carmamir 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 J.w. Ruch ok. 70,000 mc, 10GB HDD, 8 domen. Wazne by uptime byl maksymalnie wysoki, jako ze czesc stron jest pozycjonowana i nie chce tracic kasy ani czasu... Poki co widze tylko Serverbasar w dobrej cenie (99E 12mc, 29E pozniej), jest cos lepszego w stosunku jakosc/cena ??? (Mam tam inny tez serw ale konczy mi sie umowa i nie wiem czy po prostu wziasc kolejny tam czy nie (teraz mam za mocny)). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 99,999% w roku to jest poniżej 5 minut na rok, tego się nie da utrzymać na pojedynczej maszynie (BGP w przypadku awarii łącza tyle się przełącza, awarii sprzętowej w 5 minut nie rozwiążesz) ani nawet w pojedynczym DC, jak ktoś obiecuje coś takiego to albo jest przygotowany na płacenie kar z SLA albo kłamie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 Kwestia tego, co rozumiemy pod pojęciem uptime Bo jeśli to jest to, co zwróci nam komenda uptime na serwerze-hoście, to cóż. Robiąc wirtualizacyjny failover-cluster na VMware da się to zrobić jak najbardziej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 Dostępnośc dla klienta usługi, reszta nie jest istotna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 Zainteresuj się www.unitedhosting.co.uk, ale np. dla resellerów to tam mają ceny jak Luna w KEI, czyli biorąc pod uwagę niedorozwój naszego kraju - kosmiczne : ) tyle, że tam chyba można uwierzyć, że jest uptime 99,9% (nie wiem na ile ważna ta reszta dziewiątek po przecinku jest dla Ciebie) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 Dostępnośc dla klienta usługi, reszta nie jest istotna Sprowadzając do absurdu - jak koparka urwie twojemu klientowi kabel z łączem do jego providera internetowego, to też i nasza usługa nie będzie dostępna dla klienta. To oznacza, że mam mu wtedy, jako jego serwerodawca, to dać on-demand i to za totalne friko radioport bezpośredni w ciągu 5min.? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 Dla klient ausługa jest dostępna jeżeli 99,999 osob ktore maja wejsc na serwer i cos zrobic (dokonac zakupu) moze to zrobic, jezeli masz siec ktora przez wyrwanie jednego kabla tego nei spelnia to nie mozesz dac takiego SLA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
carmamir 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2010 Dobra moze przesadzilem, ale moj serwer praktycznie nigdy nie padl poza 1 razem kiedy to cos sie posypalo na 2h z serwerownia. (99.99% ?) Generalnie jesli wymiany/naprawy sa o 1 w nocy spoko i nie sa dluzsze niz 30min, moze byc i 5 w miesiacu, wazne by w godzinach od 4-23 serwer non stop dzialal.... Jako ze wiekszosc klientow (90%) to od 7-23 nie chcialbym widziec wylatujacej kasy przez okno z powodu zabawy Mietka 18letniego bawiacego sie w serwerownie, druga sprawa ze nie chce tracic czasu na targanie sie po sadach... Pytanie zostac z serverbasar czy nie ?? Czy znajde cos lepszego w lepszej cenie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach