Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Szanowni Państwo, Niezmiernie miło nam poinformować, że na mocy umowy podpisanej pomiędzy właścicielem marki Internetowej LIVENET.PL mającej siedzibę w Tarnowskich Górach a spółką Network Communication Sp. z o. o. z dniem 26.08.2010 roku firma Network Communication Sp. z o. o. przejmuje markę LIVENET.PL. Firma Network Communication Sp. z o. o. od samego początku działalności stawiała ogromny nacisk na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Dzięki bogatemu doświadczeniu wypracowaliśmy unikalne rozwiązania gwarantujące naszym klientom wysoką niezawodność oferowanych rozwiązań. Network Communication to obecnie zespół wykwalifikowanych pracowników w skład których wchodzą administratorzy, technicy, pracownicy helpdesku oraz pracownicy działu marketingu. Stale podnosząc swoją kwalifikacje dążymy do zapewnienia obsługi klienta wychodzącej na przeciw rosnącym wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku. Network Communication to także nowoczesna infrastruktura, jako jedna z nielicznych firm tego sektora posiadamy własne Centrum Danych spełniające surowe wymagania techniczne. Przygotowania do procesu przejęcia obowiązków wynikających z funkcjonowania marki LIVENET.PL trwały od kilku miesięcy. Jak wiadomo główną usługą świadczoną przez LIVENET.PL była sprzedaż serwerów dedykowanych. W związku z tym przygotowania nowej powierzchni Centrum Danych mogącej pomieścić obecne zasoby marki LIVENET.PL wymagała starannego przygotowania pod kątem infrastruktury, obsługi technicznej, czy także obowiązujących procedur. Zespół LIVENET.PL wraz z inżynierami Network Communication Sp. z o. o. opracował szereg procedur i metod migracji obecnych zasobów, z serwerowni w Tarnowskich Górach do nowego Centrum Danych znajdującego się w Łodzi. Wypracowane rozwiązania pozwolą na płynny proces przeniesienia obecnych zasobów. Szczególny nacisk został położony na możliwość zachowania przez obecnych klientów marki LIVENET.PL, dotychczasowych adresów Internetowych a także adresacji IP. Jak wiadomo marka Internetowa LIVENET.PL jest jedna z wiodących marek na polskim rynku usług serwerów dedykowanych. Jej dotychczasowy dynamiczny rozwój wymusza konieczność stałej rozbudowy infrastruktury Centrum Danych. W celu zapewnienia dalszego rozwoju, a przede wszystkim zwiększenia niezawodności świadczonych usług, i możliwości dalszego poszerzania gamy oferowanych produktów, podjęcie współpracy z firmą Network Communication Sp. z o. o. zapewni stabilne zaplecze technologiczne, finansowe oraz niezbędną wiedzę do dalszego rozwoju. Wszystkie pytania związane z migracją serwerów prosimy kierować na adres email: bok@livenet.pl Specjalnie na potrzeby procesu migracji uruchomiliśmy dwa numery telefonów dostępne dla Państwa przez całą dobę: Tel: 0 507 00 90 99 Tel: 0 790 44 90 88 Z wyrazami szacunku, Zespół LIVENET.PL oraz NETWORK COMMUNICATION SP. Z O.O. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Ciekawa informacja, szczególnie dla odbiorców Jakość przynajmniej kilkukrotnie wyższa. Mam nadzieje, że "ogrom" klientów nie sprawi problemów tak jak to często bywa B) Pytanie techniczne: "Migracja fizyczna czy wirtualna" - chodzi mi o to czy serwer przyjedzie z Tarnowskich Gór czy zostanie stworzony nowy a przeniesienie danych to już nasza sprawa? ps. tekst czysto marketingowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kimi2007 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Hamurabii mi zaproponowano nowy serwer, a przeniesienie na własną ręke. Najważniejsze że jakość usług się poprawi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Remote 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Stawiam 100zł, że to będzie wirtualna.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Zobaczymy jak to w realu będzie. Hmm jeżeli wirtualna to stary sprzęt pójdzie na dalszą dzierżawę zapewne.. : ) "Czas pokaże" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
G.Lyzwinski 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Witam Dziękuje wszystkim za zainteresowanie sytuacja oraz za zaufanie którym zostalem obdazony przez wiele osob. Wszystkie serwery znajdujace sie w Lodzi to sprzet nowy, dodatkowo chcemy zaproponować sprzęt mocniejszy i stabilniejszy niż było to do tej pory, oczywiście jak zawsze, w bardzo konkurencyjnej cenie. Osoby zainteresowane wykupieniem serwera w nowym LiveNet.pl proszone są o kontakt pod adres bok@livenet.pl Wszystkie dostarczone nam prośby i propozycje rozpatrujemy indywidualnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Konkurencyjnej, ale wyższej niż dotychczas ceną więc trzeba się liczyć ze stratą klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
err 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Jedno mnie zastanawia - "Szczególny nacisk został położony na możliwość zachowania przez obecnych klientów marki LIVENET.PL, dotychczasowych adresów Internetowych a także adresacji IP." Czyli rozumiem ze IP 91.204.160-3 będą teraz w ncgroup ? Bo mój serwer jest nadal w sitelu, livenet się w sprawie przenosin nie kontaktował. Czy klienci zachowają obecne warunki (opłaty, specyfikacje .itd) ? Bo skoro co jakiś czas płaciłem za upgrade sprzętu, to po prostu szkoda było by zaczynać od nowa w "nowym" livenecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Remote 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Konkurencyjnej, ale wyższej niż dotychczas ceną więc trzeba się liczyć ze stratą klientów. Kup Mercedesa za 200zł i możesz się zadowolić.. Tatuś... Czasy gdzie kupujesz sprzęt dobrej jakości za grosze się skończyły. To nie era kryzysu finansowego, gdzie każdemu przedsiębiorcy zależało na pozyskaniu klientów. Wciskali szmelc aby tylko interes się kręcił. Livenet to nie pierwsza marka, która przejechała się na takiej spółce. Wiele osób powtarzało, że najlepiej zarabia się w okresie kryzysu i poprzedni provider dobrze o tym wiedział, lub działał nieświadomie. Teraz ma użytkowników w garści i to od nich zależy, czy przejdą na nowe maszyny, czy dalej będą egzystować w infrastrukturalnej sieczce. Póki co, to Grzegorz nie ma praw odzyskać tych kont (przynajmniej tak mi się wydaje). Więc jeśli stać Cię na 4 piwa miesięcznie, to i będzie Cię stać na lepszą jakość Twojego biznesu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Czyli rozumiem ze IP 91.204.160-3 będą teraz w ncgroup ? Z tego co wiem te adresy IP nie zostały przepisane na sitel tak więc będą teraz w ncgroup. Kup Mercedesa za 200zł i możesz się zadowolić.. B) Tatuś... Czasy gdzie kupujesz sprzęt dobrej jakości za grosze się skończyły. To nie era kryzysu finansowego, gdzie każdemu przedsiębiorcy zależało na pozyskaniu klientów. Wciskali szmelc aby tylko interes się kręcił. Livenet to nie pierwsza firma, która przejechała się na takiej spółce. Wiele osób powtarzało, że najlepiej zarabia się w okresie kryzysu i poprzedni provider dobrze o tym wiedział, lub działał nieświadomie. Teraz ma użytkowników w garści i to od nich zależy, czy przejdą na nowe maszyny, czy dalej będą egzystować w infrastrukturalnej sieczce. Póki co, to Grzegorz nie ma praw odzyskać tych kont (przynajmniej tak mi się wydaje). Więc jeśli stać Cię na 4 piwa miesięcznie, to i będzie Cię stać na lepszą jakość Twojego biznesu. 100% racjii ale czy awarie w sitelu ich nie zmuszą do zmiany ? Dostają za tą samą kwotę te same maszyny w lepszej serwerowni. Takie dostałem zapewnienie od pana Grzegorza. Więc trzeba być idiotą by z tej oferty nie skorzystać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
err 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Badanie 91.204.160.4 z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 91.204.160.4: bajtów=32 czas=15ms TTL=56 Odpowiedź z 91.204.160.4: bajtów=32 czas=16ms TTL=56 Odpowiedź z 91.204.160.4: bajtów=32 czas=15ms TTL=56 Odpowiedź z 91.204.160.4: bajtów=32 czas=16ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=17ms TTL=55 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=38ms TTL=55 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=21ms TTL=55 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=44ms TTL=55 z upc --- 91.204.160.4 ping statistics --- 10 packets transmitted, 10 received, 0% packet loss, time 9035ms rtt min/avg/max/mdev = 28.259/28.674/29.242/0.356 ms --- livenet.pl ping statistics --- 10 packets transmitted, 10 received, 0% packet loss, time 9035ms rtt min/avg/max/mdev = 30.819/36.938/52.658/6.643 ms z serwera w .nl Ja widzę o 50-100% wyższy ping, skoki pingu (raz 30, później 52ms) Może i datacenter super wyposażone, ale połączenie ze światem kiepskie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Kup Mercedesa za 200zł i możesz się zadowolić.. Tatuś... Czasy gdzie kupujesz sprzęt dobrej jakości za grosze się skończyły. To nie era kryzysu finansowego, gdzie każdemu przedsiębiorcy zależało na pozyskaniu klientów. Wciskali szmelc aby tylko interes się kręcił. Livenet to nie pierwsza firma, która przejechała się na takiej spółce. Wiele osób powtarzało, że najlepiej zarabia się w okresie kryzysu i poprzedni provider dobrze o tym wiedział, lub działał nieświadomie. Teraz ma użytkowników w garści i to od nich zależy, czy przejdą na nowe maszyny, czy dalej będą egzystować w infrastrukturalnej sieczce. Póki co, to Grzegorz nie ma praw odzyskać tych kont (przynajmniej tak mi się wydaje). Więc jeśli stać Cię na 4 piwa miesięcznie, to i będzie Cię stać na lepszą jakość Twojego biznesu. Ja nie mówię tutaj o sobie gdyż nie posiadam maszyny w tej firmie. Chodzi mi o innych klientów. To co napisałeś to większość wie, nic nowego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Remote 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Ja nie mówię tutaj o sobie gdyż nie posiadam maszyny w tej firmie. Chodzi mi o innych klientów. To co napisałeś to większość wie, nic nowego. Gdyby tak było, to uszanowałbyś wiedzę innych osób i nie komentował w ten sposób. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Jak wygląda przeniesienie, mam napisać mejla i dopiero mnie przeniosą, a jak nie napiszę to zostaje w starej lokalizacji ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość xtd Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Witam Dziękuje wszystkim za zainteresowanie sytuacja oraz za zaufanie którym zostalem obdazony przez wiele osob. Wszystkie serwery znajdujace sie w Lodzi to sprzet nowy, dodatkowo chcemy zaproponować sprzęt mocniejszy i stabilniejszy niż było to do tej pory, oczywiście jak zawsze, w bardzo konkurencyjnej cenie. Osoby zainteresowane wykupieniem serwera w nowym LiveNet.pl proszone są o kontakt pod adres bok@livenet.pl Wszystkie dostarczone nam prośby i propozycje rozpatrujemy indywidualnie. Oczywiście jak można się domyślać że chodzi tu o jakiś konflikt między Tobą (livenet.pl) a Livenet Sp.z o.o. czyli teraz slaskdatacenter.pl. Czyli klienci Livenet Sp.z o.o. nie będą przeniesieni automatycznie do NC ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Gdyby tak było, to uszanowałbyś wiedzę innych osób i nie komentował w ten sposób. Taka jest prawda, bo stracą klientów którzy byli w Livenecie ze względu na cenę. Zakończyłem z Tobą dyskusję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Remote 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Taka jest prawda, bo stracą klientów którzy byli w Livenecie ze względu na cenę. Zakończyłem z Tobą dyskusję. Masz prawo tak sądzić, ja myślę inaczej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 Witam, Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące migracji zasobów do nowej serwerowni. W tym celu zapraszam do kontaktu telefonicznego lub na adres skrzynki pocztowej bok@livenet.pl. Jeżeli ktoś z Państwa do tej pory nie kontaktował się z naszym przedstawicielem w celu dokonania migracji, serdecznie zapraszam. Sytuację każdego klienta staramy się rozpatrywać indywidualnie, w związku z tym chciałbym uniknąć uogólniania dotyczącego metody migracji ( a więc czy będziemy w stanie zaproponować nowy serwer o wyższych parametrach, czy też zaproponujemy przeniesienie obecnej maszyny). Także, sam czas migracji jest kwestią indywidualnych ustaleń. Oczywiście nie będziemy przenosić zasobów klienta który nie wyraża na to zgody, a obecnie oferowana jakość usług jest dla niego wystarczająca. Padło także pytanie dotyczące wysokości czasów ( pingów ). Obecnie testujemy łącza od dodatkowych operatorów. Sprawdzamy także jak sprawdzą się obecni operatorzy przy wyższych wolumenach. Prawdopodobnie już w poniedziałek będziemy w stanie uruchomić produkcyjnie dodatkowe łącza. Proszę jednak o nieco wyrozumiałości. Cały proces przejęcia marki LIVENET.PL nie odbędzie się z dnia na dzień. Nie chcemy też wprowadzać dodatkowych utrudnień firmie Sitel, operatorowi marki slaskdatacenter.pl która to zobowiązała się do zapewnienia świadczenia usług, do końca umów dla klientów którzy nie będą zainteresowani przeniesieniem swoich usługo do nowego Centrum Danych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Śląsk Data Center 22 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Witam Jako prezes firmy Livenet Sp. z o.o. chciałbym wyjaśnić kilka kwestii dotyczących przenosin. Marka Livenet.pl nie istnieje. Istnieje domena Livenet.pl której właścicielem był/jest nasz były udziałowiec Pan Grzegorz Łyżwiński. Firma Network Communication nie kupiła nic od firmy Livenet Sp. z o.o. z Tarnowskich Góry. Pan Grzegorz bez poinformowania nas dokonał przeniesienia swojej domeny livenet.pl na inny serwer. Zmiana została dokonana bez naszej wiedzy stąd wczorajsze problemy zlogowaniem. W dniu dzisiejszym wszystko zostało przywrócone do działania pod domeną slaskdatacenter.pl. Wszyscy nasi klienci posiadają konta które znajdują się na serwerach Livenet Sp. z o.o. i maja do nich dostęp poprzez stronę slaskdatacenter.pl. Pragnąc zadbać o bezpieczeństwo Państwa danych prosimy o nie podawanie nikomu loginu i hasła do swojego konta. Nasi administratorzy nie potrzebują tych danych. Pragniemy przeprosić naszych klientów za powstałe nie z naszej winy problemy. Jednocześnie pragniemy poinformować że dołożymy wszelkich starań aby odejście Pana Grzegorza nie sprawiło Państwu dalszych problemów. Wszelkie pytania lub uwagi proszę zgłaszać pod adresem: bok@slaskdatacenter.pl lub pod numerem telefonu: 0 32 450 8888 Z poważaniem Prezes Tomasz Zajęcki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 MarkaLivenet.pl nie istnieje. Istniejedomena Livenet .pl której właścicielem był/jest nasz były udziałowiec PanGrzegorz Łyżwiński. Zainwestujcie w klawiaturę bo razi brak spacji w komunikacie od firmy . (Chyba, ze powyższa odpowiedź była spontaniczna, pisana w szybkim tempie ) Pytanie 1: Czemu używacie nazwy livenet.pl ? Zamierzacie ją w przyszłości zmienić na SDC? Pytanie 2: Obiecany od lat agregat jest już w waszym DC? Jako prezes firmy Livenet Sp. z o.o. chciałbym wyjaśnić kilka kwestii dotyczących przenosin. Marka Livenet.pl nie istnieje. To w końcu jak to jest ? Istnieje czy nie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Co za dno... swoją drogą, dlaczego wasz NIP 6452489534 (LiveNet Sp. z o.o ul. Grodzka 1 42-600, Tarnowskie Góry) jest niepoprawny (stat.gov.pl nie odnajduje go w swojej bazie)? Niezły wałek tam poszedł... współczuje klientom. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Musi być KRS Podany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Co za dno... swoją drogą, dlaczego wasz NIP 6452489534 (LiveNet Sp. z o.o ul. Grodzka 1 42-600, Tarnowskie Góry) jest niepoprawny (stat.gov.pl nie odnajduje go w swojej bazie)? Niezły wałek tam poszedł... współczuje klientom. Oj ciekawie by było jakby to był krzak roku Może dlatego faktury docierały po 3-4 miesiącach . Odchodząc od tematu pingi w ncgroup są fatalne. ASTER CITY CABLE ping livenet.pl Badanie livenet.pl [91.203.223.10] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=29ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=27ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=44ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=62ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=25ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=10ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=18ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=60ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=55ms TTL=59 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=12ms TTL=59 ping slaskdatacenter.pl Badanie slaskdatacenter.pl [178.19.104.18] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=10ms TTL=60 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=11ms TTL=60 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=12ms TTL=60 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=11ms TTL=60 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=12ms TTL=60 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=20ms TTL=60 DATACOM SA Badanie livenet.pl [91.203.223.10] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=12ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=16ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=15ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=21ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=10ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=8ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=10ms TTL=56 Odpowiedź z 91.203.223.10: bajtów=32 czas=23ms TTL=56 Badanie slaskdatacenter.pl [178.19.104.18] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=9ms TTL=57 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=9ms TTL=57 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=9ms TTL=57 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=9ms TTL=57 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=8ms TTL=57 Odpowiedź z 178.19.104.18: bajtów=32 czas=9ms TTL=57 Z Warszawy - a do łodzi 120 km. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Odchodząc od tematu pingi w ncgroup są fatalne. Livenet tam sie przeniosł i od razu spadek jakości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2010 Musi być KRS Podany Chyba Pan Grzegorz o tym nie wie ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach