L. Umpago 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2010 Jak wyglada w Polsce rynek firm swiadczacych helpdesk na rzecz firm hostingowych? Czy w ogole takie firmy istnieja? Chetnie zoutsourcingowal bym male co nieco, nawet bez obslugi telefonicznej, szukam w Googlach i nikogo takiego nie widze. Moze ktos z forumowiczow zalozy? . Mam na mysli firme, gdzie pracowaliby juz ludzie z jakas podstawowa wiedza na temat hostingu, znajacy typowe panele i podstawowe problemy. Odpowiednik pierwszej linii wsparcia. Trudno problemy wystepujace przy swiadczeniu uslug hostingowych zamknac w paru prostych procedurach napisanych na kartce i z-outsourcing'owac to do firmy swiadczacej typowe idiotele (call center), uwazam, ze potrzebna jest grupa ludzi zajmujaca sie scisle hostingiem. Pewnie, oprocz mojej, jeszcze kilka firm hostingowych chetnych do oddania supportu by sie znalazlo. W Stanach branza ta istnieje od lat, rozliczenia robi sie per ticket albo per hour i firmy tego typu sa w stanie rozwiazac proste problemy, te bardziej skomplikowane forwarduja juz oczywiscie adminom (czesto tez wynajetym). Zapraszam do dyskusji... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2010 No u nas każda firma ma swój helpdesk. I ewentualnie wynajmuje adminów. I domniemam, że żadna firma nie rzuci się na taki outsourcing. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2010 Ja mogę popracować w takim charakterze : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2010 Za ile ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2010 wlasnie padlo kluczowe pytanie przy polskim rynku hostingowym gdzie obsluga jest prawie darmo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 theONE co masz na myśli? "Prawie darmo" dla klienta, dla szefa firmy czy dla pracownika helpdesku? Ja na przykład, pracując na umowie o pracę w innym miejscu przez niepełny tydzień mogę poświęcić na przykład 4 dni tygodnia na taką pracę, a to na pewno nie są takie koszta, jak zatrudnienie kogoś w firmie, z pełnym ZUSem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość xtd Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 Jak wyglada w Polsce rynek firm swiadczacych helpdesk na rzecz firm hostingowych? Czy w ogole takie firmy istnieja? Chetnie zoutsourcingowal bym male co nieco, nawet bez obslugi telefonicznej, szukam w Googlach i nikogo takiego nie widze. Moze ktos z forumowiczow zalozy? . Mam na mysli firme, gdzie pracowaliby juz ludzie z jakas podstawowa wiedza na temat hostingu, znajacy typowe panele i podstawowe problemy. Odpowiednik pierwszej linii wsparcia. Trudno problemy wystepujace przy swiadczeniu uslug hostingowych zamknac w paru prostych procedurach napisanych na kartce i z-outsourcing'owac to do firmy swiadczacej typowe idiotele (call center), uwazam, ze potrzebna jest grupa ludzi zajmujaca sie scisle hostingiem. Pewnie, oprocz mojej, jeszcze kilka firm hostingowych chetnych do oddania supportu by sie znalazlo. W Stanach branza ta istnieje od lat, rozliczenia robi sie per ticket albo per hour i firmy tego typu sa w stanie rozwiazac proste problemy, te bardziej skomplikowane forwarduja juz oczywiscie adminom (czesto tez wynajetym). Zapraszam do dyskusji... Tu na forum są przynajmniej cztery firmy oferujące tego typu usługi (administracja+helpdesk). Rozliczenia są zazwyczaj wcześniej ustalonym ryczałtem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 XTD możesz podac co to za firmy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 np. Prohost Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ViPower.PL 28 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 http://www.google.pl/search?num=30&hl=pl&client=firefox-a&hs=7t4&rlz=1R1GGLL_pl___PL398&&sa=X&ei=npj-TPu3GMKg8QOb6p2NCw&ved=0CCQQvwUoAQ&q=outsourcing+it&spell=1 + wg. mnie praktycznie każda firma jest w stanie zaoferować coś w tej kwestii o ile oczywiście nie będzie to 10zł / per godzina pracy administratora / pracownika helpdesku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaschemp 27 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2010 Zajmujemy się outsourcingiem informatycznym głównie administracją serwerami Linux/Unix, pomocą techniczną, helpdeskiem dla klientów firmy. Jeśli szukacie takich usług to zapraszam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach