sug83 14 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2011 Od dawna wiadomo ze uslugi Livenet nie sa najwyzszych lotow i nie posiadaja elementarnych systemow jakie dc miec powinno. Ale maja niska cene i chyba kazdy dexydujacy sie na ich uslugi ma tego swiadomosc ze niska cena Âť niska jakosc. Chyba ze lubimy sie oszukiwac;-) Sent from my GT-S5830 using Tapatalk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
que_pasa 5 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2011 Ale maja niska cene i chyba kazdy dexydujacy sie na ich uslugi ma tego swiadomosc ze niska cena Âť niska jakosc. Niby prawda ale livenet ma na stronie napisane SLA - Gwarancja Dostępności 99,9% w skali miesiąca. Wychodzi na to, że po prostu kłamią i jak najbardziej można się do nich czepiać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2011 Dodatkowo żądać "zadość uczycinienia" czyli jakiś zwrotów czy chociaż przedłużenia ważności usługi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2011 99,9 w skali miesiaca to jest jaies 40 minut w miesiacu, powodzenia w przypadku powaznej awarii jest to nie do wyrobienia bez realnego standardu T3 na wszystkich urzadzeniach i serwerach i sprawnej obslugi technicznej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2011 "Nadzieja matką głupich... (jeśli się ją pokłada w rzeczach niemożliwych)." Cytat z Wikipedii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2011 Zacznij od wezwania poleconym, jezeli nie poskutkuje normalna procedura cywilna, sad komornik itd Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2011 (edytowany) Infolinia livenetu w końcu działa lecz osoba siedząca przed słuchawką na pytanie co było przyczyną awarii odpowiada Słowa nie wiem , zapytanie o rekompensatę kończy się tym iż napisać trzeba e-mail na helpdesk ( czyli gwarantowane brak odpowiedzi) Edytowano Sierpień 12, 2011 przez INTER-COM (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2011 Wysłałem ich około 100 i dostałem tylko 2 odp, ale możesz próbować. Nie będę próbował backup zrobiony jest już i zgrywam na nowy serwer i znikam z tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 LN i NC leżą, ciekawe co sie stało... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mich@ł 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Kimi2007, pewnie nic bo u mnie LN śmiga aż miło;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Padło, padło i leży Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 (edytowany) No nie do końca działa. C:\Users\Konrad>tracert ncgroup.pl Śledzenie trasy do ncgroup.pl [194.24.175.245] z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 1 <1 ms <1 ms <1 ms netiaspot.home [192.168.1.254] 2 5 ms 5 ms 6 ms Warszawa-bras3.inetia.pl [195.114.190.155] 3 * * * Upłynął limit czasu żądania. 4 * * * Upłynął limit czasu żądania. 5 * * * Upłynął limit czasu żądania. 6 * * * Upłynął limit czasu żądania. 7 * * * Upłynął limit czasu żądania. 8 * * * Upłynął limit czasu żądania. 9 * * * Upłynął limit czasu żądania. 10 * * * Upłynął limit czasu żądania. 11 * * * Upłynął limit czasu żądania. 12 ^C C:\Users\Konrad> lg.atman.pl Router: bgp-isp Command: traceroute -z 0.1 194.24.175.245 traceroute to 194.24.175.245 (194.24.175.245), 30 hops max, 40 byte packets 1 * * * 2 * * * 3 * * * 4 * * * 5 * * * 6 * * * 7 * * * 8 * * * 9 * * * 10 * * * Show Level 3 (Warsaw, Poland) Traceroute to 194.24.175.245 1 * * * 2 * * * 3 * * * 4 * * * 5 * * * 6 * * * 7 * * * 8 * * * 9 * * * 10 * * * 11 * * * timeout ! Looking glass tpnetu przy próbie lookupu adresu 194.24.175.245 się przywiesiło. Edit: Request z lg.tpnet.pl: TPNET LG Results Query: trace Addr: 194.24.175.245 traceroute to 194.24.175.245 (194.24.175.245), 30 hops max, 40 byte packets traceroute: sendto: No route to host 1 traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1 *traceroute: sendto: No route to host traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1 *traceroute: sendto: No route to host traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1 * traceroute: sendto: No route to host 2 traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1 *traceroute: sendto: No route to host traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1 *traceroute: sendto: No route to host traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1 * Edytowano Grudzień 8, 2011 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Mich@ł watpie ze nic sie nie stało, bo sprawdziłem z 3 innych serwerów i ani strony ani mój dedyk w LN nie odpowiada... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mich@ł 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 (edytowany) To dziwne trochę bo ja właśnie pracuje na dedyku w LN... Edit: Chyba że nie mówimy o tym samym LN. Ja mam dedyka w LiveNet Sp. z o.o. czyli slaskdatacenter.pl. Edytowano Grudzień 8, 2011 przez Mich@ł (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Mi też zrywa na pierwszej bramce na tracercie z mojego kompa Tutaj zero, null ;f http://network-tools.com/default.asp?prog=express&host=livenet.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Mich@ł nie wiem czy rozróżniasz nazwy tematów bo tutaj rozmawiamy o LiveNet.pl czyli NC group Nom toffik lezy, telefony jak zawsze milczy.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Szanowni Państwo, Przed około 20 minutami nastąpił poważny problem dotyczący światłowodów dochodzących do naszego Data Center, spowodowany przez firmę podwykonawczą prowadzącą prace. Problem jest w trakcie rozwiązywania. Niestety usunięcie tak poważnej usterki może potrwać ok 2h. Za wszelkie problemy przepraszamy. Zespół Network Communication Sp. z o.o. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 A ja mam pytanie dlaczego Wasza infolinia kiedy się pod nią dzwoni mówi "nie ma takiego numeru"? Ostatnio dzwoniłem koło 18 i było to samo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 To jest akurat proste. Skoro urwało im łączność ze światem (czyt. światłowód), to nie rozgłaszają nie tylko prefiksów BGP, ale też i telefonicznych. A w telefonii w takim przypadku albo jest komunikat, że połączenie nie może być zrealizowane, albo że nie ma takiego numeru. Zależy w sumie od centrali, jakim kodem obsłuży takie żądanie, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Tyle że ostatnio dzwoniłem jak wszystko działało.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Odnośnie infolinii to najpierw należałoby zgłosić problem do własnego operatora, gdyż podstawowe pytanie to czy komunikat błędu jest otrzymywany od Państwa operatora (może on nie może osiągnąć danego numeru?) czy od naszego operatora (może jest jakiś problem?). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Dzwoniłem z komórki (Plus) był komunikat po prostu wybrany numer jest nieprawidłowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Może numer jest źle wpisywany lub jest blokada tego typu numerów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Numer wpisywałem dobrze (z zerem na początku i bez), blokady nie wykluczam (po prostu się nie orientuję akurat z tym) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Awaria została usunięta, jeszcze raz przepraszamy za problemy. Zespół Network Communication Sp. z o.o. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach