Skocz do zawartości
K.Krakowczyk

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

Polecane posty

Gość patrys
Nie żebym się czepiał, ale może jednak lepiej dać ten utf8 w default-character-set? Wszędzie pracuję na utf-8 i nie zauważyłem jakichś większych problemów przy przenoszeniu stron. Lepiej chyba pracować na utfie, niż w nieskończoność ciągnąć tego latina. Jeśli klient będzie potrzebował latina to sobie ustawi dla wybranej bazy.

Powinno się ustawiać takie kodowanie jakiego oczekuje klient, jeżeli nie precyzuje zostawić standardowe.

 

Widząc zainstalowane php w wesji cli (czyt. mod_php) to aż ciarki po plecach przechodzą wink.gif

Przecież to same problemy (chociażby z uprawnieniami plików)...

Nie jest wielkim problemem dopisać do skryptu instalacje z fastcgi jednak zdarzały się problemy z funkcjonowaniem jakiś tam aplikacji.

Jak klient nie pisze jakie chce to po co sobie utrudniać ;)

Co do uprawnień gdyby miało działać to php można by dać moduł ruid2, a gdyby stało tam proxy to zmienić mpm na itk...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc

Jestem ich klientem 2 miesiące. Mimo nieporozumień wynikających z zamontowania innych dysków, błędu w fakturze, kiepskich procedur powiadamiania klienta o pracach oraz błędnego wyłączenia serwera na kilka chwil, muszę przyznać, że serwer działa stabilnie.

Przez te 2 miechy nie było żadnych problemów sprzętowych, sieciowych ani też innych dziwnych zachowań.

Pewnie jakby dopracowali support (system powiadamiania) to nie byłoby się do czego przyczepić.

Narazie mogę polecić, ale wiem, że 2 miesiące nie jest wykładnią dlatego też warto poczekać na użytkownika z większym stażem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

 

Czy moze ktos cos napisac na chwile obecna o jakosci uslug ? Mam zamiar kupic dedyka/dedyki, ale mam watpliwosci zwiazane z przeszloscia problemow dlatego tez interesuje mnie na chwile obecna jak jest u nich w firmie.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O jakichś chyba 2 miesięcy jest w miarę spokojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia jest bardzo dobra. Szybko, tanio i sprawnie mam nadzieje, że to się nie zmieni jestem klientka już miesiąc i działanie maszyny jak działanie bok. bardzo dobre i na wysokim poziomie odpisywali na zapytania nawet w dni wolne od pracy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to od dłuższego czasu inna jakość, to co było 2-3 lata temu to inna bajka, od dawna jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie czyli temat przeradza sie z Absolutnie nie kupowac do warto kupic? Bo przyznam ze ceny maja wporządku i sam sie niezastawiałęm nad kupnem czegos tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak na dzień dzisiejszy wygląda jakość usług? Łącze, BOK, stabilność?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Realnie pomoc techniczna działa tam w tygodnou w godzinach 8-16... miałem ze dwa razy problem w nocy z serwerem to telefonu awaryjnego 24/7 nikt nie odbierał oczywiście :P... a była jakaś 23 czyli jeszce nie środek nocy... Ceny są niskie i usprawiedliwiają takie podejście, ale po co mydlić oczy tym całodobowym supportem ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponad rok temu miałem tam dedyka przez kilka miesięcy - zrezygnowałem, ponieważ na restart serwera było trzeba czekać nie raz po 2 dni i często lubiały występować awarie. Ostatnio zauważyłem, że dodali opcje zdalnego restartowania serwera co mnie ucieszyło, wysłałem do nich maila, że jestem zainteresowany wzięciem dedyka i dodatkowo podłączeniem pod niego firewalla - odpisali, że jest taka możliwość, zapytali jakie porty itp. odpisałem po czym już nikt nie odpisał. Na drugi dzień również nie było odpowiedzi więc zadzwoniłem - odebrał pracownik z którym mailowałem i powiedział, że dzisiaj do godziny 16-stej wyśle mi ofertę wraz z kosztorysem - oczywiście tego nie zrobili. Dzień po dzwoniłem do nich wielokrotnie ale telefon cały czas milczał, wysłałem znowu maila lecz nadal brak jakichkolwiek oznak życia i tak już od 4 dni. Podsumowując - dla mnie totalne zniesmaczenie i ponowne wielkie rozczarowanie. Brak kontaktu, kompletnie olewające podejście do klienta. Zdecydowanie nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponad rok temu miałem tam dedyka przez kilka miesięcy - zrezygnowałem, ponieważ na restart serwera było trzeba czekać nie raz po 2 dni i często lubiały występować awarie. Ostatnio zauważyłem, że dodali opcje zdalnego restartowania serwera co mnie ucieszyło, wysłałem do nich maila, że jestem zainteresowany wzięciem dedyka i dodatkowo podłączeniem pod niego firewalla - odpisali, że jest taka możliwość, zapytali jakie porty itp. odpisałem po czym już nikt nie odpisał. Na drugi dzień również nie było odpowiedzi więc zadzwoniłem - odebrał pracownik z którym mailowałem i powiedział, że dzisiaj do godziny 16-stej wyśle mi ofertę wraz z kosztorysem - oczywiście tego nie zrobili. Dzień po dzwoniłem do nich wielokrotnie ale telefon cały czas milczał, wysłałem znowu maila lecz nadal brak jakichkolwiek oznak życia i tak już od 4 dni. Podsumowując - dla mnie totalne zniesmaczenie i ponowne wielkie rozczarowanie. Brak kontaktu, kompletnie olewające podejście do klienta. Zdecydowanie nie polecam.

 

Nie możemy nic odpisać zanim nie będziemy znać ceny sprzętowego firewalla, wysłaliśmy zapytanie i tez czekamy na odpowiedz, jak poznamy cenę która musimy zapłacić będziemy mogli Panu przedstawić ofertę ile będzie Pana kosztował miesięcznie zamówiony firewall.

 

Sprzętowy firewall to usługa niestandardowa, proszę uzbroić się w cierpliwość, ewentualnie proszę skorzystać z usług firmy która udostępni Panu firewall od reki.

 

PS 4 dni upłynie jutro po 14 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Wysłanie mejla jest raczej darmowe... Ciężko odpisać prosimy poczekać na odpowiedź gdyż nie znamy jeszcze cen firewalla...?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzętowy firewall to usługa niestandardowa, proszę uzbroić się w cierpliwość, ewentualnie proszę skorzystać z usług firmy która udostępni Panu firewall od reki.

 

Gratuluje profesjonalnego podejścia do sprawy.

Edytowano przez konar (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłanie mejla jest raczej darmowe... Ciężko odpisać prosimy poczekać na odpowiedź gdyż nie znamy jeszcze cen firewalla...?

 

Telefonicznie ustalalismy z klientem ze otrzyma oferte do godziny 16 w dniu wczorajszym, w zwiazku z tym ze sami nie otrzymalismy jeszcze odpowiedzi od dostawcy, klienta poinformowalismy o opoznieniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Telefonicznie ustalalismy z klientem ze otrzyma oferte do godziny 16 w dniu wczorajszym, w zwiazku z tym ze sami nie otrzymalismy jeszcze odpowiedzi od dostawcy, klienta poinformowalismy o opoznieniach.

 

Jak w dniu wczorajszym? dzwoniłem 3 dni temu i wtedy poinformowaliście mnie, że do godziny 16-stej wyślecie mi oferte.

Później wysłałem kilkukrotnie maila (3 dni temu, 2 dni temu i wczoraj) na którego nie otrzymałem odpowiedzi - chyba można było poinformować mnie o tym że czekacie na odpowiedź co do ceny. Nie rozumiem po co było to wprowadzanie mnie w błąd?

Edytowano przez beny22 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak w dniu wczorajszym? dzwoniłem 3 dni temu i wtedy poinformowaliście mnie, że do godziny 16-stej wyślecie mi oferte.

Później wysłałem kilkukrotnie maila (3 dni temu, 2 dni temu i wczoraj) na którego nie otrzymałem odpowiedzi - chyba można było poinformować mnie o tym że czekacie na odpowiedź co do ceny. Nie rozumiem po co było to wprowadzanie mnie w błąd?

 

Poinformowaliśmy Pana wczoraj o opóźnieniach, proszę dokładnie sprawdzić swoją pocztę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ceny mają dobre, ale czas oczekiwania na odpowiedź z ticketów fatalna. Wydawało by się prosta rzecz, a zamiast to zrobić od razu to od mojej pierwszej wiadomości czekam 3 dni, a jeszcze się nic nie zrobiło.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ceny mają dobre, ale czas oczekiwania na odpowiedź z ticketów fatalna. Wydawało by się prosta rzecz, a zamiast to zrobić od razu to od mojej pierwszej wiadomości czekam 3 dni, a jeszcze się nic nie zrobiło.....

 

Nie da się pogodzić niskich budżetowych cen z świetnym supportem, wydaje się że ciągle o tym zapominacie

 

albo masz niskie ceny albo dobry support, te dwie rzeczy razem praktycznie nie występują ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ceny mają dobre, ale czas oczekiwania na odpowiedź z ticketów fatalna. Wydawało by się prosta rzecz, a zamiast to zrobić od razu to od mojej pierwszej wiadomości czekam 3 dni, a jeszcze się nic nie zrobiło.....

Że co? W ostatnim tygodniu wysłałem z 15 tiketów z których w ciągu 20 minut dostałem odpowiedź. Posiadam tam vps'a i jest dobrze, baa nawet bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że co? W ostatnim tygodniu wysłałem z 15 tiketów z których w ciągu 20 minut dostałem odpowiedź. Posiadam tam vps'a i jest dobrze, baa nawet bardzo dobrze.

Ja także ostatnio wymieniam z supportem tickety i dostaję odpowiedź po kilku godzinach.

Z usługami problemów nie ma, ale szkoda, że każą sobie płacić za bezpłatny okres testowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... szkoda, że każą sobie płacić za bezpłatny okres testowy ;)

Za te bezpłatne 14dni (dla OpenVZ)? :) Mogę wiedzieć ile? Bo chciałem zamówić, ale dobrze byłoby wiedzieć ile ten bezpłatny okres próbny będzie mnie kosztował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za te bezpłatne 14dni (dla OpenVZ)? :) Mogę wiedzieć ile? Bo chciałem zamówić, ale dobrze byłoby wiedzieć ile ten bezpłatny okres próbny będzie mnie kosztował.

Sprawa wygląda tak, że zamawiając okres testowy masz niby te 14 dni za friko, ale jak zdecydujesz się na przedłużenie serwera to wliczą ci okres testowy do abonamentu. Jest to troszkę dziwne, bo w regulaminie mają napisane, że okres testowy jest bezpłatny, czyli powinni przynajmniej liczyć od dnia, kiedy pieniądze zostały wpłacone za przyszły okres, a nie w tył kiedy korzystałeś z DARMOWEGO okresu testowego. Ja po 4 dniach opłaciłem usługę, gdzie jeszcze okres testowy się nie skończył, a i tak został naliczony w tył :)

Edytowano przez Kolopik (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×