regdos 1848 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2014 W tym wypadku @kori ma rację anglojęzyczna wersja strony jest niedokończona bo nie ma większości opisów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek08 285 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2015 @Archi - W7, FF 34.0.5: http://puu.sh/ecUk7/dc6ba98f81.png Po prostu angielska wersja strony jest porzucona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2015 (edytowany) @Archi - W7, FF 34.0.5: http://puu.sh/ecUk7/dc6ba98f81.png Po prostu angielska wersja strony jest porzucona. Zwracam honor, totalnie nie zauważyłem że chodzi konkretnie o angielską wersję. Ale wyjście z 2003 roku też by się co poniektórym przydało. Edytowano Styczeń 10, 2015 przez Archi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adifpll 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2015 Czy SDC zamierza wprowadzić jakiś panel do reinstalacji start stop? Dodatkowo w ~ ile trzeba czekać na wiadomość z działu technicznego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
banan47 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2015 Mam tam jedna maszynkę, jak na razie sprawuje się spoko (żeby nie zapeszać), wybrałem taką aby mieć najlepszy stosunek pamięci RAM do procka. Jedyne co mi się nie podoba do ping do UPC. który oscyluje w granicach 45ms a to jak na maszynkę z Polski trochę słabo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2015 coś słabo, miesiąc temu pad, potrwało 2 dniteraz pad i też pewnie 2dni... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lewyx 1 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2015 (edytowany) Dział techniczny w weekend nie pracuje, ale nawet w tygodniu średnio można liczyć na odpowiedź. Ticket1 -> wysłany w czwartek, priorytet średni - brak odpowiedzi. Ticket2 -> wysłany wczoraj, priorytet wysoki - brak odpowiedzi. Edytowano Maj 17, 2015 przez lewyx (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lukasz Michalak 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2015 (edytowany) witam, z mojej strony także negatywna opinia, 13dni jest spoko, a tu nagle zaniki łącza, utrata połączenia, dzwonić można tydzień 2x się dodzwoniłem czekając po 40-50minut. Statystyka badania ping dla 91.238.134.170: Pakiety: Wysłane = 1564, Odebrane = 917, Utracone = 647 Także też zmienię firmę hostującą po upływie tej lub wcześniej. Nie polecam, pozdrawiam. PS jedyny plus , dostałem KVM na parę dni . nie działa zdalny restart, nie reaguje na nic przycisk, niby restartuje, jednak nic się nie dzieje,lub/i po dłuższym czasie coś załapie Edytowano Maj 24, 2015 przez Lukasz Michalak (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lewyx 1 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2015 (edytowany) Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60 Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60 Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60 Reply from 178.19.105.45: bytes=32 time=3ms TTL=60 Ja nie mam żadnych problemów z dostępem do łącza. Edytowano Maj 24, 2015 przez lewyx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lyskaczu 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2015 Witajcie, orientuje sie ktos jaki jest czas oczekiwania na przydzielenie serwera dedykowanego ? Czy jest automat ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2015 Witajcie, orientuje sie ktos jaki jest czas oczekiwania na przydzielenie serwera dedykowanego ? Czy jest automat ? tel.: +48 (32) 450-8888, fax. +48 (32) 450-8991 Biuro Obsługi Klienta godziny pracy: codziennie 8:00 do 20:00 bok@slaskdatacenter.pl Jeśli czytałeś wypowiedzi i opinie o tej firmie nie przychodź po jakimś czasie z płaczem, że nie działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 szukając tanszych alternatyw wpadłem na ich stronę, mają konta w dobrej cenie: 15zł/rok: https://sldc.eu/hosting, na pytanie "kiedy wreszcie directadmin?" dostałem linka: https://panel.sldc.eu/cart.php?gid=33, czyli 180zł/rok, ale 400% podwyżka niestety nie była kompatybilna z moim zamierzeniem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 (edytowany) Ten co dostałeś to oferta reseller ten link to oferta serwerów www https://panel.sldc.eu/cart.php?gid=1 Edytowano Styczeń 15, 2016 przez sshd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 (edytowany) no to nieźle zamotaną mają stronę, nic o hostingu directadmin nie ma na: https://sldc.eu/hosting na dodatek: SDC-host4G+DirectAdmin ma "cPanel PLPanel administracyjny" Edytowano Styczeń 15, 2016 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 no tak nie porobili tu masz link https://sldc.eu/hosting-da Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 (edytowany) to chyba na dniach dodali ten hosting directadmin i na drobne korekty strony nie ma czasu, nawał prac po grudniowej porażce lowendbox, więc może i dobrze że nie brałem u nich teraz, zanim uporają się z zaległościami to trochę minie, a szybki suport się przydajeno i druga sprawa czy ten ich directadmin ma w panelu opcję wildcard dla domeny? nie zmierzam się prosić o dodawanie tego za każdą nową domeną Edytowano Styczeń 15, 2016 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 tu niestety nie pomogę , nie wiem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) to chyba na dniach dodali ten hosting directadmin i na drobne korekty strony nie ma czasu, nawał prac po grudniowej porażce lowendbox, więc może i dobrze że nie brałem u nich teraz, zanim uporają się z zaległościami to trochę minie, a szybki suport się przydaje no i druga sprawa czy ten ich directadmin ma w panelu opcję wildcard dla domeny? nie zmierzam się prosić o dodawanie tego za każdą nową domeną Sądząc jednak po twoim opisie: uwaga niektórzy oszukują podając ceny NETTO, polecam: Hitme, Linuxpl, Sax, Sanfre, Slaskdatacenter, Webion nie brał bym od ciebie żadnej opini na poważnie, jak dla ciebie podawanie cen netto to oszustwo, to przykro mi ale chyba masz 13 lat i nie spotkałeś się na drodze z innymi sklepami jak biedronka gdzie kupujesz batoniki za cenę brutto. mnie przykładowo interesują tylko ceny netto, czyli jak ktoś mi poda brutto to znaczy że oszukuje? chłopie..... Ślaskdatacenter, 3 lata temu posiadaliśmy u nich 3 serwery dedykowane na których trzymaliśmy backup i główną stronę. Z supportem nie mieliśmy problemu, trzeba nie raz poczekać parę godzin podczas awarii na informacje, ale sam w firmie często najpierw zajmowałem się awarią a potem informacją, często były awarie łącza to pamiętam bardzo mocno, serwery działały ale awarie na łączach były, tłumaczone różnie, switch, niezależne od nas, węzeł i takie tam. Edytowano Styczeń 20, 2016 przez graczu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 @graczu, nie rozumiesz, chodzi o robienie zamieszania podawaniem przez jednych cen netto a przez drugich cen brutto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 @graczu, nie rozumiesz, chodzi o robienie zamieszania podawaniem przez jednych cen netto a przez drugich cen brutto Zamieszania?, człowiek nie małpa ma rozum, każdy może podać ceny jakie chce i dodać o tym informacje. A ty jako klient co nie jest małpą zwracasz na to uwagę z jaką ceną masz do czynienia. I dlaczego firmy mają robić ceny pod ciebie czyli brutto, ja np. bym chciał netto jeżeli chodzi o hosting. Firmy dają takie ceny jakie chcą a ty jako człowiek nie małpa szukasz to czego potrzebujesz. Pamiętaj że osoby które wykupują hosting dla firmy najczęściej szukają cen netto nie brutto. Hosting najczęściej jest podyktowany dla Firm, więc normalne że się podaje ceny netto. Jak kiedyś będziesz gdzieś pracować albo założysz firmę to zrozumiesz, bo dla ciebie aktualnie jest to tak jak z batonami w biedronce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 @graczu, nie rozumiesz, chodzi o robienie zamieszania podawaniem przez jednych cen netto a przez drugich cen brutto Ty może jeszcze się przyczep do nazw składników na paście do zębów czy szamponie bo ja wolę jak jest napisane woda a nie aqua. To jest dopiero zamieszanie i kupujesz coś o niewiadomym składzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 @graczu to powiedz wszystkim żeby podawali ceny netto, też nie będzie zamieszania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2016 (edytowany) @kori Przestań robić gównoafery o nic. Każda firma może podawać sobie ceny jak chce, coś Ci nie pasuje to zamkniesz przeglądarkę, pójdziesz na świeże powietrze i zastanowisz się 2 razy nad sensem swojego istnienia. Edytowano Styczeń 20, 2016 przez Filipsiu (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2016 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PrecelusMaximus 53 Zgłoś post Napisano Luty 25, 2016 (edytowany) Coś zdechło? Ich strona chodzi jakby chciała a nie mogła... usługi nie odpowiadają. Edit: Po ok. 8-10 minutach chodzi ale mało stabilnie. Edytowano Luty 25, 2016 przez PrecelusMaximus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach