Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 Od kilku minut wszytko leży, macie jakieś informacje co się stało ? EDIT: Juz wstało Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
LiveNet.pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 Witam, Już wszystko powinno działać prawidłowo. Nastąpiło przełączenie jednego z łącz na łącze zapasowe. Przerwa mogła trwać około 1 do 2 min w zależności od szybkości przeładowania się prefiksów i aktualizacji tras w sieci. Za utrudnienia przepraszamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
camikazee 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Dziś po godzinie 2 padła mi maszyna. O 8:48 dopiero to zauważyłem i wysłałem informację na BOK, jest 11 nie mam odzewu, na infolinii ciągle wisi informacja, że brak miejsca na nowe wiadomości. Chciałbym się dowiedzieć, czy to tylko u mnie jest ten problem, czy to jakiś ogólny. Wiem, że 8go miała być jakaś konserwacja zasilania, ale dziś mamy 12. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mrjozo 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 U mnie niestety to samo Druga awaria w ostatnim tygodniu tylko że ta trwa już kilka godzin i żadnej informacji z BOK:/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Mój serwer też lezy od 2:00. o 9 wysłałem Tickiet, zero oddzewu. Przed paroma minutami podesłałem info tez do bok@NCGroup.pl. Telefonów nikt nie odbiera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hugos147 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Również mam podobnie, z tym że jedna z moich maszyn jeszcze żyje, lecz ping duży, loss duży, to musi być coś z łączem, lecz czuje się totalnie nie doinformowany, poniżej ping: Badanie 91.203.223.28 z użyciem 32 bajtów danych: Upłynął limit czasu żądania. Odpowiedź z 91.203.223.28: bajtów=32 czas=52ms TTL=60 Upłynął limit czasu żądania. Odpowiedź z 91.203.223.28: bajtów=32 czas=54ms TTL=60 Statystyka badania ping dla 91.203.223.28: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 2, Utracone = 2 (50% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 52 ms, Maksimum = 54 ms, Czas średni = 53 ms Jeśli macie jakieś informację to proszę mi je podać, na pewno będą cenne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 (edytowany) Ogólniemówiąc od pewnego czasu mam problem wgl z kontaktem z Firmą. Na tickiety dostawałem odpowiedz przeważnie na drugi dzień kiedyś było to max 1h. Też mają jakieś problemy z księgowaniem wpłat. Mimo że zapłaciłem miesiąc temu, do dzis nie zaksięgowali wpłat. Edytowano Lipiec 12, 2011 przez Kimi2007 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hugos147 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Ja aż takich problemów nie mam, lecz z odebraniem telefonów to jest u nich ciężko niekiedy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Kimi: nie ma takiego słowa jak wgl, ksiagowanie, przewazie. Mógłbyś wyrażać się jaśniej ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PolskiHost.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 To jest firma z długimi latami stażu? Niby tak... Lecz się tak nie zachowują....! W ubiegły poniedziałek wykonany został przelew za usługę dedykowaną, a do dnia dzisiejszego nie został uruchomiony mój serwer. Od dwóch dni staram się dodzwonić na infolinię, ale niestety zero odbioru z ich strony. Ludzie zacznijcie się tak zachowywać, jak piszecie o sobie na swoich stronach, a będzie dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 (edytowany) Kimi: nie ma takiego słowa jak wgl, ksiagowanie, przewazie. Mógłbyś wyrażać się jaśniej ? Sorry pisałem szybko i trochę jestem zdenerwowany. Bo ma człowiek w firmie pare serwerów i wszystkie leżą a firma to zlewa... p.s poprawiłem Edytowano Lipiec 12, 2011 przez Kimi2007 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
camikazee 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Bo ma człowiek w firmie pare serwerów i wszystkie leżą a firma to zlewa... I to jest najgorsze. Gdybym wiedział chociaż, do kiedy będzie awaria. Oni odbiorą jeden telefon, ja odbieram ich dziesiątki. Co ja mam mówić, poczta nie działa, maszyna leży :/ Wiem wiem, zaraz ktoś napisze "masz to za co płacisz", jednak gdy livenet nie ma awarii chodzi bardzo zadowalająco. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PolskiHost.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Panowie spróbujcie może na ten numer, znalazłem go na stronie NC Group. Numer telefonu alarmowego: 0 507 009 099 ( Tylko zgłoszenia awarii ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Probowałem na ten numer dzwonić... Moje nadal leżą.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PolskiHost.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 A Wy jak dług czekaliście na uruchomienie serwera dedykowanego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 (edytowany) Rozmawiałem z ekipa starego LN (nie mylic z SDC), powiedzieli ze jak uda im się skontaktować z kimś to dadzą mi znać. Edytowano Lipiec 12, 2011 przez Kimi2007 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 heh... firma dająca serwery nie odbiera telefonów o jakości DC można się przekonać w czasie awarii - a tu cisza, żadnych informacji. co was tam jeszcze trzyma? Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Cena i ryzyko. No risk, no fun. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Cena i ryzyko. No risk, no fun. dobre Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szary 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Jak zwykle podczas awarii liveshit support jest offline Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hugos147 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Serwery powróciły do działania, ale ping jaki występuje = masakra. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Mój serwer już działa. Jak u was ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 U nas 5 działa z kosmicznym opóźnieniem (100-200ms), dwa kolejne nie dają znaku życia. Infolinia się nie odzywa, słychać tylko, że brak miejsca na nagrania. Na HelpDesku od wczoraj 0 odpowiedzi (nawet zamknęli nasz ticket), mail również milczy. Mamy serwery outsourcingowe w różnych DC pod różne zastosowania ale z takim czymś się spotykam po raz 1, zwłaszcza, że 2 dni temu jeden z serwerów był offline przez 30H z powodu nam nieznanego "coś padło". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marshall Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Jak zwykle podczas awarii liveshit support jest offline Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2011 Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa. to sadza sie jedną osobe na Helpdesku i wkleja jedną odpowiedz a nie że nikt nic nie wiem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach