GyniO 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 Witam, niedawno zakupiłem serwer gier (cs 1.6) w pewnej firmie. Po opłaceniu serwera (36,60), okazało się, że panel nie jest w 100% sprawny, a support firmy przez 2 dni robocze(od 8do 17godziny) nie odpisał na ani jeden mail. W zakładce kontakt istniał tylko 1 forma kontaktu via Email no i tak też zrobiłem. W regulaminie jest punkt: 13. Użytkownik może w przeciągu 48 godzin od otrzymania dostępu do wykupionej usługi zrezygnować, rezygnację należy poprzeć argumentami przyczyny nagłego wycofania się z usługi firmy xxxxxx. Po zaakceptowaniu przyczyny, wpłacona suma zostanie wysłana na konto podane przez użytkownika. Maila napisałem po 1 godzinie ? Nawet serwera nie zdążyłem włączyć bo już zauważyłem istotne usterki. Niżej w zakładce jest Nagłówek Reklamacja a w nim punkt: xxxx nie zwraca pieniędzy wpłaconych do portfela. Po udanym kontakcie via Gadu Gadu, o którym nie ma informacji w zakładce kontakt, rozmawiałem z Panem, który uważał się za właściciela firmy, a gdy mu podałem informację ze strony głównej, że właścicielem firmy jest Pani - utrzymywał wersję, że jest właścicielem, później powiedział, że zarządza tą firmą. Teraz Ten Pan chce mi wydać pieniądze na portfel, jednak ja się upieram przy punkcie 13 ich regulaminu, gdzie jest napisane, że mam podać numer konta, gdzie zostaną odesłane pieniądze. To jest wszystko na ten temat, chciałbym się was poradzić, co mam z taką firmą, osobnikiem zrobić? Chcę swoje pieniądze bo mam do tego podstawy, a to, że chce mi zwrócić pieniądze do portfela to jest tylko potwierdzenie przez Pana z supportu, że mam racje. Kwota nie jest duża, lecz nie dam się rolować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malitek 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 Poprosze nazwe firmy na PW Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 Google mowi, że to: http://www.hit4u.net/regulamin.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 napisz co dokładnie rozumiesz przez usterki, 2. Ile dni temu dokonałeś zakupu, bo zastanawiam się, czy nie można by podciągnąć pod pewien akt prawny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2010 edit: nie nie jestem jednak pewien dlatego polecam Ci strony federacja-konsumentow.org.pl uokik.gov.pl możesz zadzwonić na bezpłatną infolinię 0800 800 008 do tego dorzucę Stowarzyszenie Konsumentów Polskich poszukaj sobie jeszcze w internecie informacji o takiej osobie: Olgierd Rudak Pytanie tylko czy nie lepiej już korzystać z tej usługi i przeboleć, bo pewnie okaże się, że czas który poświęcisz na ewentualnie spory będzie Cię kosztował więcej nić przedmiot sporu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach