gskaruz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2005 Chyba każdy z was ma gdzieś wykupiony hosting czy serwer. Ile średnio czekacie na odpowiedź mailową kogoś z BOKu lub admina? O home.pl wiem że działa błyskawicznie (to już legenda), ale reszta? Ja u swojego usługodawcy czekam dość długo - czasem parę godzin, czasem po 2 dniach muszę się przypomnieć telefonicznie. A chodzi o taki drobiazg jak dodanie domeny do DNSów. Nawiasem mówiąc gdyby nie dobre serwery i łącza to pewnie dawno bym zrezygnował. A jak to jest u was? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karol Głowacki 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2005 Ja mam w ota.pl... i wogóle nie mam czegos takiego jak helpdesk :/ Niepolecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2005 oxy.pl, na gadulcu (o ile są dostępni) - do 5 min. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2005 livenet.pl - od paru godzin do doby.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr Mikołajski 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2005 Kei.pl - kilkanaście minut, przypuszczam że to kwestia tempa przesyłu maila. Telefonicznie od razu, podobnie jak w Progreso Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kacper Warda 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2005 gskaruz: Chyba każdy z was ma gdzieś wykupiony hosting czy serwer. gskaruz, weź poprawkę na to, że połowa forumowiczów to właściciele/admini firm hostingowych, więc podziel wyniki wszystkich postów na dwa . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gskaruz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2005 Mój przypadek - amm.net.pl Zleciłem dodanie domeny do DNS we wtorek o 19:50, dodali dziś (czwartek) o 12:55. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gt8 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2005 ja mam netlook.pl Odpowiedzi w helpdesku sa najczesciej kolo godziny. (w srodku swiat podajrze w tedy byla Wielkanoc odpowiedz dostalem po paru godzinach, a w zwykly dzien to kolo 45minut) Wiec realny support caly rok. Polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pat 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2005 Nie korzystam zbyt często, ale: progreso.pl - od ręki via GG / mail / cokolwiek home.pl - helpdesk / mail - bardzo dobre timingi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grupa PFF 3 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2005 2be.pl - też szybko (nawet w niedziele, nawet w Święto) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Śledziu 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2005 Ja mam webd.pl i różnie z nimi bywa, bo w godzinach pracy (gdzieś ok 8 do 17) to szybko odpowiadają (max 30 min). Poza tymi godzinami to można się sporo naczekać, a najpewniejsze jest to ze odpowiedź będzie następnego dnia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2005 Progreso.pl z predkoscia swiatla Sotiko.pl Podobnie Home jak wyzej ( lecz wczesniej zadarzalo sie chwile poczekac ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ramze5 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2005 Cal.pl W miare szybko, od paru minut do max. godziny nawet w niedziele i swieta, co jest ogromnym plusem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2005 Jestem w aikmedia.com . Support odpowiada niemal natychmiast. Telefon odbieraja nawet o 4 nad ranem :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2005 Acha, na mejlu home.pl czekam parę godzin do doby.. więc zapewne wybierają sobie komu szybciej odpowiedzieć (kto zapłacił więcej), a komu później (np. taki tam e-mail Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
camXe 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2005 Chciałbym podzielić się doświadczeniem z: cal.pl [Ace] - na odpowiedź na zadane pytanie czekalem od 30 min do 5h, wszystkie problemy o ile jakies wystapily byly od reki zalatwiane, ogólnie jestem zadowolony z tego hostingu. Stabilny, szybki mila obsluga i rozsadna cena. ping 47-48ms uptime: 99% ota.pl [konto bez limitu/cpanel] - na odpowiedz albo czekam kilka godzin albo wogole nic nie odpisuja i trzeba im napisac jeszcze raz. Serwer raczej wolny ale za te smieszne pieniadze ok, 4+ ping 53ms uptime 97% e-serwer.net [serwer Mini] - Bardzo szybki, zero problemow tak naprawde nawet nie wiem jak wyglada sprawa z kontaktem bo nigdy nie potrzebowalem sie z nimi kontaktowac, ping 39-40ms uptime 99% megaserwer.pl [MEGA100] - a wlasciwie mega50 , to bylo tak ze kupilem mega50 ale po kilku miesiacach w przeprosiny za mala [24h] awarie dostelem bezplatny upgrade do mega100 kontakt wysmienity, to byl moj pierwszy hosting Administrator udzielal mi 1 lekcji na temat php oraz mysql wskazywal strony oraz pomogl zarejestrowac pierwsza domene. limit transferu na koncie przekraczalem 3 razy a dotego zamiast 12 miesiecy oplaconego hostingu mialem go ponad 18 wielki + dla tego pana administratora. Dzisiejszy ping 150ms widac cos sie zepsulo lub maja za duzo klientow. uptime 99% megahosting.pl - oplacilem serwer na 12 miesiecy, po 3 wykasowali mi konto 0 odpowiedzi na maile oraz gg, mysql dzialal tylko 1h na 24 uptime ponizej 70% Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aftereight 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2005 Acha, na mejlu home.pl czekam parę godzin do doby.. więc zapewne wybierają sobie komu szybciej odpowiedzieć (kto zapłacił więcej), a komu później (np. taki tam e-mail Myślisz, że przed odpisaniem na list sprawdzają, ile kasy wpłynęło od klienta? Hyhy. A może to raczej kwestia stopnia skomplikowania zapytania? Przy okazji, home.pl ma dwa adresy, info i admin - który masz na myśli? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2005 aftereight ..właściwie to wątpię, żeby to było zależne od kasy.. trochę tak dla jaj to rzuciłem, stąd moja buźka z przymrużonym oczkiem.. choć z drugiej strony może być tak, że jacyś doborowi klienci (płacący po 600-1200 rocznie) mają jakąś lepszą obsługę.. to by nawet było sensowne i jakbym ja był takim klientem, to bym się z tego jak najbardziej radował.. pytania były raczej niezbyt zaawansowane... o spam i takie tam.. adresu już nie pamiętam, ale było to chyba bok@home.pl.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach