Maks Baum 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Nadal leży helpdesk nie odpowiada telefon wyłączony poczta się zgłasza ;( Podostaje chyba masowa ucieczka z LV może wtedy przejrzą na oczy i coś zmienią bo tak się dzieje od około pół roku i przez te pół roku oddajemy im maszyny, trzeba zrobić samurajskie cięcie i podziękować za współpracę. Ja do końca tygodnia planuję przenosiny Od 2 tygodni się zbieram ale widzę że nie ma co się trzymać tej padaki :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 (edytowany) Wsparcie techniczne: Stały nadzór Centrum Monitoringu Sieci Obsługa techniczna w systemie 24/7/365 Procedury usuwania awarii zgodne z normami ISO 9001:2009 Te normy to chyba jakiś wymysł, kto się pod nimi podpisał ? 1. Telefon wyłączony 2. HD nie odpisuje 3. 0 oficjalnej informacji na stronie, forum, czy tez w publicznych miejscach Edytowano Grudzień 17, 2012 przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.Good-games.pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 O coś się dzieje serwer reaguje. Wsparcie techniczne: Stały nadzór Centrum Monitoringu Sieci Obsługa techniczna w systemie 24/7/365 Procedury usuwania awarii zgodne z normami ISO 9001:2009 Te normy to chyba jakiś wymysł, kto się pod nimi podpisał ? Very good joke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Napisać to se może każdy wszystko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 1. Telefon wyłączony 2. HD nie odpisuje 3. 0 oficjalnej informacji na stronie, forum, czy tez w publicznych miejscach No ale to normalne że w momencie awarii. W firmie zatrudniającej aż jedną osobę nikt nie odbiera telefonu tylko rozwiązuje awarię. Chcesz żeby jeszcze prezes latał po forach i opisywał co jest przyczyną? Połakomiłeś się na niską cenę, wiedziełeś co bierzesz. Chcesz helpdesku w momencie awarii, nie w tej cenie usług Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 (edytowany) No ale to normalne że w momencie awarii. W firmie zatrudniającej aż jedną osobę nikt nie odbiera telefonu tylko rozwiązuje awarię. Chcesz żeby jeszcze prezes latał po forach i opisywał co jest przyczyną? Połakomiłeś się na niską cenę, wiedziełeś co bierzesz. Chcesz helpdesku w momencie awarii, nie w tej cenie usług Z tego co nam wiadomo to nie jedna osoba, tam pracuje i nie byliśmy pazerni na cenę a chcieliśmy mieć w ofercie inne lokalizacje, płacimy i wymagamy tego co zostało nam zaoferowane, a jeśli nie potrafią tego dotrzymać mamy prawo wyrazić swoją opinię szczególnie że to już nie pierwszy raz w krótkim okresie czasu wiecznie milczeć nie można, poza tym winno to być sygnałem dla tej firmy że warto bardziej dbać o swoich klientów. I nie widać w tym nic dziwnego. Edytowano Grudzień 17, 2012 przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Z tego co nam wiadomo to nie jedna osoba, tam pracuje Michała nie ma, został chyba Tomek i Przemek, ogrom, w momencie awarii naprawde nie ma co oczekiwać odbierania telefonów czy informowania o awarii Masz małą skalę i niskie ceny więc nie możesz oczekiwać jakości, bo z wpływów będzie za mało na jej pokrycie. Nie oszukujmy się NC to nie Atman, chociaż w nim widzieli największą konkurencję Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Nie oszukujmy się NC to nie Atman, chociaż w nim widzieli największą konkurencję Mógł być bardzo dobrą konkurencja, ale jeżeli panel firmy wygląda jak kartka z Painta. Ich system faktór jest dziurawy, nie wiadomo za jaką maszyne dostaje się jaką fakture. Brak podstawowych rzeczy typu restart maszyny ( chodźby zrobili zp anelu Prośbę o restart, nie mówię że ma być to automatyczne ). Jakaś ładna lista maszyn, adresów, numerów, sprzętu. A tam dodają cały czas nowe usługi, vpsy, hosting www, domeny ale jak ktoś kupi zobaczy co to za obsługa i panel klienta to będzie sprieprzał dalej. Wpierw powinni zająć się sprawami obsługi a potem nowymi usługami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Michała nie ma, został chyba Tomek i Przemek, ogrom, w momencie awarii naprawde nie ma co oczekiwać odbierania telefonów czy informowania o awarii Masz małą skalę i niskie ceny więc nie możesz oczekiwać jakości, bo z wpływów będzie za mało na jej pokrycie. Nie oszukujmy się NC to nie Atman, chociaż w nim widzieli największą konkurencję Rozumiemy wszystko bo awarie się zdarzają ale markując się "Procedury usuwania awarii zgodne z normami ISO 9001:2009" - które wyraźnie mówią o tym jak podejść do awarii wybacz. Jeśli chodzi o ceny porównaj ceny LV do atmana do datahouse, czy nawet do Olsztyna a nawet Hetznera naprawdę nie ma wielkich różnic między tymi firmami a co do ilości powstałych awarii i jakości, czasu ich usunięcia czy też kontaktu z klientem są naprawdę inne i mówię to z czystym sumieniem. Nie jestesmy wrogiem dla LV ale tracimy przez nich klientów a zarazem pieniądze na co nie możemy sobie pozwalać stąd nasze nie zadowolenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Blajsero 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Cóż panowie, zamiast biadolić, trzeba wystawić opinie, tutaj http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/17-livenet-pl/ , zabrać swoje zabawki i iść gdzie indziej, a szkoda bo ping mieli fajny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Ta firma nic sie nie zmienia od jakis 10 lat, kiedy jeszcze nazywala sie is-partners i nieopatrznie mialem tam dedyka. podziwiam ich, ze sa tak odporni na poprawe jakosci uslug Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bzikmik 10 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2012 Trzeba wziąć po uwagę, ze oni przejęli kiedyś LV więc nie jest to ich 'dziecko' a że sami w sobie prowadzą centrum danych to jest to zapewne tylko dodatek do ich działalności więc nikt o to nie dba ani specjalnie nie rozwija. Ot po prostu kilka dodatkowych maszyn na potrzeby LV, które niech sobie działa ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2012 (edytowany) Dzisiaj znów są problemy, nasze maszyny są pokolei wyłączane !! NA TWARDO !! i właczaone po jakimś czasie ponownie. Przecież to jest już naprawdę kpina. Może jakiś pozew zbiorowy by im oczy otworzył. Edytowano Grudzień 20, 2012 przez graczu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2012 Dzisiaj znów są problemy, nasze maszyny są pokolei wyłączane !! NA TWARDO !! i właczaone po jakimś czasie ponownie. Przecież to jest już naprawdę kpina. Może jakiś pozew zbiorowy by im oczy otworzył. A może zamiast bawić się w pozwy zbiorowe zabrać swoje zabawki i przenieść się do innej piaskownicy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2012 A może zamiast bawić się w pozwy zbiorowe zabrać swoje zabawki i przenieść się do innej piaskownicy? Masz rację. Moim zdaniem szkoda zachodu i tracenia czasu na latanie po prawnikach. A zapewne i tak nic nie wskurają bo macie rekompensaty w umowach za niedotrzymanie SLA (chyba że ktoś ma indywidualne warunki) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2012 A może zamiast bawić się w pozwy zbiorowe zabrać swoje zabawki i przenieść się do innej piaskownicy? Już tak robimy, ale pare maszyn musi zostać ze względu na adresy IP są one dla naszych klientów ważne. Dzisiaj znów wystąpił problem, ta sama sytuacja. Aktualnie liczmy straty i zobaczymy co nam doradzą w kancelari. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2012 Już tak robimy, ale pare maszyn musi zostać ze względu na adresy IP są one dla naszych klientów ważne. A to ciekawe, że ważność adresów przedkładają na stabilność usługi. No chyba, że wymagają bardzo niewiele.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2012 A to ciekawe, że ważność adresów przedkładają na stabilność usługi. No chyba, że wymagają bardzo niewiele.. Jeżeli klient dzięki danemu adresowi zarabia na utrzymanie u nas usługi i zarobek własny to zależy mu na tym bardzo bardzo bardzo mocno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2012 To zarabia czy traci? Bo chyba sami się gubicie. Skoro przez pady traci (miljony), a z nim i Wy, to naturalną koleją rzeczy jest zmiana usługodawcy na takiego, u którego będzie działało stabilnie. Co nie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2012 No ale straci miliardy jak zmieni IP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2012 (edytowany) My już zebraliśmy zabawki i wynieśliśmy się do innej piaskownicy, szybkie chirurgiczne cięcie nie obyło się bez rozlewu krwi bo zawsze coś się uroni ale jesteśmy już zadowoleni i możemy kształtować w pełni swoje usługi zapewniając poziom który jest istotny przy okazji usprawniliśmy kilka rzeczy (serwery dns, wygląd strony, oferty, od poniedziałku będzie możliwość zakupu domen). Odnosząc się do powyższych wypowiedzi przy migracji zawsze się traci nie ma na to siły, ale przy złej jakości usług i problemach z providerem mamy na myśli nie tylko problemy techniczne ale problemy również administracyjno-księgowe, TRACI SIĘ ZNACZNIE WIĘCEJ już nie tylko $$$ ale również opinie która winna być nie naganna. Edytowano Grudzień 22, 2012 przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2012 My już zebraliśmy zabawki i wynieśliśmy się do innej piaskownicy Witamy w eTopie (ps. na stronie masz literówkę -> "wspracie") Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ServerSite.eu 13 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2012 (edytowany) Witamy w eTopie (ps. na stronie masz literówkę -> "wspracie") W eTop od czerwca 2012 od maja w LV zaczęły się problemy życiowe myśleliśmy że to będzie rozszerzenie oferty ale jak widać trzeba było już dawno zmienić piaskownice. (ps. poprawimy to zaparcie zlokalizowane hahaha thx) Edytowano Grudzień 22, 2012 przez ServerSite.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kwako123 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2013 Hey, działa wam forum/vps livenetu ? czyżby nawaliło ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dom 30 Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2013 Było bardzo ładnie ostatnio, uptime 100% od kilkunastu dni. A dziś jakaś awaria. Już działają i sprawdzają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach