djpuzia 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2010 Witam, Poszukuje dla naszej firmy jakiegoś serwera z jak najmniejszą awaryjnością (najlepiej zerową) i największym procentem SLA (Pisemna gwarancja jakości). Interesuje mnie firma, która ma serwery w Polsce, najlepiej jakaś duża firma na rynku polskim . Zainteresowałem się serwerem dedykowanym w ofercie home.pl, ale ich SLA na poziomie 99,5% w skali miesiąca to trochę mało Patrzyłem również na ofertę iq.pl ale czym więcej czytam różnych opinii, to już sam nie wiem co wybrać, a musimy zmienić usługodawcę, bo posiadany w tej chwili przez nas serwer Active od nazwa.pl działa w kratkę - jest czas, że przez miesiąc, dwa nie ma problemów, a są momenty, że codziennie poczta nie działa przez jakiś okres, a nasza firma nie może sobie pozwolić na takie przestoje w działaniu skrzynek pocztowych. Interesują mnie takie coś: - powierzchnia dyskowa około 100GB, - możliwość założenia około 200 skrzynek mailowych pracowników (ustalanie dowolnej wielkości pojedynczej skrzynki), - dostęp do skrzynki mailowej poprzez POP3 itd oraz poprzez stronę WWW i dodatkowo możliwość z niej samodzielnego założenie przez użytkownika automatycznej odpowiedzi zwrotnej (najlepiej z możliwości ustalenia przedziału czasowego, w którym ma być aktywna ta zwrotka), - ogólny transfer miesięczny na poziomie 60-70 GB, - możliwość umieszczenia strony WWW w PHP z bazami MySQL (ilość baz około 3), - zapewnienie ciągłości pracy (maksymalne czasy niedostępności skrzynek mailowych poprzez POP3 / SMTP to maksymalnie 5-10 minut oraz nie częściej jak raz, góra dwa razy w miesiącu), - zapewnienie szybkości działania (odbieranie / wysyłanie) wiadomości (chodzi o to, żeby nie było przypadku, że wiadomość, którą ktoś do nas wysłał, dochodziła do naszego serwera z wyraźnymi opóźnieniami, np. 10 minut lub dłużej) - bardzo często dzieje się tak z naszym obecnym serwerem , - wykonywanie się kopii bezpieczeństwa codziennie (mile widziane tak do 2-3 dni wstecz), - administrowanie całym systemem po strony usługodawcy (wszelkie usterki sprzętowe czy programowe usuwane przez administratorów usługodawcy - zapewniając ciągłość pracy). My chcemy posiadać tylko panel administracyjny, za pomocą którego chcemy zarządzać swoimi domenami, dodawać i usuwać nowe skrzynki mailowe, mieć wgląd w statystyki wykorzystania serwera itp. Nie interesuje nasz zarządzanie całym systemem operacyjnym, Z góry wielkie dzięki za jakąś poradę w wyborze nowego usługodawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2010 Zerowej awaryjności nikt Ci nie zagwarantuje. A każda wysoka sporo będzie kosztować. Podaj budżet jeszcze bo taka pojemność to VPS/dedyk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2010 Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą serwerów dedykowany Dell możliwość dostosowania indywidualnych parametrów pod klienta. Zapraszam również do kontaktu: 530 630 021 lub marek@hitme.pl Pozdrawiam, Marek Bajerski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofgda 46 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2010 SLA 99.5 % w skali miesiaca to max niedostepnosc okolo 3h i 40 min. Czy to malo ? Moim zdaniem nie. Samo SLA nie wiele znaczy bez doprecyzowania sankcji za jego nie dotrzymanie. Im wyzsze tym mozesz miec pewnosc, ze uslugodawca posiada srodki technicznie i zasoby ludzkie do jego dotrzymania. Co z tego, ze ktos da CI SLA 99,999% skoro w umowie zagwaratuje Ci np: za kazda godzine niedostepnosci ponad SLA rekompensate proporcjonalna do wysokosci abonamamentu - zakladajac ze placisz 1000 PLN netto / miesiecznie to za 10h awarie otrzymasz prawie 14 PLN Znam jedna firme, ktora oferuje SLA 99,9% nie posadajac nawet BGP ... Kolejna sprawa to doprecyzowanie czego dotyczy SLA np: dostepu do sieci, naprawy sprzetu czy funkcjonowania oprogramowania. To ostanie zdaje sie bedzie dla Was takze wazne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach