Groszeq 21 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Mając serwer TeamSpeak w OVH (jeszcze bez DDOS) atakowali mnie posiadacze serwerów właśnie w hosteam, kontrataki się oczywiście nie powodziły, i chociaż było to niecały rok temu to stwierdzam, że hosteam sobie dobrze radzi z DDoSami. Teraz dzięki antyddosowi OVH masz jednak większe szanse na "przeżycie" ataków. Ostatnio Oles pisał o atakach ponad 300 GBit/s na ich serwerownię i ponoć podołali. Dziękuję za odpowiedź. Jednak OVH to FR tak jak pisałem więc mało mnie to ratuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Pamiętaj, że antiddos jest tylko dla dedyków, przynajmniej teraz tak jest. Lokalizacja nie ma wpływu przy TS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Jak chcesz przetestować ts3 we FR to się odezwij. Mamy jeden prywatny TS3 i możesz sobie wbić i pogadać testowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszeq 21 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Jak chcesz przetestować ts3 we FR to się odezwij. Mamy jeden prywatny TS3 i możesz sobie wbić i pogadać testowo. Posiadam dedyka w OVH więc postawienie TSa 3 to nie problem. Tym bardziej, że hosteam to PL firma. Dziękuję za propozycję. Poczekam jeszcze na kilka opinii nt. hosteam.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czipczop 2 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 (edytowany) Jak posiadasz dedyka w ovh to nie potrzebujesz hosteam... Stawiasz ts3 w OVH i się nie przejmujesz, żadnej róznicy nie zauważysz, ping nie gra żadnej roli w tym wypadku. Hosteam to dobra firma, droga jak na dzisiejsze czasy, mało elastyczni są, nic sie z nimi nie dogadasz w kwestiach cenowych, jak masz jakąs sprawe, to jak byś pisał do microsoftu, Przechodzi przez 9 szczebli ;p Usługi anty ddos wliczone w cenę maja dobre i na poziomie, czy to hosteam czy ovh. Edytowano Kwiecień 2, 2014 przez czipczop (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bociekk7 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2014 Ja mam taką zasadę, że jak w ciągu dwóch dni nie dostaję odpowiedzi, to już raczej firma hostingowa idzie na straty. Po prostu jeżeli ktoś ma jakiejkolwiek biuro obsługi klienta to powinien reagować w ciągu 24 godzin. To nie czasy, kiedy klient szukał i prosił się o usługę. Teraz usługodawca prosi się o klienta, i powinien podchodzić do tego poważnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 Teraz usługodawca prosi się o klienta, i powinien podchodzić do tego poważnie. może w TSach dla dzieciarni panuje taki trend... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszeq 21 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 Ja mam taką zasadę, że jak w ciągu dwóch dni nie dostaję odpowiedzi, to już raczej firma hostingowa idzie na straty. Po prostu jeżeli ktoś ma jakiejkolwiek biuro obsługi klienta to powinien reagować w ciągu 24 godzin. To nie czasy, kiedy klient szukał i prosił się o usługę. Teraz usługodawca prosi się o klienta, i powinien podchodzić do tego poważnie. Ja proszę o opinie użytkowników, nic mi po opinii przedstawiciela firmy (zawsze będzie bardzo dobra). Gdybym chciał uzyskać informacje o firmy napisałbym na bok, zadzwonił. Proszę nie wciskać mi na siłę OVH bo po prostu odpada na ten moment. Jeżeli nie zdecyduję się na hosteam wybiorę OVH. Jednak tak jak prosiłem interesują mnie tylko opinie o Hosteam i proszę się tego trzymać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 Teraz usługodawca prosi się o klienta, i powinien podchodzić do tego poważnie. Ja myślę, że jeszcze powinni klientowi płacić za to, że do nich przyszedł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Enceladus 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2014 Miałem tam najtańszego vpsa. Przez 8 miesięcy były może ze 4 30minutowe przerwy i to chyba nie z powodu DDoSa. Pewnie, gdyby nie to, że miałem już serwer w ovh i nie było mnie stać na utrzymanie dwóch, to bym został w hosteam. Jeżeli chodzi o kontakt, to pisałem z nimi tylko przed zamówieniem i odpowiedź była już po kilku godzinach później już nie miałem potrzeby się z nimi kontaktować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach