Nexon 12 Zgłoś post Napisano Grudzień 15, 2010 Witam, mam takie pytanie. Czy ktoś potrafiłby rozwinąć znaczenie poniższych skrótów? Chodzi o formę rozliczenia za reklamę. CPL CPS CP Definicję pozostałych skrótów już znalazłem, niestety na te powyższe znaleźć nie mogę. Bardzo prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam, Robert Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
r4d3k 14 Zgłoś post Napisano Grudzień 15, 2010 CPL - rozliczenie za wykonaną akcje (rejestracja, wypełnienie wniosku itp), zależy od konkretnej kampanii CPS - rozliczenie za dokonaną sprzedaż Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raffuss 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2010 CPA (Cost Per Action) - stawka za wykonanie ustalonej akcjiCPL (Cost Per Lead) - stawka za pozostawienie przez użytkownika swoich danych osobowych (np. w wypełnionym formularzu) CPS (Cost Per Sale) – wielkość prowizji za dokonaną poprawną transakcję zakupu, prowizja jest wielkością stałą bądź procentem od wartości koszyka zakupów. Przykładowo, jeśli wydawca doprowadzi do sprzedaży reklamowanego produktu, to otrzyma konkretną kwotę, albo ustalony wcześniej procent (np. 10%) od wartości sprzedaży CPC (Cost Per Click) - stawka za uzyskanie unikalnego kliknięcia. Via ecommerce.edu.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach