Pitu 160 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2010 Witam Mam pytanie do osób, które korzystają z usług SMS Premium w Dotpay. Otóż po wczorajszych przerwach dzisiaj patrzę w statystyki i zapisane są tylko dzisiejsze transakcje. Transakcje z września i wygenerowany rachunek znikł, wszystkie środki do dzisiaj za październik również. Czy ktoś ma również taki problem? Napisałem na BOK lecz odpowiedzą za pewne jutro, może ktoś z Was ma ten problem i otrzymał od Nich jakąś odpowiedź. Na e-mail nie dostałem żadnej informacji o awarii i problemach. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matthewk 30 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2010 Również mam ten problem więc zapewne wszyscy to mają. O problemach to prawie przenigdy nie piszą! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2010 U mnie też to samo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 U mnie też to samo. Hyh dostał ktoś jakąś odpowiedź ? U mnie nie ma ani pół SMSa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Dzwoniłem do DP. Jeszcze dziś powinno zostać wszytko przywrócone, mają mała awarie. pzdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Dostałem również odpowiedź z BOK ... Uprzejmie informujemy, że w dniu 13 października br. wystąpiła awaria jednego z routerów co skutkowało utrudnionym lub bardzo powolnym dostępem do zasobów serwisu. Wszelkie problemy związane z dostępnością danych w panelu (lista transakcji, wypłat) zostaną naprawione najszybciej jak to będzie możliwe. ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 znaczy wkleili wszystkim to samo, ale jakoś osobiście nie ogarniam jak w takiej firmie może być taka awaria ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Bo może prezes dp woli kupic nowe bmw albo domek zamiast łożyć na rzeczy, które pozwolą uniknąć takiego wyparowania danych ? hehe no być może - ale przy takich usługach to ja sobie zawsze wyobrażam redundancję i HA 300% Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Każdemu się awarie zdążają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Każdemu się awarie zdążają no tak tak, ale przy $ ? to jest trochę przegięcie ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 no tak tak, ale przy $ ? to jest trochę przegięcie ... Kiedy dzwoniłem rano do DP. Poinformowano mnie że usługi SMS itd są realizowane bez przerwy, i nie będzie/ nie ma z nimi problemu. Także myślę ze awaria nie jest aż tak bardzo dotkliwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Damian. 0 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 hmm to jest od 2 dni, ja dzwoniłem wczoraj i mówili że wieczorem wszystko będzie zrobione. Ciekawie się zapowiada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Dodam, tylko że z tego co widzę lista kodów usługi, zawiera kody z września i wcześniejszych dni. Po kodach bez problemu w razie problemów odtworzą wpłaty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bigsmok Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Ja wczoraj patrze sobie do sms premium, kto wysłał smsa a tu patrze tylko jedna osoba.. a przecież miałem ~10 . Awaria Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Z tego co rozumiem w panelu brakuje danych o transakcjach? Ciekaw jestem jaki wpływ ma router na dane . Rozumiem gdyby nie działał panel, ale skoro pobiera jakiekolwiek dane to chyba powinny być widoczne wszystkie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bigsmok Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 dalej nie działa eh... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matthewk 30 Zgłoś post Napisano Październik 15, 2010 Dokładnie MiSi3kK. Ja nadal nie rozumiem co to ma wspólnego z routerem :| I dlaczego o tej awarii nie napisali na stronie ? Boją się ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pitu 160 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2010 Wszystko wróciło do normy, transakcje są już widoczne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matthewk 30 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2010 Potwierdzam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysiuus 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2010 Już raz tak było... i wszystko po kilkunastu godzinach wróciło do normy... teraz też tak jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Damian. 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2010 coś dotpay się awaryjny robi, bynajmniej ja dostałem niezły opiepsz od moich "klientów" wysyłających smsy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Astron Zgłoś post Napisano Październik 17, 2010 Jak to był tylko router to chyba potrafiliby wymienić szybciej... Na moje to coś poważniejszego mieli i nie chcieli pisać. B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2010 Jak to był tylko router to chyba potrafiliby wymienić szybciej... Na moje to coś poważniejszego mieli i nie chcieli pisać. B) Chyba nie sądzisz, że napisaliby co się konkretnie stało i jak było to powazne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Październik 18, 2010 Chyba nie sądzisz, że napisaliby co się konkretnie stało i jak było to powazne? Może i to wymówka, ale działa tylko na ich niekorzyść. Jeśli awaria routera powoduje niedostępność na 24h+, to znaczy iż nie ma redundancji potrzebnej przy tej kategorii usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2010 Może i to wymówka, ale działa tylko na ich niekorzyść. Jeśli awaria routera powoduje niedostępność na 24h+, to znaczy iż nie ma redundancji potrzebnej przy tej kategorii usług. Tak, ale dobrze wiesz, że nie napiszą konkretnego powodu żeby reputacji w jeszcze większym stopniu nie nadszarpnąć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach