Taifun 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2010 witam, czy serwery ograniczają maksymalną ilość plików w 1 folderze. Do jakiej ilości? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Poplop 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2010 Jakie serwery? Chodzi Ci o zwykły hosting wirtualny? Jeżeli masz zamiar kupić hosting w jakieś firmie to do niej napisz czy ograniczają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2010 Chyba u nas masz konto, podobny ticket dzisiaj widziałem. Ilość nie jest ograniczona (tzn. ograniczona pojemnością konta), ale może być ograniczona wielkość pliku wgrywanego na serwer. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raffuss 4 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2010 Część dostawców shared hostingu rzeczywiście posiada ograniczenie w ilości plików na katalog. Owe ograniczenie nie podlega normom w związku z czym warto napisać do swojego dostawcy. Osobiście spotkałem się z limitem 200tyś plików na katalog. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2010 Mi się wydawało ze limit zależy od systemu plików, po pewnym czasie nie ma możliwości pobrania listy plików z katalogu albo trwa to długo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
VIPserv.org 4 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2010 Faktyczny limit zależy tylko od systemu plików. Dodatkowo niektóre serwery FTP mają możliwość administracyjnego wyłączenia listowania zawartości katalogów ponad x plików. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mariusz Karasek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2012 Temat jest może stary, ale warte podkreślenia jest to, że część firm hostingowych stosuje limit ilości plików nie informując o tym w specyfikacji konta! Klient jest zadowolony z pojemności hostingu, po czym okazuje się ,że jeden serwis oparty na cms z włączonym cache dla stron staje, bo wykorzystał limit 250 000 plików zajmując zaledwie 130 Mb z dostępnych 50Gb ! Jednym z takich hostingów jest az.pl Nie mam zastrzeżeń co do jakości hostingu, ale ten limit ilości plików w moim przypadku to porażka. Czy ktoś z Was może polecić hosting w rozsądnej cenie bez limitu transferu i ilości plików na serwerze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hostit.pl 20 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2012 Klient jest zadowolony z pojemności hostingu, po czym okazuje się ,że jeden serwis oparty na cms z włączonym cache dla stron staje, bo wykorzystał limit 250 000 plików zajmując zaledwie 130 Mb z dostępnych 50Gb ! Taką samą sytuację będziesz miał na swoim komputerze, dlatego kupując nowy dysk twardy u sprzedawcy ma on XXXX GB, jednak już po sformatowaniu pojemność okazuje się jeszcze mniejsza, natomiast jeśli będzie chciał zapełnić ten dysk ogromną ilością miniaturowych plików rzeczywistość może okazać się jeszcze gorsza. Dostawcy celowo ograniczają ten limit, jednak nie z powodu o którym myślisz. > bo wykorzystał limit 250 000 plików zajmując zaledwie 130 Mb z dostępnych 50Gb ! Przetestuj to rozwiązanie na swoim komputerze domowym i sprawdź jak wpłynęło to na wydajność twojego systemu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2012 (edytowany) @ hostit.pl Masz 100% racji. Jednak ja wychwyciłem ważniejsze słowa Mariusza: (...) część firm hostingowych stosuje limit ilości plików nie informując o tym w specyfikacji konta! (...) Jeśli faktycznie o tym nie informują (albo informują "drobnym drukiem na sto dwudziestej czwartej stronie specyfikacji usług", czyli tam gdzie praktycznie nikt nie zajrzy) to tylko i wyłącznie w tym widzę problem, w braku pełnej informacji dotyczącej usługi przedstawionej klientowi PRZED zakupem przez niego tej usługi. Sam limit jest zrozumiały jak dla mnie. To nie dotyczy tylko ilości plików, ale wielu innych limitów, w szczególności (ale nie tylko!) w ofertach "bez limitu", gdzie niby to się ma nieograniczony dysk, transfer, a dopiero po czasie okazuje się, że to wszystko jest "z zastrzeżeniem", którego to zastrzeżenia próżno szukać w dostępnej publicznie dokumentacji, wychodzi to dopiero "w praniu", gdy klient zgłaszając problem do supportu dowiaduje się o - zupełnie nieznanych dla niego do tej pory - limitach. Edytowano Styczeń 16, 2012 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach