Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2013 :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2013 @up przecież nie ma strat, router gdzie masz 64% lost po prostu nie jest w stanie (obciążony lub limity icmp) odpowiedzieć na icmp, jednak pakiety przepuszcza dalej i w następnym hopie masz już bez strat, ostatni IP też jest osiągalny bez strat Także problemu nie widać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2013 Problem widać jeśli chodzi o funkcjonowanie tego wszystkiego. Serwer jest nieobciążony, a wszystko oparte na tym serwerze otwiera się w masakrycznym czasie (obecnie obciązyłem serwer więc lagi są możliwe, ale wcześniej tak nie było). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2013 Witam, Tak jak opisałem to Panu telefonicznie jak i mailowo, ani z naszej strony, ani po drodzę nie zaobserwowano żadnych strat, przesłałem Panu również wyniki tras i przykładowe pingu. Wszystko działa poprawnie, Pana serwer również zgłasza się jak należy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2013 Zobacz z karty sieciowej czy nie gubisz czegoś w drugiej warstwie, takie pakiety mogą być retransmitowane więc na mtr nie zobaczysz strat, może problem dotyczyć też odpowiednio dużych pakietów, puść ping odpowiednio większymi (tylko nie przesadź) i sprawdź czy 100% przechodzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2013 Zobacz z karty sieciowej czy nie gubisz czegoś w drugiej warstwie, takie pakiety są retransmitowane więc na mtr nie zobaczysz strat Jak dla mnie wystarczającym potwierdzeniem jest to, że przez jakąś godzinę ruch na serwerze był praktycznie zerowy, a mimo to otworzenie jakiejkolwiek strony na serwerze było możliwe średnio raz na 5 razy. Teraz już sytuacja wróciła względnie do normy, choć i tak problemu nie było przecież. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2013 Jak dla mnie wystarczającym potwierdzeniem jest to, że przez jakąś godzinę ruch na serwerze był praktycznie zerowy, a mimo to otworzenie jakiejkolwiek strony na serwerze było możliwe średnio raz na 5 razy. Teraz już sytuacja wróciła względnie do normy, choć i tak problemu nie było przecież. Na łączu problemu nie było, jedyne co widzę u Pana na wykresie to nagły wzrost ruchu na kilku adresach u Pana. Jeżeli potrzebne jest namierzenie problemu (być może DoS na Pana adresy) to proszę o kontak mailowy, prześledzimy sprawę. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 7, 2013 (edytowany) Ciekawe jak się firma wytłumaczy z tego, że kolejny raz nie da się dodzwonić na żaden numer "całodobowej infolinii". Rozumiem, że jest środek nocy, ale sprawa jest pilna, a skoro taki numer się podaje to chyba nie po to, aby sobie był... W dzień również nie da się dodzwonić, a jeśli się da to rzadko. ---- 8:30 ~ 9:15 bez zmian Edytowano Luty 7, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2013 Ciekawe jak się firma wytłumaczy z tego, że kolejny raz nie da się dodzwonić na żaden numer "całodobowej infolinii". Rozumiem, że jest środek nocy, ale sprawa jest pilna, a skoro taki numer się podaje to chyba nie po to, aby sobie był... W dzień również nie da się dodzwonić, a jeśli się da to rzadko. ---- 8:30 ~ 9:15 bez zmian Witam, Proszę Pana to nie jest dedykowane Call Center, to zwykły telefon komórkowy do administratora dyżurnego, akurat wczoraj w nocy wykonywał on sporą ilość prac, później chyba zasnął na krześle Tak jak napisaliśmy na naszej stronie w takich wypadkach polecamy napisać do nas na HelpDesk bo o każdym zgłoszeniu jesteśmy powiadamiani via SMS, więc jak nie kolega to ktoś inny by Panu odpowiedział. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 7, 2013 (edytowany) Podsumowując: Od 3:01 próbuję się dodzwonić pod numer 795756302, do 3:26 nieprzerwanie co kilka minut. Od 8:45 do 9:24 to samo (twardy sen ma, skubaniec). Kilka razy też na numer 795756476, również bez reakcji. Numer 787731196 opisany jako DZU-NOC nie działa wcale (telefon wyłączony). 3:18 wysłałem maila, 9:32 po telefonach na wszelkie możliwe numery, finalnie do właściciela na prywatny numer udostępniony na allegro, ktoś postanowił zająć się sprawą... Mam nadzieję, że chociaż problem uda się rozwiązać, a nie zostanie zgoniony na niewiadomo co. Edytowano Luty 7, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2013 Na przyszłość polecam po prostu HelpDesk Natomiast koledzę przekarze żeby ustawiał głośniej dzwonek Mailowo już Pana powiadomiłem o sprawdzaniu serwera, zaraz zobaczymy co z tym systemem plików się stało. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 7, 2013 Zawsze wolę zadzwonić, niż czekać godzinami na odpowiedź na maila, zwłaszcza gdy wszystko się sypnęło. No ale, co firma to polityka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 18, 2013 (edytowany) W dniu wczorajszym ewidentnie zakończyła się moja i klienta historia z firmą NetDC. Nie chcąc się zbytnio rozpisywać, w skrócie: maszyna została na początku postawiona z jednym dyskiem (mimo tego, że miały być dwa) - po mojej interwencji, po bodajże 2 czy 3 dniach, dysk został podłączony, rzekomo nie było na stanie odpowiedniego - ok sprzęt na którym stoją maszyny jest dość wyeksploatowany, nie chcę robić antyreklamy firmie i publikować tutaj całkowitej ilości czasu jaką pracowały np. dyski, które to wg właściciela firmy są dyskami 'prawie nowymi' sprzęt ma się daleko od jakichkolwiek platform serwerowych, w moim była typowo desktopowa płyta główna zdarzyła się raz sytuacja, gdy nie było wyjścia z serwera "na zewnątrz", tj. ja się mogłem połączyć do serwera, serwer nie mógł się połączyć nigdzie - zakładam, że mogło być to coś z routingiem, ale nie chcę gdybać, w każdym razie zostało to potwierdzone przez znajomego administratora z dość dużym doświadczeniem i stwierdził, że problem owszem ma miejsce i nie jest zależny od serwera. Po zgłoszeniu sprawy mailowo, po kilku godzinach problem ustał i zaraz otrzymałem maila, że żadnego problemu nie było zdarzyła się jeszcze sytuacja, gdy miałem wyraźny problem z połączeniem się do serwera, ale to już było omawiane w poprzednich postach - żadnego problemu nie było fakt faktem raz była interwencja NetDC jeśli chodziło o atak DoS na serwer support całodobowy to fikcja, trzy razy próbowałem się dodzwonić na wszystkie numery i trzy razy bez powodzenia, pewnie administrator usnął na krześle, odpowiedzi na maile przez noc też ciężko uzyskać, choćby się paliło i waliło (a taka sytuacja właśnie miała u mnie miejsce) temperatura.... 51 stopni przy loadzie 0 od kilku dób "Gwarantowana przepustowość CIR 20/20Mbit" to w praktyce max 1.15MB/s (sprawdzałem nawet ostatnio przy wyłączonych wszystkich usługach) Chciałbym tylko zaznaczyć, że jeśli chodzi o fanaberie łącza to jest o tym wzmianka chyba na każdym branżowym forum dla każdej z marek oferowanych przez tą firmę (i za każdym razem atak jest odpierany przez osobę wypowiadającą się w imieniu NetDC). Nie ukrywam, że poza tymi rzeczami raczej nie można było narzekać, no może poza prędkościami dysków, co czasem skutecznie utrudniało pracę serwera. Zatem jeżeli ktoś nie ma dużych wymagań odnośnie sprzętu i jest w stanie się pogodzić z jakimiś utrudnieniami związanymi z łączem, jak również nie interesuje go całodobowy support, to dostanie dokładnie to za co zapłaci. Z serwera klient korzystał bodajże 3 miesiące. Obecnie przenieśliśmy się gdzieś indziej i sytuacja ma się o wiele lepiej (sprzęt zresztą też jest wyższej klasy). Edytowano Luty 18, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 sprzęt na którym stoją maszyny jest dość wyeksploatowany, nie chcęrobić antyreklamy firmie i publikować tutaj całkowitej ilości czasu jaką pracowały np. dyski, które to wg właściciela firmy są dyskami 'prawie nowymi' sprzęt ma się daleko od jakichkolwiek platform serwerowych, w moim była typowo desktopowa płyta główna Nie ma to jak brać mocno budżetowy serwer i narzekać na budżetowy sprzęt A co do reszty to możesz sobie narzekać hehe... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 W Obecnie przenieśliśmy się gdzieś indziej i sytuacja ma się o wiele lepiej (sprzęt zresztą też jest wyższej klasy). Czy cena jest utrzymana? Jak nie to nie masz co porównywać. Kupiłeś najtańszego dedyka w internecie, zapewne spodziewałeś się w tej cenie wysokiej klasy serwera, no chociaż nowego zapominając jednak, że z jakiegoś powodu ta cena jest taka a nie inna. Prawda jest taka, że równie ciężko jest sprzedawać usługi z dolnej półki jak i te z górnej - obie grupy docelowe mają mniej więcej te same wymagana - przynajmniej tak to wygląda czytając takie opinie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Na stronie mają: Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie do 12h Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Ludzie, ale ja to napisałem wyłącznie w formie podsumowania współpracy z tą firmą, nic więcej. Nie płaczę, nie żalę się. Opinia byłego klienta. Po to chyba jest to forum, prawda? ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 L Po to chyba jest to forum, prawda? ;-) Po to jest opinia i forum by ją komentować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Po to jest opinia i forum by ją komentować Wszystko prawda, ale docinki na zasadzie "kupiłeś najtańszy serwer to możesz się cmoknąć" są takie trochę średnie, bo raz że to co kupiłem było akurat za 469, nie był to najtańszy serwer z ich oferty i można było kupić coś podobnego w podobnej cenie, a dwa, część tych rzeczy które wymieniłem są nie do wyczytania z oferty i z ceny ;-) Chwalą się różnymi rzeczami na stronie, a rzeczywistość weryfikuje. Edytowano Luty 19, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Wszystko prawda, ale docinki na zasadzie "kupiłeś najtańszy serwer to możesz się cmoknąć" są takie trochę średnie, bo raz że to co kupiłem było akurat za 469, nie był to najtańszy serwer z ich oferty i można było kupić coś podobnego w podobnej cenie, a dwa, część tych rzeczy które wymieniłem są nie do wyczytania z oferty i z ceny ;-) Chwalą się różnymi rzeczami na stronie, a rzeczywistość weryfikuje. Swojego czasu już dyskutowaliśmy z Panem o tym wszystkim mailowo więc niech tak zostanie, ja dodam tylko 3 zdanie od siebie Co do ceny to warto zauważyć, że w tych 469zł miał Pan 64 adresy IPv4. Co do oceny to pozwolę sobię tak zwyczajnie podsumować: maszyna została na początku postawiona z jednym dyskiem (mimo tego,że miały być dwa) - po mojej interwencji, po bodajże 2 czy 3 dniach, dysk został podłączony, rzekomo nie było na stanie odpowiedniego - ok Nasz błąd, przepraszam raz jeszcze sprzęt na którym stoją maszyny jest dość wyeksploatowany, nie chcęrobić antyreklamy firmie i publikować tutaj całkowitej ilości czasu jaką pracowały np. dyski, które to wg właściciela firmy są dyskami 'prawie nowymi' Ciężko powiedzieć o sprzęcie komputerowym "wyeksplatowany" po kilku miesiącach używania, ale to już jak kto uważa, może ja się mylę i sprzęt trzeba zmieniać co kilka tygodnii. sprzęt ma się daleko od jakichkolwiek platform serwerowych, w moim była typowo desktopowa płyta główna Tak też podane jest na stronie w naszej ofercie, w regularnej ofercie są tylko PC'ty, żadna tajemnica zdarzyła się raz sytuacja, gdy nie było wyjścia z serwera "nazewnątrz", tj. ja się mogłem połączyć do serwera, serwer nie mógł się połączyć nigdzie - zakładam, że mogło być to coś z routingiem, ale nie chcę gdybać, w każdym razie zostało to potwierdzone przez znajomego administratora z dość dużym doświadczeniem i stwierdził, że problem owszem ma miejsce i nie jest zależny od serwera. Po zgłoszeniu sprawy mailowo, po kilku godzinach problem ustał i zaraz otrzymałem maila, że żadnego problemu nie było Serwer po restarcie wstał, to raczej nie routing. zdarzyła się jeszcze sytuacja, gdy miałem wyraźny problem zpołączeniem się do serwera, ale to już było omawiane w poprzednich postach - żadnego problemu nie było fakt faktem raz była interwencja NetDC jeśli chodziło o atak DoS na serwer To nie czasem jedno i to samo ? Mamy wykresy historyczne gdzie było wysycenie całych 20 Mbps przez DoS na Pana serwer o czym informowaliśmy, wtedy był problem z połączeniem się do serwera, staraliśmy się pomóc. support całodobowy to fikcja, trzy razy próbowałem się dodzwonić nawszystkie numery i trzy razy bez powodzenia, pewnie administrator usnął na krześle, odpowiedzi na maile przez noc też ciężko uzyskać, choćby się paliło i waliło (a taka sytuacja właśnie miała u mnie miejsce) Tu również mogę tylko przeprosić, administrator niestety czasem to leniwa bestia i po pracy lubii odpocząć w nocy, obecnie nie mamy dedykowanego tak zawnego "call center", dlatego z zakładce kontakt zalecamy napisać na HelpDesk bo o ticketach każdy z nas ma powiadomienie SMS, i zawsze odpowiemy lub dobudzimy osobę, która zasneła w serwerownii. temperatura.... 51 stopni przy loadzie 0 od kilku dób Warto dodać, że chodzi o temperaturę dysku twardego, jak na PC nie jest ona kosmiczna, fakt można by pomyśleć o dodatkowych wentylatorze. "Gwarantowana przepustowość CIR 20/20Mbit" to w praktyce max 1.15MB/s(sprawdzałem nawet ostatnio przy wyłączonych wszystkich usługach) 1.15 MB/s to jakieś 10 Mbps, z racji rozrzucenia 20 Mbps na 64 adresy IP to mogło i tak wychodzić, zawsze można było do nas napisać i indywidualnie ustalić QoS dla Pana klasy IP, nie pisał Pan więc było, że tak powiem "defalutowo" I od nas to tyle Mam nadzieję, że nie będzie nas Pan źle wspominał, tam gdzie zawiniliśmy to przepraszamy i obiecujemy poprawę, tam gdzie był Pan zadowolony to się niezmiernie cieszymy. Miłego wieczoru, pozdrawiamy !! Edytowano Luty 19, 2013 przez NetDC.pl (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Niewyeksploatowany sprzęt: 9 Power_On_Hours 0x0032 084 084 000 Old_age Always - 12176 9 Power_On_Hours 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 8415 Jeśli chodzi o wspomniany restart to mówimy o dwóch różnych sytuacjach. Ta o której ja mówię miała miejsce 9.01.2013r. Jeśli chodzi o temperatury no to znowu robicie ze mnie idiotę :-) Tak jak pisałem w mailach, bez dowodów zawsze będziecie wmawiać swoją kryształowość. Na całe szczęście mam zapisane jeszcze coś z wczoraj, gdy serwer od tygodnia był na loadzie bliskim 0, bo przeniosłem wszystko już: CPU Temperature: +54.0°C (high = +60.0°C, crit = +95.0°C) MB Temperature: +51.0°C (high = +45.0°C, crit = +75.0°C) 194 Temperature_Celsius 0x0002 049 049 000 Old_age Always - 51 (Lifetime Min/Max 14/57) Dobrze wiedzieć po 3 miesiącach używania, że moje 20Mbps rozłożyliście sobie jakoś po klasach IP. Dzięki za info :-) I również miłego wieczoru Edytowano Luty 19, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Nic nie robimy Po prostu piszę, że moim zdaniem nie jest to sprzęt wyeksplatowany, nie widzę potrzeby wyrzucania za każdym razem sprawnych dysków i montowania nowych, nie wiem czy ktoś poza Google tak robi ? Temperatura jak temperatura, tak jak mówię, można by się pokusić o dodatkowy wentylator, bo wiadomo, że to PC, ale zła nie jest. Co do łącza, to nie rozdzieliliśmy go "jakoś po klasach" tylko QoS rozdzielił go po PANA ADRESACH IP, Pana, anie czyiś, przypominam, że miał Pan je 64 i na nie wszystkie przypadało 20 Mbps, a nie 20 Mbps per jeden adres. Pozdrawiam raz jeszcze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Czyli mam rozumieć, że przy braku ruchu (bo tak było za każdym razem gdy sprawdzałem połączenie, w tym np. wczoraj, gdy już nic nie kierowało na serwer ulokowany u Was) nie osiągnę 20Mbit? ;-) Tak, wiem, że 20 Mbps na wszystkie adresy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Czyli mam rozumieć, że przy braku ruchu (bo tak było za każdym razem gdy sprawdzałem połączenie, w tym np. wczoraj, gdy już nic nie kierowało na serwer ulokowany u Was) nie osiągnę 20Mbit? ;-) Tak, wiem, że 20 Mbps na wszystkie adresy. Osiągnie Pan, mogę nawet podesłać wykres jak był DDoS, pełne 20 Mbps przez kilka godzin. PS: Ze wszystkich adresów naraz to nawet i cały port FE by Pan wysycił Edytowano Luty 19, 2013 przez NetDC.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 (edytowany) Nie mam ochoty się targować ani spierać, możliwe że tak było. Niemniej zarówno przesyłanie obrazu vz, jak i wczorajszy test pobierania plików z noc pokazały, że prędkości większej niż wspomniane wyżej 1.15MB/s nie da się osiągnąć. Nie wiem z czego to wynika i nie mi to oceniać. Ja jestem tylko zwykłym szarym byłym userem. ;-) Pozdrawiam i spokojnej nocy życzę Edytowano Luty 19, 2013 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach