Sysadmin 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2010 Witam, O MNIE: Zajmuję się serwerami Linuxowymi od 10lat. W zawodzie pracuje od 5lat. Przez 3 lata pracowałem w firmiie hostnigowej jako administrator serwrów, agencji obsługującej największe polskie webserwisy i obecenie jestem sysadminem obsługującym serwery wysokiej dostępności na rynku amerykańskim. Podjeme się: instalacji/konfiguiracji/zdalej administracji bądź też likwidacji poszczególnych problemów. Zlecenie wykonam w oparciu umowe o dzieło. UMIEJĘTNOŚCI: − Instalacja I konfiguracja każdego systemu Linuxowego (ulubiony Debian) − Konfiguracja I administracja systemów oraz usług: − WWW: apache, aolserver, lighthttpd, tinyhttpd, boa, php − Bazy danych: mysql, psql − Loadbalancery: pound − DNS: bind, djbdjs − Poczta: postfix, exim, qmail clamav, spamassasin, rbls − Sieciowe systemy plików: SMB, NFS − Monitoring: Cacti, Nagios, sar, własne skrypty − Kopie bezpieczeństwa: mysqlbackup, rsync, rdiffbackup − Firewall: iptables − Zabezpieczenia systemów oraz aplikacji serwerowych − Aplikacje intranetowe: svn, cvs − Programowanie: bash, sed, awk − Kompilacja jądra linuxa, oraz oprogramowania − Doskonała znajomość większości najbardziej popularnych aplikacji systemowych − Rozwiązywanie problemów softwarowych/systemowych − Rozwiązywanie problemów hardwarowych − Rozwiązywanie problemów sieciowych − Optymizacja usług oraz systemu Zainteresowanych proszę o kontakt na priv, bądź też gg: 2717473 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NiceShoot.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2010 Nasza firma skorzystała z usług tej osoby i jesteśmy w pełni zadowoleni - usługa kompilacji i optymalizacji kernela na jednej z maszyn. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach