Skocz do zawartości

Polecane posty

Ostatnio wiele ciekawych rzeczy NetArt zrobił, ale dzisiaj najpierw przestało działać kilka stron a teraz cały serwer leży. I z tego co widzę nie tylko mój...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam.

 

Dobrze, że chociaż poczta działa :/

 

edit: już śmiga :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jakaś poważniejsza awaria. Nie działa www (albo się nie ładuje, albo wewnętrzny błąd serwera), poczta i ftp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DNSy też im się dzisiaj posypały. Mam pare domen korzystających z ich serwerów dns

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś raczej z siecią NetArtu są problemy.

traceroute to 85.128.199.225, 30 hops max, 40 byte packets
1  rev-217.17.33.61.atman.pl (217.17.33.61)  0.212 ms  0.220 ms  0.230 ms
2  r7-isp-lt-9-2-0-7.atman.pl (85.232.232.66)  0.641 ms  0.655 ms  0.667 ms
3  peering.plix.pl (193.33.5.133)  0.777 ms  0.791 ms  0.755 ms
4  NetArt.plix.pl (195.182.218.76)  4.598 ms  4.645 ms  4.597 ms
5  * * *
6  * * *
7  * * *
8  * * *
9  * * *
10  * * *

C:\Users\Konrad>tracert 85.128.199.225

 1     *        *        *     Upłynął limit czasu żądania.
 2     *        *        *     Upłynął limit czasu żądania.
 3     2 ms     1 ms     2 ms  ck-6500.p.lodz.pl [212.51.207.26]
 4     2 ms     1 ms     2 ms  e-gw.man.lodz.pl [212.191.0.5]
 5     4 ms     4 ms     4 ms  z-lodmana.warszawa-gw.10Gb.rtr.pionier.gov.pl [212.191.226.37]
 6    11 ms    19 ms    14 ms  z-warszawa-gw.krakow.10Gb.rtr.pionier.gov.pl [212.191.226.26]
 7    10 ms    10 ms    10 ms  149.156.8.69
 8    10 ms    10 ms    10 ms  195.150.0.225
 9     9 ms     9 ms     9 ms  195.150.4.126
10  aka144.rev.netart.pl [85.128.131.144]  raporty: Host docelowy jest nieosiągalny.

Śledzenie zakończone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Info od nazwy:

 

Informujemy, iż w dniu 15.12.2010, z powodu awarii zasilania mogą występować przerwy w dostępie do usług świadczonych przez NetArt. Chcielibyśmy zapewnić, iż trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego działania usług.

Poczta, która w czasie awarii była przekazywana na serwery utrzymywane w NetArt będzie kolejkowana i w najbliższym czasie powinna dotrzeć na serwery.

Przepraszamy za utrudnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko Netart nie raczy nigdy sam powiadomić klientów o problemach. Kiedy na Providerach wprowadzali IMAPA i jakieś śmieszne Active.Office, to przez 3 dni ciągle coś się psuło - zrozumiałbym, gdyby wcześniej poszła jakaś informacja, ale po co się męczyć i pisać maile do klientów.

 

Jakoś Michał z Unixstorma zawsze potrafi skrobnąć maila jak są jakieś planowane prace - widać podejście do klientów zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko Netart nie raczy nigdy sam powiadomić klientów o problemach. Kiedy na Providerach wprowadzali IMAPA i jakieś śmieszne Active.Office, to przez 3 dni ciągle coś się psuło - zrozumiałbym, gdyby wcześniej poszła jakaś informacja, ale po co się męczyć i pisać maile do klientów.

 

Jakoś Michał z Unixstorma zawsze potrafi skrobnąć maila jak są jakieś planowane prace - widać podejście do klientów zmienia się wraz ze wzrostem sprzedaży.

Netart to gigant, który idzie w masową sprzedaż, a klient zawsze ma wybór czy woli do dużej firmy, czy do małej.. to tak jak ze sklepami.. albo odwiedzasz hipermarket gdzie jesteś jednym z wielu, albo pobliski sklepik, gdzie sprzedawca Cię dobrze zna :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
albo odwiedzasz hipermarket gdzie jesteś jednym z wielu, albo pobliski sklepik, gdzie sprzedawca Cię dobrze zna ;)

No tak - tylko Unixstorm też nie wysyła tych komunikatów specjalnie dla mnie - a wysłać to setce czy też 10k klientów to chyba ta sama robota. Więc skoro tutaj właściciel jest w stanie to zrobić wydaje mi się, że w Netarcie też znalazłaby się odpowiednia osoba.

 

Z resztą ja i tak w tym roku się spóźniłem i księgowa zapłaciła fakturę - ale od lipca śmiało zaryzykuję przenosiny do jednej firmy. Jakoś porównując wydajność i bezawaryjność mam wrażenie, że firma na U dużo lepiej się spisuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak - tylko Unixstorm też nie wysyła tych komunikatów specjalnie dla mnie - a wysłać to setce czy też 10k klientów to chyba ta sama robota. Więc skoro tutaj właściciel jest w stanie to zrobić wydaje mi się, że w Netarcie też znalazłaby się odpowiednia osoba.

oni mają ok. 50 konsultantów i masę innych ludzi, tu nie chodzi o zasoby ludzkie, tylko o to żeby wpaść na tak genialny pomysł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My tu Gadu-Gadu a Netart na mojej sieci leży? Coś się stało? Strona główna nazwa.pl też nie wchodzi.Przez anonumous czy inne proxy jakoś się ładuje. Pają problem z węzłem w plix czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, odkopuje nieco temat, od popołudnia na 2 stronach po wejściu na nie mam błąd:

vva.pl/image/pt

 

Czy zauważyliście jakieś przestoje?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od 40 minut błąd xx:300 się wyświetla.

 

Teraz zaczyna się pojawiać, ale nie za każdym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo miałem kilka razy - na kilku stronach, które są obsługiwane przez nazwa.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cicho wszędzie głucho wszędzie... a ich strona śmiga...

pewnie mają na home :-D

cicho wszędzie głucho wszędzie... a ich strona śmiga...

pewnie mają na home :-D

cicho wszędzie głucho wszędzie... a ich strona śmiga...

pewnie mają na home :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do dzisiaj się z tym gryzą. Serwery bazodanowe wciąż ledwo zipią albo idą sobie wp...hen daleko.

 

edit: bo zapomniałem dodać

DRAMAT! 😔

 

edit2: 14:00 dostęp do baz zdaje się być już przywrócony w pełni.

Edytowano przez Jay (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×