draker 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2010 Może jak serwer kosztowal duzo, to nastrasz ich, ze wystapisz o zwrot pieniędzy do PayPala (chyba ze uzyles czegos innego, wtedy nie masz szans)? Pamiętaj tylko, że jak będziesz występował to z angielskiego PP, gdyż w Polsce żadnego zwrotu za usługi nie dostaniesz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2010 No to jest dobra myśl, załóż wątek na PayPalu, tak jak napisał draker. O ile oczywiście płaciłeś paypalem ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2010 jeżeli płaciłeś "gołą" kartą to też zawsze istnieje możliwość cofnięcia pieniędzy, szczegóły uzyskasz w swoim banku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes-Host.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2010 jeżeli płaciłeś "gołą" kartą to też zawsze istnieje możliwość cofnięcia pieniędzy, szczegóły uzyskasz w swoim banku. Nie wydaje mi się by taka usługa istniała, jest coś takiego jak reklamacja ale nie cofnięcie uznanej płatności Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaschemp 27 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2010 Odpalam magiczną kulę.. według mnie to pewnie już dawno skasowali Ci tego VPS'a stąd też piszą Ci ciągle to samo i proszą o potwierdzenie możliwości reinstalacji aby nie mieć kłopotów. Powinieneś porozmawiać z kimś kto pracuje w tej samej lub podobnej branży w owym kraju i może Ci pomóc przedstawić jakieś prawne argumenty według których oni powinni Ci udostępnić Twoje dane chociażby do przeniesienia, chyba, że ich regulamin mówi inaczej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2010 Nie wydaje mi się by taka usługa istniała, jest coś takiego jak reklamacja ale nie cofnięcie uznanej płatności W każdym banku masz zabezpieczenie dla kart na nie autoryzowane płatności (nawet na Paypal i Moneybookers jest coś podobnego), niestety taka reklamacja wiąże się ze zmianą karty na nową, a tym samym także numeru karty. Tak więc wystarczy złożyć reklamację i powiedzieć, że się nie rozpoznaje danej transakcji, pieniądze zostaną zwrócone po około 14 dniach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2010 Biznes-Host nie masz racji. Poczytaj o chargeback np. artykuł z linku poniżej http://kartyonline.p...bezpieczniejsza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lysy0694 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Kupiłem vps przez paypala. Mijają dni, a oni ciągle uparci, nie odblokowali vpsa. Według mnie ja zużywam za dużo zasobów bo źle zainstalowali mi vps, zamiast dac 1,5gb ram dali 2gb, i przez pomyłkę dali mi też za duży przydział procesora. Ale czyja to wina? Ich ;( Przez przypadek dali mi poprostu dużo droższy vps(drozszy o 26 dolarów) ;p Zamiast bussines vps dali mi enterprise vps. Ale to chyba nie powód do tego, żebym miał tracić dane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Załóż wątek na paypalu, napisz że nie otrzymałeś usługi zgodnie z opsem i żądasz zwrotu pieniędzy. Może wtedy pójdą na jakiś układ, jak paypal wyśle im maila o zwrot pieniędzy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lysy0694 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2010 Jest 13 września i jescze się z nimi nie dogadałem. Problem nie leży w tym, że mam uruchomionych za dużo procesów na vpsie. Problem leży w tym, że mało inteligętni ludzie z vpsland.com dali mi za duży przydział procesora przez co mają problemy w całym węźle. Nie dość, że pomylili się z przydziałem proca to jeszcze dali mi zamiast 1,5gb pamieci dali 2gb, zamiast win serv 2003 x86 dali mi 64 bit. Dali mi zupełnie inny plan hostingowy niż powinni dać. Czy da się na nich coś wymusić? Załamuje mnie jedna rzecz. Iport bazy danych do pliku to zaledwie minuta, co to za problem, żeby to zrobić. Mogli by zrobić import i wysłać mi plik na maila, to by wmiare załatwiło sprawę. Spróbuje ich chodziaż o to poprosić. Wydaje mi się, że to, że ja mam holda na vps to też nie jest dla nich konfortowa sytuacja bo mam nadal zarezerwowane zasoby i oni więcej na tym tracą, tak mi się bynajmniej wydaje. Jeśli nigdy się nie zgodze na reinstall vpsa to oni będą mieli większy problem niż ja. Bez mojej zgody nie mogą zrobić reinstalla chyba, że po pewnym okresie czasu usługodawca ma prawo to zrobić bez zgody (ale nic mi o tym nie wiadomo). Pomóżcie mi jakoś bo męcze się z tymi idiotami juz ponad miesiąc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2010 Czy da się na nich coś wymusić? Tak. Jedź sobie do Atlanty i złóż pozew sądowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lysy0694 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2010 Nie da się prościej?? Wiem, że gadam wkółko to samo ale sprawa się nie rozwiązała. Załóż wątek na paypalu, napisz że nie otrzymałeś usługi zgodnie z opsem i żądasz zwrotu pieniędzy.Może wtedy pójdą na jakiś układ, jak paypal wyśle im maila o zwrot pieniędzy. Myślicie, że to sie może udać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2010 Pewnie jakbyś założył temat na paypalu kiedy MZone napisał (23 lipiec) to byś miał już odpowiedź czy się udało czy nie... Chyba nie są tam płatne tematy to nie wiem dlaczego tyle z tym czekasz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach