R@fi 64 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2010 Gdybyś miał duże obroty to byś sobie zatrudnił ogarniętego administratora i jakiegoś pracownika do supportu. I nie jestem Twoim kolegą Administratorów mam nie tylko jednego a nawet dwóch co do supportu posiadam człowieka który się tym zajmuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2010 Nie wiem gdzie widzicie problem. Lolek liczy że większośc ktorzy wezmą teraz konto za free przeniesie do niego swoje strony i przedłuży konto za pół roku. Szkoda ze masz tak malo transferu podług miejsca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Picek Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2010 . Lolek liczy że większośc ktorzy wezmą teraz konto za free przeniesie do niego swoje strony i przedłuży konto za pół roku. Liczy liczy Klient, który jest skłonny przenieść hosting teraz bo zobaczył darmową usługę u Lolka, zrobi to samo za pół roku - na pewno znajdzie gdzieś atrakcyjniejsze warunki Tacy klienci są nielojalni i trzeba się z tym liczyć No i pewnie z 90% projektów umiera w ciągu 1 półrocza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas22333 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2010 Nie ma promocji - źle, jest promocja - zaczyna się szukanie dziury w całym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mackos 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2010 Moim zdaniem - niezrozumiała nagonka na lolka, a niech sobie robi promocje jakie chce, jak nie macie zamiaru z nich korzystać to po co je negatywnie oceniać ? Jeszcze bym zrozumiał jakby było udowodnione że coś 'nie styka', a tak to moim zdaniem wszystko jest ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2010 Marudzenie, że to i to.. jest zbędne, po prostu kolega dał promocję, której nie mogą zrobić inne firmy ;P Obecnie korzystam z 5 kont i jestem zadowolony ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2010 Jak widać ci co korzystają są zadowoleni i to nas cieszy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2010 Hej, napisałem Wam ticket i nie dostałem odpowiedzi jeszcze. a minęło już parę dni;-) Wiem że to nie bok i normalnie bym to wyśmiał, ale szczerze wątpię czy jak się nie upomnę to czy dostanę odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2010 Ja wcześniej nie widziałem tego wątku... ludzie, co was obchodzi to, czy mu się to opłaca, czy podołają itd.? Ale masakra... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2010 Hej, napisałem Wam ticket i nie dostałem odpowiedzi jeszcze. a minęło już parę dni;-) Wiem że to nie bok i normalnie bym to wyśmiał, ale szczerze wątpię czy jak się nie upomnę to czy dostanę odpowiedź. Na zadane pytanie odpowiedziano mailowo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przejazdem 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2010 Bardzo denerwujące jest to, gdy jestem w swoim panelu to cały czas jest ta czołówka z reklamą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2011 koniec promocji kto z was skorzystał z naszych uslug i jest zadowolony ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach