Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 ba terminowała sesje bgp z klientami na routerze brzegowym. Tyle, że oni cały czas siedzą na adresacji PA i nie mają żadnej sesji BGP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 (edytowany) Tyle, że oni cały czas siedzą na adresacji PA i nie mają żadnej sesji BGP. No to tym bardziej nikt połączeniówki do klienta nie wpina na brzeg, przecież operator taki jak multimedia nie ma topologi sieci rodem z gimbazy. Edytowano Wrzesień 5, 2012 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kajtek 7 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Weszli do budynku i siekierą potłukli routery? Wracając do tematu, ta multimedia nie mogła wstawić jakiegoś alternatywnego łącza, albo netdc nie może zakupić rezerwowe łącze u innego operatora ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Wracając do tematu, ta multimedia nie mogła wstawić jakiegoś alternatywnego łącza, albo netdc nie może zakupić rezerwowe łącze u innego operatora ? Nie, gdyż używa adresacji PA, przydzielonej przez MM. Nie może sobie adresów przerzucić do innego operatora jak łącze padnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Napisaliśmy to co podała nam MM, nie więcej i nie mniej. O BGP również już wspomnieliśmy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Napisaliśmy to co podała nam MM, nie więcej i nie mniej. ... poniżej kopia oświadczenia z naszej strony: Zastanawiające. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 ... Zastanawiające. Nie wiem co tu zastanawiającego, odniosłem się do analizowania przez Pana z IONIC, czy to router brzegowy czy nie Dostaliśmy informację "padły routery brzegowe" więc tak tez podaliśmy w informacji dla naszych klientów na naszej stronie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 DNSów jak 'mrówków' ;D Doszedł jeszcze jeden nameservers: ns3.netdc.pl. [89.231.6.68] ns2.netdc.pl. [89.231.6.67] ns5.netcase.pl. [89.231.6.95] ns6.netdc.pl. [78.46.58.205] ns4.netcase.pl. [89.231.6.94] ns1.netdc.pl. [89.231.6.66] umieszczony w hetzner, teraz 1/6 klientów ma szansę obejrzeć stronę netdc.pl z komunikatem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tochkan 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 (edytowany) Więc mam pytanie , czas zakończenia prac to godzina 13:00 , jest 15:18 ,a moje strony leżą.. Więc pytam się dowcipnisie z netDC ,Was kiedy moje strony będą działały. Strony działają. Edytowano Wrzesień 5, 2012 przez Tochkan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 (edytowany) Nie, gdyż używa adresacji PA, przydzielonej przez MM. Nie może sobie adresów przerzucić do innego operatora jak łącze padnie. Nie prawda, da się PA normalnie rozgłosić w BGP to tylko dobra wola Twoich ISP i rozmiar. przykład : 46.22.175.0 Edytowano Wrzesień 5, 2012 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Zgadza się, da się PA rozgłosić. Pisaliśmy już kiedyś o tym, z rok czy dwa temu na forum. BGP będzie i to bardzo niebawem, przygotowujemy się obecnie do tego, a niestety trochę to trwa. Obecnie usterka została już przez MM usunięta, czy ktoś wpadł z siekierą to jeszcze nie wiem, ale się dowiemy Za problemy, po raz kolejny przepraszamy, jeszcze dzisiaj wszystkie zamówienia zostaną przedłużone z automatu o 3 dni. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statys 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Zgadza się, da się PA rozgłosić. Pisaliśmy już kiedyś o tym, z rok czy dwa temu na forum. BGP będzie i to bardzo niebawem, przygotowujemy się obecnie do tego, a niestety trochę to trwa. Obecnie usterka została już przez MM usunięta, czy ktoś wpadł z siekierą to jeszcze nie wiem, ale się dowiemy Za problemy, po raz kolejny przepraszamy, jeszcze dzisiaj wszystkie zamówienia zostaną przedłużone z automatu o 3 dni. Pozdrawiam A czy ew. moja sprawa zostanie rozwiązana? Odzewu z Waszej strony brak, tylko stare zapewnienia bez pokrycia... Na chwilę obecną kontakt z klientem i wywiązywanie się ze składanych obietnic wciąż poniżej jakiegokolwiek poziomu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Przecież wczoraj dostał Pan ode mnie zestaw informacji na ten temat. Jeżeli się Pan kontaktował tam gdzie podałem to proszę zaczekać na odpowiedź. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statys 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Przecież wczoraj dostał Pan ode mnie zestaw informacji na ten temat. Jeżeli się Pan kontaktował tam gdzie podałem to proszę zaczekać na odpowiedź. Pozdrawiam Nie wydaje się Panu jednak, że to czekanie to już kpina? Wszystko zaczęło się 19.07 od wysłania pisma reklamacyjnego a dziś mamy 5.09. Wydaje mi się, że minęło wystarczająco dużo czasu na wykonanie przelewu. Proszę mi tylko napisać co trudnego jest w wykonaniu przelewu, abym i ja i Wy mieli w końcu spokój i sprawwę z głowy. Nie rozumiem przeciąganie tego na siłę tym bardziej, że od 19.08 mieliście wykonać przelew w maksymalnie tydzień. I później dziwicie się, że klienci nie chcą Wam w nic uwierzyć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Nie wydaje się Panu jednak, że to czekanie to już kpina? Wszystko zaczęło się 19.07 od wysłania pisma reklamacyjnego a dziś mamy 5.09. Wydaje mi się, że minęło wystarczająco dużo czasu na wykonanie przelewu. Proszę mi tylko napisać co trudnego jest w wykonaniu przelewu, abym i ja i Wy mieli w końcu spokój i sprawwę z głowy. Nie rozumiem przeciąganie tego na siłę tym bardziej, że od 19.08 mieliście wykonać przelew w maksymalnie tydzień. I później dziwicie się, że klienci nie chcą Wam w nic uwierzyć... Proszę Pana, po raz kolejny przypominam Panu, że zwrot robimy z naszej dobrej woli, równie dobrze moglibyśmy się zasłonić regulaminem i nie oddawać Panu żadnych pieniędzy, jednakże tak nie robimy. Z naszej strony odpowiedź na reklamację padła w ustawowym terminie, to co zaoferowaliśmy nie przypadło Panu do gustu więc od razu zostaliśmy obsmarowani na forum, zamiast odpowiedzieć nam na maila, że z naszych usług już Pan nie korzysta i nie chce Pan tej formy rekompensaty. Dostał Pan ode mnie wczoraj e-mail do osoby odpowiedzialnej za płatności, jeżeli go Pan nadał to proszę zaczekać na odpowiedź, dzisiaj mieliśmy dość pracowity dzień z powodu kłopotów u naszego ISP tak więc odpowiedź pewnie przyjdzie jutro. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statys 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 (edytowany) Proszę Pana, po raz kolejny przypominam Panu, że zwrot robimy z naszej dobrej woli, równie dobrze moglibyśmy się zasłonić regulaminem i nie oddawać Panu żadnych pieniędzy, jednakże tak nie robimy. Z naszej strony odpowiedź na reklamację padła w ustawowym terminie, to co zaoferowaliśmy nie przypadło Panu do gustu więc od razu zostaliśmy obsmarowani na forum, zamiast odpowiedzieć nam na maila, że z naszych usług już Pan nie korzysta i nie chce Pan tej formy rekompensaty. Dostał Pan ode mnie wczoraj e-mail do osoby odpowiedzialnej za płatności, jeżeli go Pan nadał to proszę zaczekać na odpowiedź, dzisiaj mieliśmy dość pracowity dzień z powodu kłopotów u naszego ISP tak więc odpowiedź pewnie przyjdzie jutro. Pozdrawiam Umawiam się z właścicielem, że będzie zwrot pieniędzy, wysyłam reklamację. Oczywiście trzymacie ją do ostatnich możliwych godzin i nagle stwierdzacie : hej, nie damy u obiecanych pieniędzy, niech zostanie u nas i dalej narzeka! Więc piszę na forum bo innej możliwości odzyskania pieniędzy nie widzę i oczywiście wielkie niezadwolenie jak ja tak mogłem zrobić. Później obiecane wysłanie pieniędzy w przeciągu tygodnia, który ciągnie się i ciągnie i końca nie widać... Jednak dobrze, rozumiem, macie awarie, oczywiście nie z Waszej winy, ciągle prcujecie w pocie czoła, aby wszystko naprawić... Ale jedno mnie zastanawia - skoro nie możecie zrobić zwrotu bo jesteście zajęci to proszę napisać mi jaką rolę w Waszej firmie odgrywa Pani Ewa Kendra z działu kadr i płac. Np. w firmie w której pracuje mamy osobne działy do wszystkiego - płace, kadry, informtycy, informacja, rejestracja itp. W każdym pracują inne osoby więc np. gdy pada nam jeden PC to nie leci go naprawiać kadrowa z księgową tylko właśnie informatycy bo od tego są. Jednak wychodzi na to, że u Was Pani Ewa również siedzi z Wami w serwerowni przez co nie jest w stanie wykonać jednego przelewu. Dobrze rozumiem? (Teraz zobaczyłem, że w Waszej firmie jest również Pan Andrzej Sznajdrowicz z działu dział obsługi klienta i księgowości więc teoretycznie to chyba jednak on jest odpowiedzialny za puszczenie przelewu. Ale z tego co widzę nie jest on od obsługi serwerów więc nadal nie widze problemu w puszczeniu przelewu nawet przy awarii w serwerowni) Na prawdę nie chce mi się dalej pisać, każdy chyba przeczytał już co miał przeczytać i wnioski wyciągnął sam. Miałem jednak nadzieję, że skoro właściciel coś obiecł to słowa dotrzyma a nie sprawę będzie przeciągał w nieskończoność. Czekam więc na maila, przelew, cokolwiek, aczkolwiek w następynym tygodniu pewnie znów będziecie pisali, że "mam czekać". Edytowano Wrzesień 5, 2012 przez statys (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukiz 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 @up Netdc.pl jak wiekszość firm z tego forum posiada kilka osób w zespole które zapewne wzajemnie sie uzupełniają. Przy cenach ktore oferują nie licz że będzie xx osob dla każdego działu bo to nieopłacalne. Poczytaj twoche forum - mzone, progreso, biznes-host i wiele innych firm działa na zasadzie że Pan x jest administratorem, handlowcem i obsługuje tickety w jednej osobie - i to nic złego, bo przy cenach większości firm z tego forum nie da się robić inaczej. Fakt ze dali ciała najpierw bawiąc się apaczem, ale w sumie dzisiejsza awaria to niestety konsekwencje posiadania łącza od jednego ISP - i nawet pisanie ze 3 czy 5 nowych w trakcie tego nie zmieni. Ciekawi mnie jak po 14h przerwy wygląda ich system zgloszeń - pewnie skrzynka peka w szwach ;P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statys 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 @up Netdc.pl jak wiekszość firm z tego forum posiada kilka osób w zespole które zapewne wzajemnie sie uzupełniają. Przy cenach ktore oferują nie licz że będzie xx osob dla każdego działu bo to nieopłacalne. Poczytaj twoche forum - mzone, progreso, biznes-host i wiele innych firm działa na zasadzie że Pan x jest administratorem, handlowcem i obsługuje tickety w jednej osobie - i to nic złego, bo przy cenach większości firm z tego forum nie da się robić inaczej. Fakt ze dali ciała najpierw bawiąc się apaczem, ale w sumie dzisiejsza awaria to niestety konsekwencje posiadania łącza od jednego ISP - i nawet pisanie ze 3 czy 5 nowych w trakcie tego nie zmieni. Ciekawi mnie jak po 14h przerwy wygląda ich system zgloszeń - pewnie skrzynka peka w szwach ;P Wybacz, może źle to napisałem, ale ogólnie chodziło mi o to, że jeżeli Pan X pracuje w dziale X to niech tam pracuje a nie robi wszytko tylko nie to. Nie mam nic przeciwko pracy jednej osoby w kilku działach, ale najlepiej, aby odbywało się to bez szkody dla swojej głównej pracy. Ogólnie ciągnie się o głupi przelew, którego wykonanie zajmie tak na prawdę kilka sekund. Ale zamiats wykonać to odrazu firma zwodzi i zwodzi i dalej nic z tego nie ma. Ale to tyle ode mnie - czekam na obiecany kontakt od firmy w dniu jutrzejszym i mam nadzieję, że uda się w końcu rozwiązać tę sprawę a nie wciąż ciągnąć ją dalej. Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shad 38 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 Nadal nie rozumiem pewnej rzeczy. Macie jedno łącze, w razie awarii wszystko zostaje odcięte o czym dobrze wiecie, ale nadal trzymacie stronę u siebie. Nie wiem jak czuje się klient tratowany w taki sposób ale to już nie mi oceniać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2012 (edytowany) Nadal nie rozumiem pewnej rzeczy. Macie jedno łącze, w razie awarii wszystko zostaje odcięte o czym dobrze wiecie, ale nadal trzymacie stronę u siebie. Nie wiem jak czuje się klient tratowany w taki sposób ale to już nie mi oceniać Za +/- miesiąc łącz będzie trzy. Strona obecnie nie jest już tylko u nas, w razie awarii będzie resolv'owany serwer w Niemczech. Pozdrawiam Edytowano Wrzesień 5, 2012 przez NetDC.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tochkan 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2012 Mam pytanko,to z powodu Tej przerwy technicznej,moje strony chodzą jak ślimak? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2012 Poproś o przeniesienie na inny serwer, skoro S1 zamula. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tochkan 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2012 (edytowany) Tzn. teraz aktualnie jest wszystko okej, boje się , że przenosiny będą skutkowały cofnięciem postów itd. edit: Działa wam Teraz www.netdc.pl , jeżeli nie to idę się zakopać Edytowano Wrzesień 10, 2012 przez Tochkan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2012 Działa wam Teraz www.netdc.pl , jeżeli nie to idę się zakopać Idź się zakopać 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2012 Jak kto lubi to niech się zakopuje, ale działać to wszystko działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach