Marek607 655 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2010 Testowałem kilka dni i dalej mi się znudziło. Przed zakupem kontakt przez maila szybki - od 15 minut do godziny czekałem na odpowiedź. Po zakupieniu testowego konta zaczelo się..... Pierwszy dzień działało ładnie więc postanowiłem przenieść domene i zobaczyć jak sie spisze. Niestety 2 dnia wieczorem co chwile mi wyskakiwały błędy (500) i nie mogłem niczego zainstalować. o 22 poszedł ticket (priorytet średni). o 10 rano dostałem odpowiedź że serwer jest obciążony i proponuja mnie przenieść. Przenieśli mnie na wieczór. Niestety co bym nie wgrał to i tak strona nie działała. więc o 23 ticket ( prioryet wysoki). Całą noc czekałem na odpowiedź, rano mnie olśniło dlaczego może nie działać i po naprawie ( około 10 rano) napisałem ze sam sobie poradziłem. O 12 dopiero dostałem od noch odpowiedź. Obecnie nie korzystam z ich testowego konta - co prawda jak są na czacie to bardzo miło się rozmawia i wszystko załatwiają bez problemu, ale zawiodłem się na czasie odpowiedzi - myślałem ze jak support 23/7 to pewnie w nocy szybko będą odpisywać. W woli wyjasnienia napisali że w nocy naprawiają tylko usterki najwyżej wagi tzn pad serwera (to że strona klienta nie działa to już mniej ważne) i mają własny system ważności , niezalezny od tego co sobie ktoś w helpdesku ustawi. Także nie mam zarzutu co do chęci pomocy ale czas na odpowiedź wydaje mi sie zbyt długi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach