Playordie 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2010 Witam. Czy ta firma skonczyla z suportem? Bo ich pomoc techniczna nie istnieje na meile nie odpisuja.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2010 A dostajesz od nich potwierdzenia otwarcia ticketów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2010 Tu masz telefon, spróbuj zadzownić lub wyślij txt: Numer telefonu: Tel: 792 838 869 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Playordie 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2010 A dostajesz od nich potwierdzenia otwarcia ticketów? Tak dostaje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2010 Tak dostaje Apache is functioning normally Ile juz czekasz na przywrócenie strony ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2010 A w ogóle to webh jeszcze żyje ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2010 Witam. Czy ta firma skonczyla z suportem? Bo ich pomoc techniczna nie istnieje na meile nie odpisuja.. Z suportem ta firma nie skończyła, ale jak twierdzi w rozmowie telefonicznej priorytetuje mail-e do supportu na ważne i mniej ważne mówiąc, że jest tego masa. Nie jest to wytłumaczenie, ale faktycznie z mail-ami mają ogromny problem. Ja dzwonie, jak nie odbierają wysyłam sms-a i oddzwaniają. Ewentualnie piszę do Pana Kamila na gg i też całkiem nie zły kontakt przez komunikator jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2010 Prześlij mi na PW ID ticketu bo nie mogę go w żaden sposób znaleźć. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Playordie 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2010 Prześlij mi na PW ID ticketu bo nie mogę go w żaden sposób znaleźć. Pozdr. Nie mozna do Ciebioe wysylac pw. W sms napisalem wczoraj numer tickietu. To co sie u was dzieje przechodzi wszelkie granice.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2010 W tym tickecie jest wiadomość w ogóle niedotycząca problemu dlatego też dostała najniższy z możliwych priorytetów. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
traczu 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2010 moim zdaniem webh powinno informować o zmianach czy też awariach w emaliach do klientów raczej taka masówka to nie problem a i ułatwiło by to znaczeni pracę bo było by mniej zgłoszeń swoja drogą od 1h już nie działa serwer emiala nie mam jak wysłać bo mam tylko na ich serwerze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2010 swoja drogą od 1h już nie działa serwer Na jakim serwerze masz konto s1,s2,s3 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach