Skocz do zawartości
Aqq

[wirtualny] + domena pod grę przeglądarkową

Polecane posty

Witam, planuję niedługo wystartować z moją grą i zastanawiam się nad hostingiem i domeną.

Skrypt jest autorski i chyba w miarę "lekki", na początku max. kilka osób online więc nic dużego nie potrzebuję.

 

- Miejsce: 1 GB (bez większego znaczenia.

- Transfer: 10 GB/mc

- Opłata miesięczna (jeśli zwiększy się ilość graczy będę potrzebował czegoś mocniejszego)

- PHP 5 i MySQL

- Domena w tej samej firmie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem jeszcze lekkiej gry przeglądarkowej :/ zwykle rosną wykładniczo, dlatego OTS na byle g nie da sie postawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postaw tą grę na jakimś testowym koncie, sprawdź dokładnie obciążenie. Bo po kilku tygodniach będziesz może szukał nowego usługodawcy i VPS`a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem jeszcze lekkiej gry przeglądarkowej :/ zwykle rosną wykładniczo, dlatego OTS na byle g nie da sie postawic

OTS? Ja mówię o grze przeglądarkowej, napisanej w php i mysql. Coś jak plemiona.pl, ogame itd. ;)

 

Postaw tą grę na jakimś testowym koncie, sprawdź dokładnie obciążenie. Bo po kilku tygodniach będziesz może szukał nowego usługodawcy i VPS`a.

A może ktoś polecić jakieś narzędzia do mierzenia obciążenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeden ten, generalnie gry maja problem z modelem biznesowym w polsce, u nas nie dzialaja dobrze mikroplatnosci (malo kto chce placic jezlei to tylko sms z telefonu pożyczonego od rodziców), konczy sie stosunkiem odslon do unikatow 100/1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A może ktoś polecić jakieś narzędzia do mierzenia obciążenia?

 

Takie narzędzia możesz sobie zainstalować na VPS lub ewentualnie jesli masz dostęp do SSH, jednak w większości przypadków w hostingu wpółdzielonym wystarczy zapytać admina i dostaniesz odpowiedź o generowanym obciążeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie narzędzia możesz sobie zainstalować na VPS lub ewentualnie jesli masz dostęp do SSH, jednak w większości przypadków w hostingu wpółdzielonym wystarczy zapytać admina i dostaniesz odpowiedź o generowanym obciążeniu.

Chodziło mi raczej o jakieś narzędzie którym mógłbym sprawdzić u siebie, na localhost. ;)

 

Tylko którymi funkcjami sprawdzić jakie obciążenie generuję?

 

Moja gra:

Użycie pamięci: 214 648 //funkcja xdebug_memory_usage()

Szczytowe użycie pamięci: 242 080 //xdebug_peak_memory_usage()

Czas w sekundach: 0.019 (średnia) //xdebug_time_index()

 

Dla porównanie sprawdziłem Santic

Użycie pamięci: 1 026 792

Szczytowe użycie pamięci: 1 350 096

Czas w sekundach: 0.156 (średnia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×