Skocz do zawartości
bryn1u

[Opinie] NetDC.pl

Polecane posty

Podobnie jak Marek również posiadam VPS w firmie NetDC. Jak na razie w sumie wszystko ok. Support odpisuje w miarę szybko i również w dniach wolnych od pracy. Jedynie czasami są małe problemy z SolusVM, ale mam nadzieję, że firma usunie ten problem.

 

Z tymi mailami Marek ma rację. Trochę uciążliwe jest ciągłe logowanie się do panelu i sprawdzanie czy jest już odpowiedź na ticket.

 

Jeszcze jedna uwaga dot. strony. Proponuję usunąć nie potrzebne działy albo je uzupełnić (mówię tu o podstronie "O firmie", "FAQ").

 

Ogólnie na dzień dzisiejszy jak najbardziej polecam :) Zobaczymy jak będzie to wyglądało podczas dłuższego użytkowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Dziękujemy bardzo za wszelkie opinie. Pomysł dotyczący powiadomień e-mail o nowej odpowiedzi do zgłoszenia w systemie HelpDesk który jak mniemam przedstawił nam któryś z przedmówców oczywiście wzięliśmy sobie do serca :) Powiem więcej takowy system jest już prawie gotowy i w tym tygodniu zostanie wdrożony.

Kolejnym aspektem są teksty na naszej stronie które zostaną w całości przeredagowane w drugiej połowie maja, dlaczego dopiero wtedy ?

Ponieważ aktualnie pracujemy intensywnie nad..... :) Szczegóły zdradzimy w swoim czasie, ale zapewniam, że mile się Państwo zaskoczycie.

 

Serdecznie pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to serwerów testowych czekam już trzeci dzień aż mi go postawią, ale dalej go nie ma -.-

 

Zarejestrowałeś się na stronie? Ja testowego miałem w 3 godziny i to w dodatku w niedziele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście, że się zarejestrowałem. Przed chwilą napisali, że maszyna jest gotowa i że za chwilkę wyślą mi dane do niego. No nic czekamy, zobaczymy kiedy odpowiedzą. Chce przetestować gdyż jeżeli będzie OK, to na 200% kupie tego dedyka ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dłużej nam troszkę zeszło niestety z powodu większej ilości zamówień w dniu dzisiejszym, trzeba również zauważyć, że testowana usługa to fizyczny serwer dedykowany więc trzeba było go złożyć, zainstalować system i skonfigurować, a mimo wszystko trochę czasu to zajmuje.

Mam nadzieję, że testy przebiegną pomyślnie. Ze swojej strony zachęcam do pozostawienia opinii tutaj po okresie testowym bez względu na to czy serwer zostanie wykupiony.

 

Gorąco pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kissi

Witam,

 

Dłużej nam troszkę zeszło niestety z powodu większej ilości zamówień w dniu dzisiejszym, trzeba również zauważyć, że testowana usługa to fizyczny serwer dedykowany więc trzeba było go złożyć, zainstalować system i skonfigurować, a mimo wszystko trochę czasu to zajmuje.

 

 

WOW

 

nie mów, że ktoś zamówił serwer testowy, a Wy kupujecie cześci i składacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kupujemy :) Mamy spory zapas na magazynie w chwili obecnej większości oferowanych podzespołów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A da się czasami wyciągnąć więcej niż te 10/10mbps, czy jest ustalony limit na tyle i koniec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście można. Polityka QoS załącza się dopiero jeżeli obciążenie sieci przekroczy 75%.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko super, lecz zapewniali, że dzisiaj rano moja maszyna zostanie uruchomiona w szafie. Jednak tak się nie stało, no nic popsuło mi to tylko plany ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety czasem tak bywa, że w niedzielę wskoczy jakieś lekkie opóźnienie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

Pewnie chodzi o to, że do tego dnia najlepiej wysłać przelew aby usługa działa bez problemowo. A usługę usuną np. dzień po.

Ps: doszukaj się w regulaminie ile trwa jeden miesiąc (u niektórych to 30 a u innych 31 dni)

 

Pozdro

Edytowano przez mSurf.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

A nie ~19h?

 

2 dni z miesiąca lipiec i 29 dni z miesiąca sierpień... kilka godzin to naprawdę straszne i okrutne dla klienta :D hahaha

 

Zwykły błąd w skrypcie

Edytowano przez Kamikadze (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

2 dni z miesiąca lipiec i 29 dni z miesiąca sierpień...

 

A no tak xD Sorkim mój błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

liczyłem aktywację o 23 a dezaktywację już o 19tej czyli jakby niepełny dzień

 

 

bardzo inteligentne wysyłanie przypomnienia jawną listą tych o to maili:

baton1024@wp.pl

Mike1010@windowslive.com

jacob96@op.pl

sebo2112@gmail.com

 

 

swego czasu wymyślili ukrytą listę (BCC / UDW)

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB
bardzo inteligentne wysyłanie przypomnienia jawną listą tych o to maili:

baton1024@wp.pl

Mike1010@windowslive.com

jacob96@op.pl

sebo2112@gmail.com

 

Czyli co? Dostałeś od nich odpowiedź a w mailto były te adresy?

 

Nie wiem jaki Panel posiada NetDC ale raczej nie powinno tak być, że maile Klientów są widoczne dla innych.

Edytowano przez GrandBB (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie odpowiedź, pisałem przecież przypomnienie, a konkretnie to:

Przypominamy o konieczności przedłużenia zakupionej usługi w celu

uniknięcia jej wyłączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×