Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2012 (edytowany) Nie wspieram działania forum webhostingtalk.pl Edytowano Styczeń 15, 2013 przez hdmagc (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2012 Jaki temat, więc ja też coś wtrące Od nas test pobierania przy instalacji DirectAdmin: MD5 Checksum on servers.txt passed.Testing with file 10.kb: 36352 B/s - files1.directadmin.com 38912 B/s - files2.directadmin.com 59596 B/s - files5.directadmin.com 13212057 B/s - files6.directadmin.com 5934940 B/s - files8.directadmin.com 23142 B/s - files10.directadmin.com files11.directadmin.com is too slow, skipping. 7056916 B/s - files13.directadmin.com 17301504 B/s - files15.directadmin.com Total test duration: 5 seconds Testing with file 100.kb: 144384 B/s - files1.directadmin.com 153600 B/s - files2.directadmin.com 289792 B/s - files5.directadmin.com 1604321 B/s - files6.directadmin.com 248832 B/s - files8.directadmin.com 54579 B/s - files10.directadmin.com files11.directadmin.com is too slow, skipping. 90419 B/s - files13.directadmin.com 951296 B/s - files15.directadmin.com Total test duration: 8 seconds Fastest server is files6.directadmin.com at 1604321 B/s Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz B. 14 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2012 Ja też Starting pure-ftpd: --2012-11-16 01:08:16-- http://files15.directadmin.com/services/all/roundcube/roundcubemail-0.8.3.tar.gz Resolving files15.directadmin.com... 95.110.153.16 Connecting to files15.directadmin.com|95.110.153.16|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 3785622 (3.6M) [application/x-gzip] Saving to: `/usr/local/directadmin/custombuild/roundcubemail-0.8.3.tar.gz' 88% [=================================> ] 3,366,423 --.-K/s eta 97s Nadal to samo a u innych smiga Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Śląsk Data Center 22 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2012 Proszę zmienić mirror na inny bo ten z którego Pan pobiera pliki szwankuje, co jakiś czas są straty, zrywa połączenie. host650.slaskdatacenter.com (0.0.0.0) Thu Nov 15 22:32:07 2012 Keys: Help Display mode Restart statistics Order of fields quit Packets Pings Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1. hosted-by.slaskdatacenter.pl 0.0% 103 4.4 15.3 0.3 101.2 25.8 2. hosted-by.slaskdatacenter.pl 0.0% 103 1.9 15.3 0.3 150.6 32.5 3. sitel-do-livenet.sitel.net.pl 0.0% 103 0.2 0.8 0.2 6.5 1.0 4. Gi3-1.waw-002-access-1001.interoute.net 0.0% 103 4.7 5.4 4.6 12.4 1.4 5. xe-3-3-0-0.prg-001-score-1-re0.interoute.net 0.0% 103 35.8 39.2 35.8 68.4 7.1 6. ae2-0.fra-006-score-2-re0.interoute.net 0.0% 103 35.8 36.9 35.7 52.3 2.7 7. ae0-0.fra-006-score-1-re1.interoute.net 0.0% 103 26.9 27.8 26.7 53.1 2.9 8. ae1-0.mil-cal-score-1-re1.interoute.net 0.0% 103 39.4 37.4 35.6 81.0 5.1 9. aruba.mix-it.net 0.0% 103 40.2 36.6 35.8 40.5 1.0 10. WF1-12416-P1.aruba.it 0.0% 103 135.9 54.9 42.2 173.7 33.6 11. WF2-7609-A0.aruba.it 0.0% 103 42.7 54.1 42.5 239.5 37.3 12. 62.149.185.12 1.0% 103 52.9 44.6 43.0 55.2 2.6 13. ns4.coolnetwork.it 2.9% 102 43.1 43.6 42.9 48.5 1.0 Ja też Starting pure-ftpd: --2012-11-16 01:08:16-- http://files15.directadmin.com/services/all/roundcube/roundcubemail-0.8.3.tar.gz Resolving files15.directadmin.com... 95.110.153.16 Connecting to files15.directadmin.com|95.110.153.16|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 3785622 (3.6M) [application/x-gzip] Saving to: `/usr/local/directadmin/custombuild/roundcubemail-0.8.3.tar.gz' 88% [=================================> ] 3,366,423 --.-K/s eta 97s Nadal to samo a u innych smiga Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2012 Raz jeszcze apeluje, testujcie w godzinach obciążenia DC, Jeżeli nie wiecie kiedy DC ma obciążenie maksymalne weźcie z momentu szczytu. Jeżeli DC nie pokazuje statystyk warto złapać moment szczytu dnia przez PLIXa... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz B. 14 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2012 nie jestem od szukania szybkich mirrorów Panie Jakubie potrafię zmienić mirror Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2012 (edytowany) Nie wspieram działania forum webhostingtalk.pl Edytowano Styczeń 15, 2013 przez hdmagc (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2012 Wydaje mi się, że gdzieś popełniacie bład Sprawdzacie przecież download, a w DataCenter tego jest w nadmiarze, zużywany jest głownie upload, więc raczej mało prawdopodobne jest, że to wina łącz w serwerowni. No chyba że jest taka duża utylizacja Upload ale wtedy reszta klientów marudziłaby że się grać nie da. Livenet za Grzegorza miał (z tego co mówił) 6Gbit rurkę a zutylizowanie tego raczej nie jest takie proste w dobie odrabiania strat po kombinacjach z domeną livenet Ja bym raczej poszukał problemu na serwerze matce lub w zarządzaniu pasmem dla poszczególnych VPS na matce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nmar 9 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2012 (edytowany) Firma bardzo OK jak dla mnie, żadnych problemów z działaniem, stabilnością. Dodatkowo plus za panel solusvm, wystarczający wybór templatek, okrest testowy, ssd - czego chcieć więcej? Edytowano Listopad 21, 2012 przez Nmar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
villain 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2012 Moja przygoda z tą firma zaczęła się 14 dni temu, Klient 07/11/2012 10:34 Witam Czyli mam najpierw opłacić fakturę, aby móc przetestować ? Na serwerze chciałem umieścić stronę www, forum oraz testowy serwer gry (testowy oznacza bez użytkowników ) ---------------------------- IP Pomoc Techniczna 07/11/2012 11:44 witam nie przez okres 14 dni mam pan uruchomiony VPS po tym terminie przy braku płatności na konto serwer jest wyłanczany. Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra Klient 07/11/2012 12:21 Rozumiem Czyli czekam na dane dostępowe. Pozdrawiam Według tej rozmowy zrozumiałem że okres 14 dni jest bezpłatny. Ku mojemu zdziwieniu po opłaceniu usługi okres 14 dni został odliczony z faktury, czyli opłaciłem usługę nie za kolejne 30 dni a 16 dni. W moim przypadku test 14 dni nie był bezpłatny, lepiej było złożyć zamówienie na kolejny okres czasu i ja opłacić niż płacić ową fakturę. Co mnie poraża to brak regulaminu który regulowałby jakoś pojecie "bezpłatnego okresu testowego". Jeśli nie ma jasno napisane, że opłata za 14 dni zostanie odjęta od faktury to jest to ewidentne manipulowanie słowami przez tą firmę. Na ta chwile poszukuje firmy która ma inne podejście do klienta (czekam na propozycje vps do 70zl mc) bo pomimo tego, że usługę mam opłaconą nie mam zamiaru tu zostać. Reszta rozmowy jest poufna według stopki wiec cytować jej tu nie będę. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2012 (edytowany) Moja przygoda z tą firma zaczęła się 14 dni temu, Klient 07/11/2012 10:34 Witam Czyli mam najpierw opłacić fakturę, aby móc przetestować ? Na serwerze chciałem umieścić stronę www, forum oraz testowy serwer gry (testowy oznacza bez użytkowników ) ---------------------------- IP Pomoc Techniczna 07/11/2012 11:44 witam nie przez okres 14 dni mam pan uruchomiony VPS po tym terminie przy braku płatności na konto serwer jest wyłanczany. Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra Klient 07/11/2012 12:21 Rozumiem Czyli czekam na dane dostępowe. Pozdrawiam Według tej rozmowy zrozumiałem że okres 14 dni jest bezpłatny. Ku mojemu zdziwieniu po opłaceniu usługi okres 14 dni został odliczony z faktury, czyli opłaciłem usługę nie za kolejne 30 dni a 16 dni. W moim przypadku test 14 dni nie był bezpłatny, lepiej było złożyć zamówienie na kolejny okres czasu i ja opłacić niż płacić ową fakturę. Co mnie poraża to brak regulaminu który regulowałby jakoś pojecie "bezpłatnego okresu testowego". Jeśli nie ma jasno napisane, że opłata za 14 dni zostanie odjęta od faktury to jest to ewidentne manipulowanie słowami przez tą firmę. Na ta chwile poszukuje firmy która ma inne podejście do klienta (czekam na propozycje vps do 70zl mc) bo pomimo tego, że usługę mam opłaconą nie mam zamiaru tu zostać. Reszta rozmowy jest poufna według stopki wiec cytować jej tu nie będę. Pozdrawiam. Tak u nich jest, również się na tym przejechałem, ale nie płaczę nad rozlanym mlekiem Najważniejsze, że dostępność na dzień dzisiejszy wynosi 100%, ponadto da się z nimi dogadać. Jedynie support jest fatalny, dosłownie leży i kwiczy. Odpowiadają od niechcenia, kiedy zgłaszam coś np. błąd w fakturze (zdarzyło się 3 razy) to nawet nie odpisują, poprawiają niby i zamykają ticket. Jak dla mnie jest to zbyt takie prymitywne, bo gdzie się nie napisze, to dadzą znać, że problem załatwiony, dziękujemy za kontakt, przepraszamy itd. Tutaj tego brak, może ja jestem jakiś za bardzo wymagający, ale cóż Edytowano Listopad 21, 2012 przez Kolopik (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nmar 9 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2012 (edytowany) Ale wymyślacie problemy... Ktoś was zmuszał zeby zakupić vps po okresie testowym? Mało jest firm, które zapewniają bezpłatne wypróbowanie vpsa więc nie narzekajcie bez sensu. Poza tym dla mnie ich stanowisko jest uczciwe, skoro ktoś korzystał 14 dni i decyduje się na dalszą współpracę to dlaczego niby miałby dostać te 14 dni gratis? Inna sprawa, ze nie zaszkodziłoby o tym poinformować klienta/ów, żeby wszystko było w 100% klarowne. Co do supportu się nie wypowiadam bo jak narazie to nie miałem kontaktu za bardzo - nie było potrzeby. Edytowano Listopad 22, 2012 przez Nmar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2012 (edytowany) Ale wymyślacie problemy... Ktoś was zmuszał zeby zakupić vps po okresie testowym? Mało jest firm, które zapewniają bezpłatne wypróbowanie vpsa więc nie narzekajcie bez sensu. Poza tym dla mnie ich stanowisko jest uczciwe, skoro ktoś korzystał 14 dni i decyduje się na dalszą współpracę to dlaczego niby miałby dostać te 14 dni gratis? Inna sprawa, ze nie zaszkodziłoby o tym poinformować klienta/ów, żeby wszystko było w 100% klarowne. Co do supportu się nie wypowiadam bo jak narazie to nie miałem kontaktu za bardzo - nie było potrzeby. Jeśli każą zapłacić to chyba nie jest to darmowe, nie? W regulaminie też nic o tym nie napisano, ale bądź już takim obrońcą, bo to sensu nie ma... Poza tym dla mnie ich stanowisko jest uczciwe, skoro ktoś korzystał 14 dni i decyduje się na dalszą współpracę to dlaczego niby miałby dostać te 14 dni gratis? Gdybym się nie zdecydował to dlaczego miałbym tego nie płacić - głupi argument. Ja tam w sumie nie narzekam, bo wiem za co płacę, ale jest to ewidentny błąd firmy. Tyle w regulaminie na temat bezpłatnego okresu testowego: Wszystkie usługi aktywowane są po uiszczeniu stosownej kwoty, (poza bezpłatnymi kontami testowymi) wynikającej z cennika zamieszczonego na stronie Edytowano Listopad 22, 2012 przez Kolopik (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
villain 0 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2012 Cyt : Ktoś was zmuszał żeby zakupić vps po okresie testowym? Dlaczego miałbym nie kupić jeśli usługa działała poprawnie? Wziąłem okres testowy by sprawdzić jakość usługi. A nie wyłudzić 14 dni darmowego korzystania po czym się ulotnić. Zapytałem czy muszę coś płacić za test odpowiedz brzmiała nie, jeśli chcieli by jakaś kwotę za test, to bym zapłacił To chyba proste i logiczne. Gorzej sytuacja wygląda wtedy gdy okazuje się, że jednak test to nie test i darmowy nie był. Co do jakości usługi zastrzeżeń nie mam zastrzeżeń. 14 dni o które całe zamieszanie zostały dodane do mojego konta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nmar 9 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2012 No w sumie macie rację. Powinni to określić jako możliwość odstąpnienia po 14 dniach bez płacenia kosztów. A jak to jest z tym ich supportem nadal nie odpisują na maile? Bo szczerze mówiąc strasznie dużo negatywnych opinni na ten temat, więc skoro tak to jak taka firma może w ogóle funkcjonować? Mam też pytanie- czy żeby ustawić revDNS trzeba do nich pisać? Wtedy też nie odpisują? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Joachim Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2012 No w sumie macie rację. Powinni to określić jako możliwość odstąpnienia po 14 dniach bez płacenia kosztów. A jak to jest z tym ich supportem nadal nie odpisują na maile? Bo szczerze mówiąc strasznie dużo negatywnych opinni na ten temat, więc skoro tak to jak taka firma może w ogóle funkcjonować? Mam też pytanie- czy żeby ustawić revDNS trzeba do nich pisać? Wtedy też nie odpisują? Wróżkami nie jesteśmy, spróbuj a być może ruszą się i postarają się sklepać kilka zdań, na Twój problem czy zapytanie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2012 Jeśli chodzi o zmianę RevDNS to nie miałem żadnych problemów. Wystarczy napisać do supportu, podać adres IP i domenę, na którą ma wskazywać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2012 rDNS można zmienić też w paneli Solution Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nmar 9 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2012 (edytowany) rDNS można zmienić też w paneli Solution Solution? Jeśli masz na myśli solusvm to u nich akurat nie można, opcja jest zablokowana i pisze zeby się skontaktować z administratorem. No ale to żaden problem, tyle tylko ze nie ma z panelu. VPS działa bez zarzutu, uptime 100%, support...istnieje ^^. Następna opinia za jakiś dłuższy czas. Edytowano Listopad 23, 2012 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FINESEC 1 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2012 Mamy u nich 1 serwer dedykowany i działa całkiem przyzwoicie. Przez rok czasu był właściwie tylko jeden problem, a chodziło właśnie o ustawienie revdns'ow (z jakiegoś powodu nie były ustawione na wszystkich serwerach DNS obsługujących strefę). Problem został jednak szybko rozwiązany po zgłoszeniu sprawy do supportu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość IStreamPL Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2012 Ja także napiszę dobrą opinię. 2 testy serwerów były poprostu genialne, żadnego pada czy coś w tym stylu. Serwer dedykowany testuje od wczoraj. Sprawuje się jak dotąd OK. Może i za wczesnie na wnioski, ale jezeli nic sie nie zmieni ( a wierzę, że nic) to będę bardzo zadowolony. Ja jestem z natury cierpliwy, ale jak miałem w exone vpsa i pady co 5 dni były to aż się we mnie gotowało. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2012 (edytowany) Może trochę się czepiam szczegółów ale w tym miesiącu SLA łącza, gwarantowanego na poziomie 99,9% nie będzie. Mamy 4 dni do końca miesiąca a aktualny uptime w tym miesiącu to 99,76%. http://pingdom.slask.../469249/2012/11 Przerwy nie zdarzają się zbyt często a w większości miesięcy SLA łącza jest dotrzymywane więc nie ma co narzekać chociaż wiadomo że byłoby lepiej gdyby gwarancja SLA łącza była zawsze dotrzymymywana. Edytowano Listopad 26, 2012 przez Suspect121 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2012 Może trochę się czepiam szczegółów ale w tym miesiącu SLA łącza, gwarantowanego na poziomie 99,9% nie będzie. Mamy 4 dni do końca miesiąca a aktualny uptime w tym miesiącu to 99,76%. http://pingdom.slask.../469249/2012/11 Przerwy nie zdarzają się zbyt często a w większości miesięcy SLA łącza jest dotrzymywane więc nie ma co narzekać chociaż wiadomo że byłoby lepiej gdyby gwarancja SLA łącza była zawsze dotrzymymywana. A jaką usługę u nich masz? Na moim VPS'ie od dwóch miesięcy uptime 100% Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2012 (edytowany) Nie wspieram działania forum webhostingtalk.pl Edytowano Styczeń 15, 2013 przez hdmagc (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suspect121 53 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2012 (edytowany) Kolopik, masz zapewne na myśli uptime serwera a ja mam na myśli działanie łącze. Uptime serwera świadczy jedynie o przerwach w zasilaniu. Posiadam u nich serwery dedykowane. hdmagc, zauważ, że strona slaskdatacenter.pl działa na jednym z serwerów w centrum danych sldc. Tak więc jeżeli pada łącze to nie działają i moje usługi i slaskdatacenter.pl. Nie są to przerwy w zasilaniu tylko w działaniu łącza bo uptime serwerów pozostaje bez zmian. Na stronie gwarantują SLA łącza na poziomie 99,9%. Wykresy niedostępności jak najbardziej są zgodne, usługi nie są dostępne w tych momentach gdzie jest to widoczne w statystykach. Edytowano Listopad 26, 2012 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach