Skocz do zawartości
K.Krakowczyk

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

Polecane posty

W tym wypadku @kori ma rację anglojęzyczna wersja strony jest niedokończona bo nie ma większości opisów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Archi - W7, FF 34.0.5: http://puu.sh/ecUk7/dc6ba98f81.png

 

Po prostu angielska wersja strony jest porzucona.

 

Zwracam honor, totalnie nie zauważyłem że chodzi konkretnie o angielską wersję.

 

Ale wyjście z 2003 roku też by się co poniektórym przydało.

Edytowano przez Archi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy SDC zamierza wprowadzić jakiś panel do reinstalacji start stop?

Dodatkowo w ~ ile trzeba czekać na wiadomość z działu technicznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tam jedna maszynkę, jak na razie sprawuje się spoko (żeby nie zapeszać), wybrałem taką aby mieć najlepszy stosunek pamięci RAM do procka. Jedyne co mi się nie podoba do ping do UPC. który oscyluje w granicach 45ms a to jak na maszynkę z Polski trochę słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś słabo, miesiąc temu pad, potrwało 2 dni
teraz pad i też pewnie 2dni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dział techniczny w weekend nie pracuje, ale nawet w tygodniu średnio można liczyć na odpowiedź.

 

Ticket1 -> wysłany w czwartek, priorytet średni - brak odpowiedzi.

Ticket2 -> wysłany wczoraj, priorytet wysoki - brak odpowiedzi.

 

 

Edytowano przez lewyx (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, z mojej strony także negatywna opinia, 13dni jest spoko, a tu nagle zaniki łącza, utrata połączenia, dzwonić można tydzień 2x się dodzwoniłem czekając po 40-50minut.

Statystyka badania ping dla 91.238.134.170:
    Pakiety: Wysłane = 1564, Odebrane = 917, Utracone = 647

Także też zmienię firmę hostującą po upływie tej lub wcześniej.

 

Nie polecam, pozdrawiam.

 

PS

 

jedyny plus , dostałem KVM na parę dni .

 

nie działa zdalny restart, nie reaguje na nic przycisk, niby restartuje, jednak nic się nie dzieje,lub/i po dłuższym czasie coś załapie

Edytowano przez Lukasz Michalak (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60

Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60
Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60
Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60

 

Ja nie mam żadnych problemów z dostępem do łącza.

Edytowano przez lewyx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, orientuje sie ktos jaki jest czas oczekiwania na przydzielenie serwera dedykowanego ? Czy jest automat ?

 

tel.: +48 (32) 450-8888, fax. +48 (32) 450-8991

 

 

Biuro Obsługi Klienta

godziny pracy: codziennie 8:00 do 20:00

bok@slaskdatacenter.pl

 

Jeśli czytałeś wypowiedzi i opinie o tej firmie nie przychodź po jakimś czasie z płaczem, że nie działa :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szukając tanszych alternatyw wpadłem na ich stronę, mają konta w dobrej cenie: 15zł/rok: https://sldc.eu/hosting,

na pytanie "kiedy wreszcie directadmin?" dostałem linka: https://panel.sldc.eu/cart.php?gid=33,

czyli 180zł/rok, ale 400% podwyżka niestety nie była kompatybilna z moim zamierzeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to chyba na dniach dodali ten hosting directadmin i na drobne korekty strony nie ma czasu,

nawał prac po grudniowej porażce lowendbox, więc może i dobrze że nie brałem u nich teraz,

zanim uporają się z zaległościami to trochę minie, a szybki suport się przydaje

no i druga sprawa czy ten ich directadmin ma w panelu opcję wildcard dla domeny?

nie zmierzam się prosić o dodawanie tego za każdą nową domeną

 

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

to chyba na dniach dodali ten hosting directadmin i na drobne korekty strony nie ma czasu,

nawał prac po grudniowej porażce lowendbox, więc może i dobrze że nie brałem u nich teraz,

zanim uporają się z zaległościami to trochę minie, a szybki suport się przydaje

 

no i druga sprawa czy ten ich directadmin ma w panelu opcję wildcard dla domeny?

nie zmierzam się prosić o dodawanie tego za każdą nową domeną

 

 

Sądząc jednak po twoim opisie:

 

 

uwaga niektórzy oszukują podając ceny NETTO, polecam: Hitme, Linuxpl, Sax, Sanfre, Slaskdatacenter, Webion

 

nie brał bym od ciebie żadnej opini na poważnie, jak dla ciebie podawanie cen netto to oszustwo, to przykro mi ale chyba masz 13 lat i nie spotkałeś się na drodze z innymi sklepami jak biedronka gdzie kupujesz batoniki za cenę brutto.

 

mnie przykładowo interesują tylko ceny netto, czyli jak ktoś mi poda brutto to znaczy że oszukuje?

 

chłopie.....

 

 

Ślaskdatacenter, 3 lata temu posiadaliśmy u nich 3 serwery dedykowane na których trzymaliśmy backup i główną stronę.

 

Z supportem nie mieliśmy problemu, trzeba nie raz poczekać parę godzin podczas awarii na informacje, ale sam w firmie często najpierw zajmowałem się awarią a potem informacją, często były awarie łącza to pamiętam bardzo mocno, serwery działały ale awarie na łączach były, tłumaczone różnie, switch, niezależne od nas, węzeł i takie tam.

Edytowano przez graczu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@graczu, nie rozumiesz, chodzi o robienie zamieszania podawaniem

przez jednych cen netto a przez drugich cen brutto

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

@graczu, nie rozumiesz, chodzi o robienie zamieszania podawaniem

przez jednych cen netto a przez drugich cen brutto

 

 

Zamieszania?, człowiek nie małpa ma rozum, każdy może podać ceny jakie chce i dodać o tym informacje. A ty jako klient co nie jest małpą zwracasz na to uwagę z jaką ceną masz do czynienia.

 

I dlaczego firmy mają robić ceny pod ciebie czyli brutto, ja np. bym chciał netto jeżeli chodzi o hosting.

Firmy dają takie ceny jakie chcą a ty jako człowiek nie małpa szukasz to czego potrzebujesz.

 

Pamiętaj że osoby które wykupują hosting dla firmy najczęściej szukają cen netto nie brutto.

Hosting najczęściej jest podyktowany dla Firm, więc normalne że się podaje ceny netto.

 

Jak kiedyś będziesz gdzieś pracować albo założysz firmę to zrozumiesz, bo dla ciebie aktualnie jest to tak jak z batonami w biedronce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

@graczu, nie rozumiesz, chodzi o robienie zamieszania podawaniem

przez jednych cen netto a przez drugich cen brutto

 

 

Ty może jeszcze się przyczep do nazw składników na paście do zębów czy szamponie bo ja wolę jak jest napisane woda a nie aqua. To jest dopiero zamieszanie i kupujesz coś o niewiadomym składzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@graczu to powiedz wszystkim żeby podawali ceny netto, też nie będzie zamieszania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

@kori

Przestań robić gównoafery o nic. Każda firma może podawać sobie ceny jak chce, coś Ci nie pasuje to zamkniesz przeglądarkę, pójdziesz na świeże powietrze i zastanowisz się 2 razy nad sensem swojego istnienia.

Edytowano przez Filipsiu (zobacz historię edycji)
  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×