goodghost 0 Zgłoś post Napisano Listopad 8, 2010 brak kontaktu telefonicznego to jakaś zapaść w dzisiejszych czasach, uptime serwerów godny pożałowania obsługa klienta, nie dość że przez mail'a to jeszcze do tego działa opieszale co chwilę 500 na serwerze nawet w przypadku podstwowych skryptów takich jak drupal czy WP ogólnie masakra, nie kupujcie tego dziadostwa, bo po co płacić za taki defekt i szarpać sobie nerwy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 8, 2010 Szczerze mówiąc brak mi słów - wysyła Pan maila, że nie odnotowaliśmy Pańskiej płatności i bardzo Panu zależy na szybkiej odpowiedzi bo ma Pan ważne rzeczy na koncie. My wyjaśniamy tą sprawę i wpłata jest odnotowana. Sprawa jest załatwiona w ciągu 3h i byłoby szybciej gdyby nie to, że zamiast wysłać jedno proste potwierdzenie z DotPaya forwarduje Pan do nas całą korespondencję dotyczącą zamówienia, dzięki czemu w celu załatwienia tej prostej sprawy wymienionych zostało jak widzę 11 maili (sic). W między czasie obraża się Pan, że nie można tej sprawy załatwić telefonicznie i postanawia napisać jakieś dziwne oszczerstwa na forum (bo inaczej sie tego nazwać nie da) oczywiście anonimowo. Uptime godny pożałowania? Przez całe 6 dni kiedy ma Pan u nas konto wynosi dla tego serwera 100%. Sprawdziłem logi i nie ma w nich przez ostatnie 3 dni żadnych błędów 500, a na Pańskim koncie nie ma śladu wordpressa ani drupala tak więc ewidentnie ubarwia Pan swoją wypowiedź, w niewiadomym mi celu. Skoro nasze konta są takie złe skąd ten cały poranny bój o przedłużenie konta? Czy naprawdę uważa Pan, że to jest cywilizowany sposób załatwiania spraw? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach