Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 mam konto small od pół roku i przyznam że na początku sobie chwaliłem ale ostatnio jest coraz gorzej serwery mają częste przerwy w dostępności ( jak twierdzi administrator ) jest to spowodowane restartem apache podczas dodawania domen, mało tego najpierw mi wpierali że to wina mojego łącza ale sprawdziłem w różnych lokalizacjach na łączach różnych operatorów i jak już okazało się że to nie jest wina mojego łącza to pojawiła się wersja z apache. gateway time out to codzienność a admin twierdzi że to nie ich wina. Pomoc techniczna rzeczywiście działa błyskawicznie ale co z tego jak nic z tego nie wynika :/ Strona która ma mniej jak 100 odsłon dziennie nie chce działać na zwykłym wirtualu... Mam podobnych kont wiele i strony na tym samym skrypcie działają bez zarzutu nawet na takim krzaku jak szybki-serwer Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Serwery "small" nie mają żadnych przerw w dostępności (uptime według pingdom dla każdego z nich w tym miesiącu to 100%, badanie co 5 minut, średni z całego roku >99,9%). Jeśli natomiast masz konto "SEO small" to jasno określiliśmy ich przeznaczenie i gwarantowany uptime. To naprawde nie jest skompikowane - wystarczy kupić usługę, która jest dopasowana do Twoich potrzeb. Albo chcesz mieć stronę www na serwerach w Polsce, które są przznaczone do hostowania ważnych stron www (i kosztują trochę więcej), albo "zaplecze" do pozycjowania, gdzie nikt nie powinnien się przejmować tym, że przez kilkadziesiąt sekund dziennie strona nie będzie widoczna bo kilka tysięcy vhostów musi zostać "przemielonych" przez Apache, a serwery pozbawione są pewnych opcji dostępnych w regularnym hostingu www . Do reszty Twojego posta (odpowiedzi BOK, gateway timeout) trudno mi się ustosunkować bo nie napisałeś o jaką stronę chodzi, a tego typu "historii" w ciągu ostatnich paru miesięcy sobie nie przypominam. A jeśli chodzi o problemy ze stabilnością serwera "dixie" (spowodowane niestety w większości OVH) to zareagowaliśmy na nie tak, że uruchomiliśmy nowe serwery pod konta SEO zlokalizowane w kraju. W tej cenie myślę, że mimo wszystko lepszej oferty nie znajdziesz :-). Dodatkowo, jesteśmy z tego gatunku firm, co "nie zagarniają" pieniędzy i samego klienta na siłę jeśli jest niezadowolony. Jeśli tylko usługa nie spełnia Twoich oczekiwań to zawsze możemy dojść do jakiegoś porozumienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Nie mam konta seo tylko zwykłe konto "net.easy small" więc czytaj ze zrozumieniem! o np teraz Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request Pisałem na waszego BOK już tyle razy że mi się znudziło ale wy oczywiście nie widzicie problemu i robicie ze mnie durnia zganiając to na moje łącza albo dnsy a o problemie mówią mi w kółko klienci i znajomi którzy mają proste strony na tym serwerze. Dawno bym się od was wyniósł tylko to nie jest takie proste w moim przypadku bo mam opcje reseller i kilku klientów ... Domen na forum publicznie publikować nie mam zamiaru bo to nie lezy w moich interesach. Kończąc dodam tylko że problem ciągnie się od kilku miesięcy. Mam konta w wielu polskich firmach ale takiego krzaka to jeszcze nie było od czasów forall.pl ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Nie mam konta seo tylko zwykłe konto "net.easy small" więc czytaj ze zrozumieniem! Jesli masz takie konto to nie ma możliwości, żeby takie problemy występowały z winy serwera. O tym jaki jest ich uptime (i to nie badany za pomocą polecenia "ping" a testowego skryptu zwracającego określoną odpowiedź) pisałem wyżej. Pisałem na waszego BOK już tyle razy że mi się znudziło ale wy oczywiście nie widzicie problemu i robicie ze mnie durnia zganiając to na moje łącza albo dnsy a o problemie mówią mi w kółko klienci i znajomi którzy mają proste strony na tym serwerze. Jeśli nie zgłaszasz problemu to dla nas go nie ma. Przeszukałem tickety dla kont reseller z ostatniego tygodnia i nie ma żadnego zgłoszenia takich problemów. Jeśli nie chcesz podać nazwy konta czy domeny tutaj czy na priv to ja (i zapewne nikt inny także) nie potraktuje Twojej opinii poważnie. Dawno bym się od was wyniósł tylko to nie jest takie proste w moim przypadku bo mam opcje reseller i kilku klientów ... To kwestia dwóch kliknięć, ale skoro nawet napisać do BOK jest dla Ciebie trudno, a wolisz pisać posty na forum to Twoja wolna wola. Ja przestaje się zajmować tym zagadnieniem, choć jak widać wyżej chciałem pomóc i dowiedzieć się o co chodzi. Dziwne, że aż tak bardzo Cię to zdenerwowało. edit: A! Wysiliłem się i już poznaje . Cóż. Ostatni ticket do BOK wysłany 20/11/2010. Ostatnie zgłoszenie awarii 1/10/2010. Konto to nie jest reseller a konto z opcją SEO (to tak apropo uważnego czytania..) i nie jest ulokowane na serwerach w Polsce a na Twoją prośbę (mail z 16/06/2010) we Francji w OVH. Jeśli chcesz coś w tym temacie zmienić napisz ticket. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Jesli masz takie konto to nie ma możliwości, żeby takie problemy występowały z winy serwera. O tym jaki jest ich uptime (i to nie badany za pomocą polecenia "ping" a testowego skryptu zwracającego określoną odpowiedź) pisałem wyżej. Nie obchodzi mi co i czym badacie - ma działać a wchodzę na strony kilka razy dzinnnie i często nie działa ! Jeśli nie zgłaszasz problemu to dla nas go nie ma. Przeszukałem tickety dla kont reseller z ostatniego tygodnia i nie ma żadnego zgłoszenia takich problemów. Jeśli nie chcesz podać nazwy konta czy domeny tutaj czy na priv to ja (i zapewne nikt inny także) nie potraktuje Twojej opinii poważnie. Najlepiej to się dobrze wykręcić i doić kase z klientów dalej, a nie pomyślałeś że ludzie boją się o swoje interesy ? no. ja napiszę o was prawdę podam nazwę domeny a ty mi w prezencie odpalisz xrumera albo inną spamiarkę i się pożegnam z pozycjonowanymi domenami, no co nigdy nic nie wiadomo ... Pisałem do was tickety już kilkukrotnie o czym wspomniałem wyżej więc jednak nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Rozmawiałem w tych ticketach między innymi z Tobą Patryku i jakoś twierdziłeś że wszytko jest ok a wina jest mojego łacza. Ludziom się troche jak widać mylą pojęcia bo forum jest do wyrażania opinii w sposób anonimowy a nie prowadzenia interesów swojej firmy - to jedynie miejsce dzie mogę przestrzec ludzi przed wami !!! To kwestia dwóch kliknięć, ale skoro nawet napisać do BOK jest dla Ciebie trudno, a wolisz pisać posty na forum to Twoja wolna wola. Ja przestaje się zajmować tym zagadnieniem, choć jak widać wyżej chciałem pomóc i dowiedzieć się o co chodzi. Dziwne, że aż tak bardzo Cię to zdenerwowało. Powtarzasz się ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Przeczytaj moją edycję wyżej. Niestety próba anonimowego (jakie to dojarzałe..) ataku w Twoim wykonaniu się nie udała :-). A! Wysiliłem się i już poznaje . Cóż. Ostatni ticket do BOK wysłany 20/11/2010. Ostatnie zgłoszenie awarii 1/10/2010. Konto to nie jest reseller a konto z opcją SEO (to tak apropo uważnego czytania..) i nie jest ulokowane na serwerach w Polsce a na Twoją prośbę (mail z 16/06/2010) we Francji w OVH. Problemów z czytaniem ze zrozumieniem nie mam. Jasno napisałem, że chcemy zidentyfikować i rozwiązać problem. Jeśli Twoim jedynym celem było powiadomienie userów WHT o tym, że masz problem z kontem i nie chcesz tego zgłosić firmie, nie chcesz zwrotu pieniędzy (choć Twój okres rozliczenia jest miesięczny, więc po prostu mógłbyś przestać płacić i się przenieść..) i najważniejsze jest jedynie "anonimowe zrobienie szumu" to chyba się udało, parę osób to przeczyta. Ja bym jednak na Twoim wolał napisać ticket gdyby zależało mi na działaniu serwera, a nie jedynie na pomarudzeniu i napisaniu (w dużej części) nieprawdy. PS. Nie wiem z jakimi firmami dotychczas miałes do czynienia, skoro sabotowały klientów za opinie na forach, ale w każdym razie pozostaje mi współczuć. Mi się jednak wydaje, że bałeś się ujawnić bo w takim wypadku to co piszesz byłoby zbyt łatwe do zweryfikowania. Mi od początku hitoria o takich problemach na resellerze nie trzymała się "kupy" bo tak się składa, że administruje tymi serwerami ;-). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Dyskutowałem z wami przez tickety - więcej nie mam zamiaru bo na każdym kroku próbujecie zrobić z klienta durnia. Z jakimi firmami ? a np IQ, strato.de, dmehosting.com, szybki-serwer.pl, mzone, home, ibc.pl, netmark, nazwa, o12 - w tych mam, nie będę wymieniał w jakich miałem bo nie mam czasu fakt jest taki że podobnego przypadku nigdy nigdzie indziej nie było! Nie chcę nikogo atakować sami, doprowadzacie do tego że klient pisze na forum bo jest lekceważony w ticketach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Mam wrazenie, ze to Ty probujesz zrobic "durnia" z innych. Nie wyslales zadnego ticketu apropo problemow od dwoch miesiecy, wiec skad mozesz wiedziec czy ktos lekcewazy Twoj problem. Najpierw musimy o nim sie dowiedziec. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Patryk, olej maruderów. Ja z neteasy korzystam od paru lat, ostatnio wykupiłem sobie resellera i moim oczom ukazał się status serwera: 16:05:01 up 156 days, 18:01, 0 users, load average: 1.18, 1.67, 1.86 Oczywiście gorąco polecam! Żadnych problemów o których pisze Ilea nie obserwuję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 arek_inc może masz na innej maszynie ja mam IP z Francji bodajże ovh ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 arek_inc może masz na innej maszynie ja mam IP z Francji bodajże ovh ... Człowieku, włącz myślenie. Przyszedłeś na forum czepiać się nie wiadomo czego - nie wysyłałeś do firmy hostującej żadnych informacji o Twoich problemach i przychodzisz im wytykać na forum że coś nie działa, gdy nie mają nawet żadnej informacji o tym ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Do tego masz inne konto niż przedstawiłeś tu na forum a masz takie pretensje do firmy.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 wysłałem i właśnie wszystkie wydrukowałem i zaniosę w poniedziałek do UOK a z myśleniem to ty xorg masz coś nie tak więc ode mnie się odczep i jeśli nie masz nic sensownego do wniesienia do tematu to się nie odzywaj! prawdę mówiąc spodziewałem się po tym forum lepszego poziomu ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Ilea: nie do UOK, raczej do UOKIK. A tak swoją drogą - jeśli resellerujesz jakieś usługi to zapewne posiadasz firmę - co skutkuje tym że w UOKIK nie za bardzo masz czego szukać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 Czekaj czekaj, o ile wiem to neteasy ma w ovh TYLKO konta seo (reszta jest w warszawskim datahouse), którego rzekomo nie masz? :] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2010 a z myśleniem to ty xorg masz coś nie tak więc ode mnie się odczep i jeśli nie masz nic sensownego do wniesienia do tematu to się nie odzywaj! Ty tym bardziej nie masz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2010 edit: A! Wysiliłem się i już poznaje . Cóż. Ostatni ticket do BOK wysłany 20/11/2010. Ostatnie zgłoszenie awarii 1/10/2010. Konto to nie jest reseller a konto z opcją SEO (to tak apropo uważnego czytania..) i nie jest ulokowane na serwerach w Polsce a na Twoją prośbę (mail z 16/06/2010) we Francji w OVH. Jeśli chcesz coś w tym temacie zmienić napisz ticket. O widzisz wyjdzie teraz że ja mam problem z czytaniem bo nie dostrzegłem twojej edycji hmmm albo nie wiedziałem że się na tym forum da stare posty edytować ale wracając do tematu jesteś w błędzie - nie mam żadnej opcji seo jak już wcześniej wyraźnie napisałem. ehhh szkoda nerwów i czasu bo i tak zostanę zakrzyczany przez Twoich "ziomków" w końcu większość ma racje - siła niepoparta rozumem widzę że na tym forum wolno pisać tylko pozytywnie o wszystkim Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2010 nie mam żadnej opcji seo jak już wcześniej wyraźnie napisałem. Chłopie, neteasy NIE MA normalnych kont w ovh (normalne konta są w polskim datahouse)! W ovh są TYLKO konta SEO. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ilea 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2010 Chłopie, neteasy NIE MA normalnych kont w ovh (normalne konta są w polskim datahouse)! W ovh są TYLKO konta SEO. To ja nie wiem może geolokalizacja się myli ale jak sprawdzałem kiedyś to mi pokazało Francję - w tej chwili już zrezygnowałem z tego konta więc nie sprawdzę, nie chcę mieć już z tą firemką nic wspólnego - napisał bym jeszcze o innych rzeczach jakimi się popisuje w korespondencji ta firma ale po 1 prawo tego zabrania a po 2 i tak zostanę zakrzyczany arrivederci roma ... idę na narty bo piękna pogoda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach