Skocz do zawartości
bryn1u

[Opinie] NetDC.pl

Polecane posty

Jak kto lubi to niech się zakopuje, ale działać to wszystko działa :)

 

I chcesz powiedzieć, że żadnej przerwy nie odnotowaliście ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

I chcesz powiedzieć, że żadnej przerwy nie odnotowaliście ?

 

 

Tracert

 

Jak brak to przerwy nie było...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, tylko, że sama strona netdc.pl rozwiązywana jest na trzech różnych serwerach, dziwne by było, żeby http się zmówiło i przestało działać wszędzie, zwłaszcza, że w podanych godzinach przyszło 5 ticketów poprzez HelpDesk, no ale zerkniemy i sprawdzimy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, podstawy działania protokołów się kłaniają...

Przeglądarka www (czy jakikolwiek inny mechanizm fetch) w przypadku, gdy z DNS zostanie zwrócone więcej rekordów A niż jeden nie odpytuje iteracyjnie wszystkich do skutku, tylko wybiera sobie jeden i z nim się łączy...

 

Jedynym takim dziwacznym mechanizmem jest MTA, które to (powinno!) łączyć się z hostami zdefiniowanymi przy pomocy MX iteracyjnie, do skutku, uwzględniając preferencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy duplikację strony na kilku serwerach można oprzeć tylko na samym dns ? Chyba nie tylko..

Przypominam, że jest to temat o opiniach, a nie temat do chwalenia się co kto wie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja przypominam, ze mijaja kolejne dni i jak mieliscie mnie gdzies tak dalej macie... :-) rozumiem, ze nawet odpisanie na maila to dla Was zbyt wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak mi słów na Pana zachowanie, proponuję najpierw sprawdzić konto bo przelew był wysłany.

Na wszystkie maile odpowiadamy i to aż nadto bo nie jest Pan już naszym klientem..

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak mi słów na Pana zachowanie, proponuję najpierw sprawdzić konto bo przelew był wysłany.

Na wszystkie maile odpowiadamy i to aż nadto bo nie jest Pan już naszym klientem..

 

Pozdrawiam

 

Konto sprawdzone, jak przelewu nie było tak nie ma.

 

Dziękuję, że odpisujecie mi na maile a nie jestem Waszym klientem. Naprawdę zacne to, inne firmy powinny brać z Was przykład.

 

Piszecie już drugi raz, że przelew zrobiliście, raz w sierpniu a kolejny raz we wrześniu a przelewu wciąż brak.

 

Proszę najpierw zobaczyć jak Państwo się zachowujecie a następnie ew. oceniać moje zachowanie. Od długiego czasu użeram się z Wami, aby otrzymać OBIECANE OD WŁAŚCICIELA pieniądze (tak, tak, nie musieliście ich zwracać, nikt Wam nie kazał, ale skoro piszecie, że to zrobicie to to zróbcie). Pisaliście najpierw, że zrobicie zwrot bez problemu - po miesiącu stwierdziliście, że jednak nie i później znów zmieniliście zdanie. Następnie po kilkunastu dniach info, ze przelew wykonany, później, że nie, że jednak nie wysłaliście [tak, okłamaliście mnie, tak to się nazywa], później czekałem na potwierdzenie, dalej go nie ma i na maile nie odpisujecie (dostałem ostatnią wiadomość bodajże w sobotę i od tamtego czasu wysłałem maile i cisza. Ale fakt, dziękuję, że w ogóle odpisujecie skoro nie jestem już Waszym klientem).

 

Szkoda, że zawsze tylko dużo piszecie a mało robicie. W moim odczucie nie jesteście firmą godną zaufania. Przeczytajcie to forum i zastanówcie się dlaczego na Was jest tyle negatywnych postów napisanych a na inne firmy tych postów nie ma lub jest o dużo dużo mniej.

 

Każda inna firma pewnie dla własnego spokoju jeżeli już coś obieca to zrobiłaby to najszybciej jak się da, ale Wy widocznie lubicie, gdy na forum użytkownicy na Was narzekają.

 

Ostatnie pytanie - czy może mi Pan napisać, jako przedstawiciel firmy, dlaczego załatwienie jednego przelewu trwa tak długo oraz dlaczego wysyłacie sprzeczne informacje dot. tego co robicie/zrobiliście w danej sprawie, ponieważ nie jestem w stanie tego zrozumieć.

Edytowano przez statys (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

statys ja mam do ciebie pytanie ;)

 

Opinia opiniami, ale czy netdc prowadzi support na wht? :)

 

 

Opinia == jeden, dwa posty, które opisują prace i działania firmy

A tu widzę że ostatnie kilka stron to są głównie Twoje posty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

statys ja mam do ciebie pytanie ;)

 

Opinia opiniami, ale czy netdc prowadzi support na wht? :)

 

 

Opinia == jeden, dwa posty, które opisują prace i działania firmy

A tu widzę że ostatnie kilka stron to są głównie Twoje posty ;)

 

Oczywiście, że nie prowadzą. Ukazuję jedynie jak długo firmie zajmuje wykonanie jednego przelewu oraz jak traktują byłego klienta.

 

Tak jak pisałem też wcześniej - gdy piszę do firmy na @, firma nie odpowiada to piszę na forum. Zauważcie jedno - gdy piszesz do firmy, która Cie olewa wystarczy napisać tylko post na forum, aby otrzymać natychmiastowy kontakt.

 

Z mojej strony to tyle, napisałem co miałem i dalej już sprawy ciągnąć nie trzeba. Czekam wciąż na obiecany przelew ew. potwierdzenie, które również miało zostać wysłane. Nic więcej nie chciałem. :)

 

Odnośnie obrazka:

Jej, dziękuję za wysłanie tego, na prawdę nie miałem pojęcia, że odpisywaliście mi na wiadomości gdy byłem Waszym klientem czy podczas składania reklamacji, ale dobrze wiecie, że nie o te maile mi chodzi.

Pisał Pan w weekend, że wyśle potwierdzenie, weekend przeleciał potwierdzenia brak. Napisałem maila wczoraj, odpowiedzi brak, potwierdzenia brak, czegokolwiek brak.

Wiem, że firma nie musi odpisywać w ciągu 5min, jednak zawsze tak było, gdy im płaciłem. Gdy przyszło do zwrotu o odpowiedzi muszę się upominać. Zamiast w pracy oglądać Dr House proponowałbym odpisać na zaległe maile, na pewno użytkownicy się ucieszą.

Edytowano przez statys (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak.

Sytuacja wygląda następująca ,jak serwery działają to znów dzisiaj jakiś problem z połączeniem FTP.

 

Już wiadomo dlaczego moderatorzy zamknęli wątek NetDC.pl leży, klienci uderzyli by z takim spamem,że serwery WHT by tego nie ogarneły.

 

Taka (smutna) prawda.

 

 

Status: Znajdowanie adresu IP dla netdc.pl

Status: Łączenie z 89.231.6.94:21...

Status: Połączenie nawiązanie, oczekiwanie na wiadomość powitalną...

Odpowiedź 220 ProFTPD 1.3.3d Server ready.

Polecenie: USER tocieniepowinnoobchodzic

Odpowiedź 331 Password required for tocieniepowinnoobchodzic

Polecenie: PASS ************

Odpowiedź 530 Login incorrect.

Błąd: Błąd krytyczny

Błąd: Nie można połączyć się z serwerem

 

Hasło mam dobre :)

Edytowano przez Tochkan (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od czego jest BOK ?!?!

 

"Status: Łączenie z 89.231.6.94:21..."

 

Łączy się Pan nie do tego serwera co trzeba. Jako host proszę podać s1.netdc.pl.

 

Pozdrawiam

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak.

 

Problem w tym był że w FTP łączyłem się z netdc.pl zamiast s1.netdc.pl,a logowałem się przez domenę netdc.pl:2222 zamiast s1.netdc.pl:2222.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej nie polecam tego hostera. Amatorka. Już lepiej dołożyć parę złotych i zamówić serwer gdzieś indziej niż ryzykować utratę plików albo inną niemiłą sytuację w tej firmie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ja tylko dzielę się opinią :) Miałem taką sytuację i po prostu ostrzegam innych przed tą firmą. Ryzykowne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To proszę nam przybliżyć sytuację, a nie oczernia nas Pan na zasadzie "nie polecam bo tak".

Nie mieliśmy nigdy sytuacji, że jakiś klient stracił swoje pliki.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×