Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2011 Podobnie jak Marek również posiadam VPS w firmie NetDC. Jak na razie w sumie wszystko ok. Support odpisuje w miarę szybko i również w dniach wolnych od pracy. Jedynie czasami są małe problemy z SolusVM, ale mam nadzieję, że firma usunie ten problem. Z tymi mailami Marek ma rację. Trochę uciążliwe jest ciągłe logowanie się do panelu i sprawdzanie czy jest już odpowiedź na ticket. Jeszcze jedna uwaga dot. strony. Proponuję usunąć nie potrzebne działy albo je uzupełnić (mówię tu o podstronie "O firmie", "FAQ"). Ogólnie na dzień dzisiejszy jak najbardziej polecam Zobaczymy jak będzie to wyglądało podczas dłuższego użytkowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2011 Witam serdecznie, Dziękujemy bardzo za wszelkie opinie. Pomysł dotyczący powiadomień e-mail o nowej odpowiedzi do zgłoszenia w systemie HelpDesk który jak mniemam przedstawił nam któryś z przedmówców oczywiście wzięliśmy sobie do serca Powiem więcej takowy system jest już prawie gotowy i w tym tygodniu zostanie wdrożony. Kolejnym aspektem są teksty na naszej stronie które zostaną w całości przeredagowane w drugiej połowie maja, dlaczego dopiero wtedy ? Ponieważ aktualnie pracujemy intensywnie nad..... Szczegóły zdradzimy w swoim czasie, ale zapewniam, że mile się Państwo zaskoczycie. Serdecznie pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mark97 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 Co to serwerów testowych czekam już trzeci dzień aż mi go postawią, ale dalej go nie ma -.- Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 Co to serwerów testowych czekam już trzeci dzień aż mi go postawią, ale dalej go nie ma -.- Zarejestrowałeś się na stronie? Ja testowego miałem w 3 godziny i to w dodatku w niedziele. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mark97 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 No oczywiście, że się zarejestrowałem. Przed chwilą napisali, że maszyna jest gotowa i że za chwilkę wyślą mi dane do niego. No nic czekamy, zobaczymy kiedy odpowiedzą. Chce przetestować gdyż jeżeli będzie OK, to na 200% kupie tego dedyka ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 Witam, Dłużej nam troszkę zeszło niestety z powodu większej ilości zamówień w dniu dzisiejszym, trzeba również zauważyć, że testowana usługa to fizyczny serwer dedykowany więc trzeba było go złożyć, zainstalować system i skonfigurować, a mimo wszystko trochę czasu to zajmuje. Mam nadzieję, że testy przebiegną pomyślnie. Ze swojej strony zachęcam do pozostawienia opinii tutaj po okresie testowym bez względu na to czy serwer zostanie wykupiony. Gorąco pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 Witam, Dłużej nam troszkę zeszło niestety z powodu większej ilości zamówień w dniu dzisiejszym, trzeba również zauważyć, że testowana usługa to fizyczny serwer dedykowany więc trzeba było go złożyć, zainstalować system i skonfigurować, a mimo wszystko trochę czasu to zajmuje. WOW nie mów, że ktoś zamówił serwer testowy, a Wy kupujecie cześci i składacie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 Nie kupujemy Mamy spory zapas na magazynie w chwili obecnej większości oferowanych podzespołów. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szuwarek-mini 60 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 NetDC.pl a w takim wypadku nie lepiej złożyć kilka gotowych serwerów i oferować te złożone ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 Lepiej i tak też robimy ale z racji, że kilka się sprzedało trzeba było złożyć kolejny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
draker 0 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2011 Czy łącze 10/10mbps to gwarantowane, czy maksymalne ile można wyciągnąć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2011 10/10 Mbps to pasmo gwarantowane. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
draker 0 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2011 A da się czasami wyciągnąć więcej niż te 10/10mbps, czy jest ustalony limit na tyle i koniec? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2011 Oczywiście można. Polityka QoS załącza się dopiero jeżeli obciążenie sieci przekroczy 75%. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mark97 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2011 Wszystko super, lecz zapewniali, że dzisiaj rano moja maszyna zostanie uruchomiona w szafie. Jednak tak się nie stało, no nic popsuło mi to tylko plany ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2011 Niestety czasem tak bywa, że w niedzielę wskoczy jakieś lekkie opóźnienie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2011 (edytowany) 1. Czy to napewno miesiac? ( Aktywowane: 30.07.2011 23:38 - Wygasa: 29.08.2011 19:07) 2. Doprosić się faktury to katorga. Edytowano Sierpień 24, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2011 (edytowany) Pewnie chodzi o to, że do tego dnia najlepiej wysłać przelew aby usługa działa bez problemowo. A usługę usuną np. dzień po. Ps: doszukaj się w regulaminie ile trwa jeden miesiąc (u niektórych to 30 a u innych 31 dni) Pozdro Edytowano Sierpień 24, 2011 przez mSurf.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2011 mi raczej chodziło o te uciekające 4,5h Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2011 mi raczej chodziło o te uciekające 4,5h A nie ~19h? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2011 (edytowany) A nie ~19h? 2 dni z miesiąca lipiec i 29 dni z miesiąca sierpień... kilka godzin to naprawdę straszne i okrutne dla klienta hahaha Zwykły błąd w skrypcie Edytowano Sierpień 24, 2011 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2011 2 dni z miesiąca lipiec i 29 dni z miesiąca sierpień... A no tak xD Sorkim mój błąd Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 (edytowany) liczyłem aktywację o 23 a dezaktywację już o 19tej czyli jakby niepełny dzień bardzo inteligentne wysyłanie przypomnienia jawną listą tych o to maili: baton1024@wp.pl Mike1010@windowslive.com jacob96@op.pl sebo2112@gmail.com swego czasu wymyślili ukrytą listę (BCC / UDW) Edytowano Sierpień 25, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 (edytowany) bardzo inteligentne wysyłanie przypomnienia jawną listą tych o to maili:baton1024@wp.pl Mike1010@windowslive.com jacob96@op.pl sebo2112@gmail.com Czyli co? Dostałeś od nich odpowiedź a w mailto były te adresy? Nie wiem jaki Panel posiada NetDC ale raczej nie powinno tak być, że maile Klientów są widoczne dla innych. Edytowano Sierpień 25, 2011 przez GrandBB (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 nie odpowiedź, pisałem przecież przypomnienie, a konkretnie to: Przypominamy o konieczności przedłużenia zakupionej usługi w celu uniknięcia jej wyłączenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach