Skocz do zawartości
calif

[opinie] redhosti.pl

Polecane posty

Witam?

 

Czy korzystał ktoś z usług RedHosti.pl?

Dobrze się prezentują?

 

Co o nich sądzicie?

 

Proszę o jak najszybszą odpowiedź.

 

Pozdrawiam,

calif

 

 

Dodawanie Opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/2-redhosti-pl/

Profil Firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/2-redhosti-pl/

Dyskusje: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34313-dyskusje-redhostipl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na razie testuję i jest okej. Ping ok 30ms, serwer szybki :)

DA niestety po angielsku ;)

 

 

@Malas; To moje pierwsze wrażenie. Nie napisałem, że jest uptime 100%, czy super szybka odpowiedź od BOK'u no, nie?

:| 4h wystraczy by stwierdzić, że jest dobry ping i szybki serwer...

 

Więc w czym problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na razie testuję i jest okej. Ping ok 30ms, serwer szybki :)

DA niestety po angielsku ;)

Nie gadaj, że piszesz opinię po godzinie(lub mniej) korzystania z usługihuh.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch dni intensywniej testuje i jedyne co zauważyłem to to że przesyłanie plików przez ftp strasznie zamula.

W tej chwili to juz ledwo co lotto.

U innych firm wszystko chodzi ok, więc to raczej nie wina mojego łącza.

 

Supportu jeszcze nie testowalem, a reszta jak u każdego - jest i działa ;)

 

Ktoś jeszcze ma takie problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, posiadam konto Blue Hosting w RH i jak na razie jestem zadowolony. Co prawda były problemy z baza MySql, ale szybko i sprawnie usterka została naprawiona.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam?

 

Czy korzystał ktoś z usług RedHosti.pl?

Dobrze się prezentują?

 

Co o nich sądzicie?

 

Hej,

 

niedawno przenosiłem do nich cały wordpress.org.pl. Muszę przyznać, że pomoc RH na każdym etapie przenoszenia serwisu (plików, bazy i domeny) była nie do przecenienia. Poprzednia firma robiła spore kłopty z przekazaniem domeny i tu również pomoc RH była bezcenna.

 

Ja mam - pomimo bolesnego procesu przenosin - bardzo pozytywne wrażenia ze współpracy! Z czystym sumieniem mogę polecić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie od 2 dni próbuję uruchomić swoje konto. Jak widać pan z redhosti woli przesiadywać na tym forum (sprawdziłem kiedy był ostatnio) niż zajmować się klientami o odpisywać na emaile. Chat online nie działa a odpowiedź na email uzyskuję tylko raz dziennie, taka to jest z nimi rozmowa. Pierwsze wrażenie nowego klienta: olewają klientów, support bardzo słaby. Zobaczymy co będzie dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Problem z chatem to usterka techniczna, zniknie on z naszej strony do czasu pojawienia się nowej wersji adminpanelu.

 

Napisałeś po godzinach pracy biura obsługi Klienta więc odpowiedź otrzymałeś dziś z samego rana - nie rozumiem gdzie jest olewanie z naszej strony.

 

Proszę napisać kilka razy w ciągu dnia to zapewne otrzymasz odpowiedź, bądź mamy odpisywać kilka razy na jedną wiadomość ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jak wygląda faktyczna kwestia z tym "brakiem limitu transferu" jaki reklamujecie na swoich banerach? Limitujecie pasmo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, napiszę kilka słów o tef firmie, ponieważ nie chcę aby inni userzy nabrali się na ten hosting.

 

Tydzień temu zamówiłem pakiet blue host, napisałem jednak że to pomyłka i prosiłbym o konwersje na bluehost bez limitu. Poszło kilka maili z pytaniami kiedy moge oczekiwac aktywacji. Minęły trzy dni dostałem info że konto zostanie zaraz aktywowane. Po 8 godzinach wysłałem pierwszego maila z pytaniem co z moim kontem. Minęły kolejne 3 dni przez które próbowałem się dodzwonić do admina, lecz ten nie raczył odebrac, wręcz przeciwnie za każdym razem wciskał czerwoną słuchawkę gdy tylko zadzwoniłem. Wczoraj napisałem o zwrot moich pieniędzy, wciąż na nie czekam i jeśli admin redhosti myśli, że odpuszczę, to się na prawdę grubo myli.

 

 

NIE polecam w żadnym razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam już kilka miesięcy z tego hostingu i złego słowa nie mogę powiedzieć.

Polecam hosting ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal są dziwne zacięcia podczas latania po katalogach.

Dodatkowo napisałem tydzień temu zgłoszenie i do dzisiaj brak jakiejkolwiek odpowiedzi.............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal są dziwne zacięcia podczas latania po katalogach.

Dodatkowo napisałem tydzień temu zgłoszenie i do dzisiaj brak jakiejkolwiek odpowiedzi.............

 

Witaj,

Wyślij proszę nr wiadomości bądź tytuł i konkretną datę na PW, jeśli nie uzyskałeś odpowiedzi musiało być to przeoczenie za co najmocniej przepraszamy, otrzymasz dodatkowy miesiąc gratis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiem się o funkcjonowaniu, ale o podejściu do klienta.

 

Prawie od tygodnia próbuję wydębić od nich fakturę. Po pierwszej mojej wiadomości, faktura została rzekomo wysłana mi na maila. Przeszperałam nawet cały spam, skoro wysłana musi być... Piszę kolejny raz, czy mogliby wysłać ją ponownie na skrzynkę. Zero odpowiedzi. Po dwóch dniach piszę kolejną wiadomość z tą samą treścią... Znów zero odpowiedzi. Ach pewnie nagminnie giną im te wiadomości, no i pewnie ja nie umiem obsługiwać skrzynki pocztowej.

W moim panelu administracyjnym dział Faktury jest pusty (swoją droga to po co on jest?). Telefonu do kontaktu z klientem nikt nie odbiera.

Całość wygląda jak jakiś interes licealistów. Niby coś jest (nawet jeszcze nie sprawdzałam jakości usług), ale chyba nie do końca to wszystko działa.

 

Ciekawe co na taką działalność powie Skarbówka?

 

Jak dla mnie hosting tani, ale obsługa do bani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak:

miesiąc dodatkowy dostałem ale odpowiedzi do tej pory brak, a bląd dalej się pojawia.

 

Jedyne co to dostałem informacje że mam się kontaktować pod adresem kontakt@redhosti.pl a nie przez formularz kontaktowy z ich strony, ponieważ :

Pod tym adresem wiadomości są kierowane do wewnętrznego systemu supportu.

 

No i czekam sobie cierpliwie na odpowiedź z tego wewnętrznego systemu , a jutro miną 3 tygodnie z tego miesiąca gratis :P

Poczekam jeszcze tydzień i napisze ale już bezpośrednio na maila.

Edytowano przez Marek607 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wcześniejszym poście otrzymałem 2 maile i informacje na gg z prośbą o kontakt.

 

Z tydzien temu otrzymałem informacje o naprawieniu bledu z ftp i ponownie prośbe o przetestowanie i informacje czy działa

 

Tak wiec plus dla nich za chęć pomocy, korzystam teraz zkontaktu gg/mail i kontakt jest wysmienity.

Na chwile obecna polecam, zobaczymy jak dalej się potoczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wcześniejszym poście otrzymałem 2 maile i informacje na gg z prośbą o kontakt.

 

Z tydzien temu otrzymałem informacje o naprawieniu bledu z ftp i ponownie prośbe o przetestowanie i informacje czy działa

 

Tak wiec plus dla nich za chęć pomocy, korzystam teraz zkontaktu gg/mail i kontakt jest wysmienity.

Na chwile obecna polecam, zobaczymy jak dalej się potoczy :)

 

Pewnie widzieli że będziesz się 'jarać' ich pomocą :P Bo zawalili formularz który pewnie w ogóle nie działał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie widzieli że będziesz się 'jarać' ich pomocą :P Bo zawalili formularz który pewnie w ogóle nie działał...

 

Zamiast siać propagandę mogłeś po prostu sprawdzić czy działa czy nie. Pierwszy raz słyszę coś takiego i to jeszcze od osoby która w ogóle nie miała z nami kontaktu.

 

Kolejna wiarygodna opinia na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To teraz mi proszę powiedz @RedHosti.pl dlaczego nie działają Wasze telefony? Dzwoniąc na ten numer ze strony: +48 717 101 554, otrzymuję informację że nie ma takiego numeru!

A sprawa jest mega pilna, ponieważ przedłużyłem u Was serwer oraz domenę, przelewając odpowiednią kasę poprzez Dotpay, a teraz dostałem kolejne maile o możliwości przedłużenia konta (jakbym tego nie zrobił w ogóle) i zablokowano mi serwer oraz domenę, bo minął już rzekomo czas! Nie da się do Was dodzwonić, żeby wyjaśnić sytuację!

 

Sprawa na chwilę obecną wygląda tak, że przelałem Wam 109,67zł, a usługi nie zostały przedłużone i brak jest z Wami kontaktu, nie odpisujecie na wielokrotne maile, a telefon jest zepsuty, bądź fałszywy. Stan obecny -> ukradliście mi pieniądze!!!

 

Jeśli nie będzie z Waszej strony nadal kontaktu, to zgłaszam sprawę na policję!!!

 

Dodam, że korzystałem już 3 lata z Waszych usług i do tej pory było wszystko ok.

 

Zamiast siać propagandę mogłeś po prostu sprawdzić czy działa czy nie. Pierwszy raz słyszę coś takiego i to jeszcze od osoby która w ogóle nie miała z nami kontaktu.

 

Kolejna wiarygodna opinia na tym forum.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×