Skocz do zawartości

Polecane posty

Nadal leży helpdesk nie odpowiada telefon wyłączony poczta się zgłasza ;( Podostaje chyba masowa ucieczka z LV może wtedy przejrzą na oczy i coś zmienią bo tak się dzieje od około pół roku i przez te pół roku oddajemy im maszyny, trzeba zrobić samurajskie cięcie i podziękować za współpracę.

Ja do końca tygodnia planuję przenosiny :)

Od 2 tygodni się zbieram ale widzę że nie ma co się trzymać tej padaki :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wsparcie techniczne:


  • Stały nadzór Centrum Monitoringu Sieci
  • Obsługa techniczna w systemie 24/7/365
  • Procedury usuwania awarii zgodne z normami ISO 9001:2009

Te normy to chyba jakiś wymysł, kto się pod nimi podpisał ?

 

1. Telefon wyłączony

2. HD nie odpisuje

3. 0 oficjalnej informacji na stronie, forum, czy tez w publicznych miejscach

Edytowano przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O coś się dzieje serwer reaguje.

 

Wsparcie techniczne:


  • Stały nadzór Centrum Monitoringu Sieci
  • Obsługa techniczna w systemie 24/7/365
  • Procedury usuwania awarii zgodne z normami ISO 9001:2009

Te normy to chyba jakiś wymysł, kto się pod nimi podpisał ?

Very good joke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

1. Telefon wyłączony

2. HD nie odpisuje

3. 0 oficjalnej informacji na stronie, forum, czy tez w publicznych miejscach

 

No ale to normalne że w momencie awarii. W firmie zatrudniającej aż jedną osobę nikt nie odbiera telefonu tylko rozwiązuje awarię. Chcesz żeby jeszcze prezes latał po forach i opisywał co jest przyczyną?

 

Połakomiłeś się na niską cenę, wiedziełeś co bierzesz. Chcesz helpdesku w momencie awarii, nie w tej cenie usług

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale to normalne że w momencie awarii. W firmie zatrudniającej aż jedną osobę nikt nie odbiera telefonu tylko rozwiązuje awarię. Chcesz żeby jeszcze prezes latał po forach i opisywał co jest przyczyną?

 

Połakomiłeś się na niską cenę, wiedziełeś co bierzesz. Chcesz helpdesku w momencie awarii, nie w tej cenie usług

 

 

Z tego co nam wiadomo to nie jedna osoba, tam pracuje i nie byliśmy pazerni na cenę a chcieliśmy mieć w ofercie inne lokalizacje, płacimy i wymagamy tego co zostało nam zaoferowane, a jeśli nie potrafią tego dotrzymać mamy prawo wyrazić swoją opinię szczególnie że to już nie pierwszy raz w krótkim okresie czasu wiecznie milczeć nie można, poza tym winno to być sygnałem dla tej firmy że warto bardziej dbać o swoich klientów. I nie widać w tym nic dziwnego.

Edytowano przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co nam wiadomo to nie jedna osoba, tam pracuje

 

Michała nie ma, został chyba Tomek i Przemek, ogrom, w momencie awarii naprawde nie ma co oczekiwać odbierania telefonów czy informowania o awarii

 

Masz małą skalę i niskie ceny więc nie możesz oczekiwać jakości, bo z wpływów będzie za mało na jej pokrycie.

 

Nie oszukujmy się NC to nie Atman, chociaż w nim widzieli największą konkurencję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Nie oszukujmy się NC to nie Atman, chociaż w nim widzieli największą konkurencję ;)

 

Mógł być bardzo dobrą konkurencja, ale jeżeli panel firmy wygląda jak kartka z Painta. Ich system faktór jest dziurawy, nie wiadomo za jaką maszyne dostaje się jaką fakture.

 

Brak podstawowych rzeczy typu restart maszyny ( chodźby zrobili zp anelu Prośbę o restart, nie mówię że ma być to automatyczne ).

 

Jakaś ładna lista maszyn, adresów, numerów, sprzętu.

 

A tam dodają cały czas nowe usługi, vpsy, hosting www, domeny ale jak ktoś kupi zobaczy co to za obsługa i panel klienta to będzie sprieprzał dalej.

 

Wpierw powinni zająć się sprawami obsługi a potem nowymi usługami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Michała nie ma, został chyba Tomek i Przemek, ogrom, w momencie awarii naprawde nie ma co oczekiwać odbierania telefonów czy informowania o awarii

 

Masz małą skalę i niskie ceny więc nie możesz oczekiwać jakości, bo z wpływów będzie za mało na jej pokrycie.

 

Nie oszukujmy się NC to nie Atman, chociaż w nim widzieli największą konkurencję ;)

 

 

Rozumiemy wszystko bo awarie się zdarzają ale markując się "Procedury usuwania awarii zgodne z normami ISO 9001:2009" - które wyraźnie mówią o tym jak podejść do awarii wybacz.

 

Jeśli chodzi o ceny porównaj ceny LV do atmana do datahouse, czy nawet do Olsztyna a nawet Hetznera naprawdę nie ma wielkich różnic między tymi firmami a co do ilości powstałych awarii i jakości, czasu ich usunięcia czy też kontaktu z klientem są naprawdę inne i mówię to z czystym sumieniem. Nie jestesmy wrogiem dla LV ale tracimy przez nich klientów a zarazem pieniądze na co nie możemy sobie pozwalać stąd nasze nie zadowolenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta firma nic sie nie zmienia od jakis 10 lat, kiedy jeszcze nazywala sie is-partners i nieopatrznie mialem tam dedyka. podziwiam ich, ze sa tak odporni na poprawe jakosci uslug ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wziąć po uwagę, ze oni przejęli kiedyś LV więc nie jest to ich 'dziecko' a że sami w sobie prowadzą centrum danych to jest to zapewne tylko dodatek do ich działalności więc nikt o to nie dba ani specjalnie nie rozwija. Ot po prostu kilka dodatkowych maszyn na potrzeby LV, które niech sobie działa ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Dzisiaj znów są problemy, nasze maszyny są pokolei wyłączane !! NA TWARDO !! i właczaone po jakimś czasie ponownie.

Przecież to jest już naprawdę kpina. Może jakiś pozew zbiorowy by im oczy otworzył.

Edytowano przez graczu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znów są problemy, nasze maszyny są pokolei wyłączane !! NA TWARDO !! i właczaone po jakimś czasie ponownie.

Przecież to jest już naprawdę kpina. Może jakiś pozew zbiorowy by im oczy otworzył.

 

A może zamiast bawić się w pozwy zbiorowe zabrać swoje zabawki i przenieść się do innej piaskownicy? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

A może zamiast bawić się w pozwy zbiorowe zabrać swoje zabawki i przenieść się do innej piaskownicy? ;)

 

Masz rację. Moim zdaniem szkoda zachodu i tracenia czasu na latanie po prawnikach. A zapewne i tak nic nie wskurają bo macie rekompensaty w umowach za niedotrzymanie SLA (chyba że ktoś ma indywidualne warunki) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

A może zamiast bawić się w pozwy zbiorowe zabrać swoje zabawki i przenieść się do innej piaskownicy? ;)

 

Już tak robimy, ale pare maszyn musi zostać ze względu na adresy IP są one dla naszych klientów ważne.

Dzisiaj znów wystąpił problem, ta sama sytuacja. Aktualnie liczmy straty i zobaczymy co nam doradzą w kancelari.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już tak robimy, ale pare maszyn musi zostać ze względu na adresy IP są one dla naszych klientów ważne.

A to ciekawe, że ważność adresów przedkładają na stabilność usługi. No chyba, że wymagają bardzo niewiele..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

A to ciekawe, że ważność adresów przedkładają na stabilność usługi. No chyba, że wymagają bardzo niewiele..

 

Jeżeli klient dzięki danemu adresowi zarabia na utrzymanie u nas usługi i zarobek własny to zależy mu na tym bardzo bardzo bardzo mocno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zarabia czy traci? Bo chyba sami się gubicie.

Skoro przez pady traci (miljony), a z nim i Wy, to naturalną koleją rzeczy jest zmiana usługodawcy na takiego, u którego będzie działało stabilnie. Co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My już zebraliśmy zabawki i wynieśliśmy się do innej piaskownicy, szybkie chirurgiczne cięcie nie obyło się bez rozlewu krwi bo zawsze coś się uroni ale jesteśmy już zadowoleni i możemy kształtować w pełni swoje usługi zapewniając poziom który jest istotny przy okazji usprawniliśmy kilka rzeczy (serwery dns, wygląd strony, oferty, od poniedziałku będzie możliwość zakupu domen). Odnosząc się do powyższych wypowiedzi przy migracji zawsze się traci nie ma na to siły, ale przy złej jakości usług i problemach z providerem mamy na myśli nie tylko problemy techniczne ale problemy również administracyjno-księgowe, TRACI SIĘ ZNACZNIE WIĘCEJ już nie tylko $$$ ale również opinie która winna być nie naganna.

Edytowano przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

My już zebraliśmy zabawki i wynieśliśmy się do innej piaskownicy

Witamy w eTopie ;)

 

(ps. na stronie masz literówkę -> "wspracie")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witamy w eTopie ;)

 

(ps. na stronie masz literówkę -> "wspracie")

 

 

W eTop od czerwca 2012 :P od maja w LV zaczęły się problemy życiowe myśleliśmy że to będzie rozszerzenie oferty ale jak widać trzeba było już dawno zmienić piaskownice.

 

 

(ps. poprawimy to zaparcie zlokalizowane :P hahaha thx)

Edytowano przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było bardzo ładnie ostatnio, uptime 100% od kilkunastu dni. A dziś jakaś awaria. Już działają i sprawdzają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×