Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2007 A jakos nie widze nawiazujac do wczesniejszej rozmowy informacji o tym w dziale komunikatow technicznych, a jak widac operacja moze miec wplyw na dzialanie skryptw na serwerach pozdr. Marcin Raczej zerowy wpływ ponieważ aktualizowane było oprogramowanie nie na serwerach hostingowych tylko na serwerze firmowym gdzie znajduje się system do rejestracji kont. Więc klienci posiadający konta nie powinni mieć problemów z normalną pracą. Prace już się zakończyły i można dokonywać rejestracji kont. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_Matysik 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2007 Witam serdecznie, Czy ktoś z klientów NC ma jakikolwiek kontakt z tą firmą? Żaden z numerów kontaktowych na stronie nie działa (TPSA oraz Orange informują o ich wyłączeniu), a na e-maile oczywiście nie odpowiadają. Czy macie może jakieś informacje o planowanym zamknięciu firmy? Za wszelkie informacje byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, Kamil Matysik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jor.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2007 Witam, ja kontaktuje się bez problemu, zarówno mailowo jak i telefonicznie. Z tego co wiem zmieniają teraz numery telefonu. W tym momencie nie jestem w firmie i nie mam aktualnego numeru, ale wiem, że pojawi się on niedlugo na stronie. Przy okazji chcialbym wspomnieć, że z firmą wspólpracuje mi się bardzo dobrze i nie aktualnie nie mam żadnych zastrzeżeń, chyba, że liczyć czas odpowiedzi - max. 3 h. Pozdrawiam, Jor.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaczy 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2007 Właśnie dzwoniłem do biura i odebrali, na livechat też ostatnio mi odpisują (rozmawiałem wczoraj) więc chyba jednak nie planują się wcale zamykać- współpracuję z nimi od ponad roku (kolokacja kilku serwerów) i należę do grona zadowolonych klientów. Nie wiem, czy to specjalne względy czy nie (nie mnie oceniać) ale pare razy zdarzyło się nawet, że sami oddzwaniali, kiedy nie mogli odebrać połączenia. Maili w zasadzie do nich nie piszę, więc się w tym temacie nie wypowiadam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Relayed 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 Przepraszam że odkopuje ale chciałem spytać jak się zachowują łącza i inne rzeczy i czy polecacie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jor.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2007 W ciągu 20 dni dużo zmienić się nie mogło . Na forum.webhelp.pl czasem ktoś coś pisze o ncgroup.pl - warto poczytac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MJablonski 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2007 obserwowałem sobie zdjęcia z Data Center ncgoup i nasunął mi się taki wniosek. Zdjęcia Data Center ncgroup fotka Na zdjęciu widać (te żółte) radiolinie typu SDH firmy NERA (produkt z serii Citylink) używane przez operatorów telefonii komórkowej. tu widać np. w/w radiolinie: fotka Radiolinia Nera CityLink, z dwoma outdoorami, obsługuje łącze SDH (STM-1, 1+1 - 1 kanał pracujący i 1 kanał protekcyjny w trybie Hot Standby) Są to bardzo profesjonalne i drogie radiolinie. Nie używane praktycznie przez zwykłych operatorów internetowych do transmisji danych. fotka Na zdjęciu widać siłownie prądu zmiennego na stały prąd 48V, który jest używany do zasilania sprzętu sieciowego np. radiolinie nera citylink maja wlasnie wejscie na 48V prądu stałego. Jest to podyktowane min. mniejszym zużyciem energii, oraz mniejszym o ponad 20% wydzielaniem sie ciepła (strat). fotka na tym zdjęciu widzimy bezpieczniki... fotka tu widać sprzęt sieciowy... a gdzie te serwery? fotka o jest 1 Dell... Taka budowę mają BTS`y (stacje bazowe) telefonii komórkowej. Więc mam wrażenie, że coś z nią wspólnego ma te pomieszczenie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T 6 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2007 Mnie bardziej ciekawi gdzie są pracownicy, którzy powinni odpowiadać na wysyłane do nich maile. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Network Communication 8 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2007 Witam wszystkich forumowiczów. Na bieżąco śledzimy wydarzenia które mają miejsce na łamach forum WHT. Cieszy nas duże zainteresowanie usługami serwerów dedykowanych a także coraz większa wiedza forumowiczów dotycząca rozwiązań z tego zakresu. W ostatnim okresie zaobserwowaliśmy dość dużą liczbę opinii o naszej firmie. Za te dobre a może przede wszystkim za te nieco chłodniejsze serdecznie dziękujemy. Jak większość firm także nam zdarzają się wpadki. Wszystkie problemy które zgłaszają nam klienci dogłębnie analizujemy i staramy się je rozwiązywać. Każda konstruktywna opinia jest dla nas bardzo cenna i szanujemy ją. To przecież dzięki sugestią naszych klientów możemy się rozwijać, rozszerzać naszą ofertę, i dążyć do zapewnienia wysokiego poziomu usług. W ostatnich miesiącach za sprawą wątku w którym teraz piszę poprawiliśmy obsługę telefoniczną (myślę ze każdy klient bez problemu może się do nas dodzwonić przez całą dobę i uzyskać niezbędną pomoc ). Także sugestie dotyczące łącz do nas dotarły i dzięki temu od początku przyszłego tygodnia zacznie działać kolejne łącze. Zapewni to nam większą przepustowość, skrócenie trasy do niektórych operatorów a także zwiększy redundancje łącza w przypadku awarii jednego z dostawców. Oczywiście na tym nie koniec. Jeszcze w tym roku planujemy kolejne łącza a na początku przyszłego zakup nowych urządzeń zabezpieczających zasilanie ( o których jeszcze wspomnę). Zapoznaliśmy się dzisiaj z kilkoma tematami które pojawiły się na forum i wywołały gorącą dyskusję. Aby jednoznacznie wyjaśnić pewne kwestie i tym samym zakończyć niepewność użytkowników tego forum chciałbym odnieść się do kilku spraw: http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...amp;#entry75071 Na tym forum wypowiadają się dwie osoby związane z naszą firmą. Pierwszą z nich jest Pan Tomasz Matkowiak „tomato” który współpracuje z nami od ponad dwóch lat. Prowadzi własną działalność gospodarczą i jako nasz partner może zaoferować zainteresowanym osobą nasze usługi. Druga osoba związana z nami jak sama nazwa wskazuje jest użytkownik „ Network Communication”. Na tym nasze wypowiedzi się kończą. Nie mamy niestety statusu „Przyjaciela WHT” jak to ma miejsce w przypadku Pana „szirok” i nie jesteśmy w stanie blokować nieprzychylnych tematów lub dokonywać ich kasacji ( co miało miejsce kilka razy ). Osobiście sądzę że też nie tędy droga do zaskarbienia sobie przychylności użytkowników forum. To jakość usług powinna być wyznacznikiem jakości a nie stopień agresji w stosunku do firm konkurencyjnych. Zresztą jak wszyscy wiedzą Pan „szirok” reprezentuje inną można by powiedzieć w pewnym stopniu konkurencyjną serwerownię. Jeżeli ktoś zechce poświęcić swój czas i przeczyta wszystkie nasze wypowiedzi zapewne nie znajdzie negatywnych opinii o firmach z którymi konkurujemy na rynku. Nie ma też takiej potrzeby, konsekwentne dążenie do poprawy jakości i konkurencyjności naszej oferty przynosi oczekiwane efekty. Tak więc sugestie że każda wypowiedź pozytywna pochodzi od naszych pracowników jest niepoważna. Jak można uznać że dwie osoby wypowiadające się z łącz Telekomunikacji Polskiej to już sprawa podejrzana i powód do blokowania tematu. Na rynku usług hostingowych jesteśmy od 6 lat cała historia firmy to już 9 lat i zapewniam że bez dobrych opinii nie było by to możliwe. Jest też kilka pytań dotyczących samej serwerowni. Na początku działalności usługi które oferowaliśmy były świadczone w Łodzi w pomieszczeniach przygotowanych w miarę naszych uwczesnych możliwości. Zastosowane rozwiązania nie zapewniały bardzo wysokiej niezawodności ( to były jeszcze czasy gdy 2 mbps łącza z GTS kosztowało 2 tyś zł netto ). Od tamtego momentu wiele się zmieniło. Przeprowadziliśmy się do nowych pomieszczeń część z nich została kupiona od upadającej firmy formus. Na chwile obecną te pomieszczenia są wykorzystywane jedynie pod urządzenia sieciowe a całą infrastrukturę sukcesywnie przenosimy do nowych pomieszczeń w budynku przylegającym do biurowca. Pomieszczenia serwerowni są wykonywane przez Łódzką firmę Hadar która zajmuje się budową serwerowni a także stacji bazowych telefonii komórkowej. Standardy które są zachowane przy budowie odpowiadają obecnym normą ( także Centertela ). Takie normy uwzględniają nawet tak drobne sprawy jak ilość gniazd zasilania dla danego pomieszczenia. Tak jak pisał Pan Tomasz to co było możliwe zostało zaadoptowane do naszych potrzeb. Proszę pamiętać że poza kilkoma radioliniami w tych stacjach było masa sprzętu sieciowego (np. Router CISCO 7500, Switche 3com itp. ). Drabinki kablowe, podesty rozkładające ciężar szaf na ściany nośne, drzwi antywłamaniowe, wentylacja, system zasilania także awaryjnego ( 48V zostało zaadoptowane do zasilania urządzeń sieciowych także tych pracujących na 220V poprzez zastosowanie invertera. Cała instalacja 48V jest podłączona do zasilania awaryjnego budynku ). Radiolinie służą jako backup lub dostarczanie sygnału do kliku klientów. Na chwile obecną łącze do serwerowni jest dostarczane z jednej strony światłowodem a z drugiej radioliniami GTS, Crowleya ( idzie do kasacji ) i Zdnetu ( dzierżawa radiolinii ), Atman. ( Radiolinie są zamontowane na masztach po Formusie ). Same pomieszczenia serwerowni są zabezpieczone przed wyładowaniami atmosferycznymi ( do pomieszczeń dochodzą tylko światłowody które nie przewodzą napięcia jest oczywiście instalacja uziemiająca itp. ) Jeszcze kilka słów o agregatach i upsach ponieważ też były o to pytania. Agregaty są dwa. Jeden to mały agregat 5 KV który zasila kilka routerów w biurowcu. Następnie na dole znajduje się agregat z którego korzystają trzy firmy. Bank PKO, Centertel oraz nasza firma. To już normalny DESEL. Na początku przyszłego roku będziemy zakupować kolejny agregat ponieważ możliwości obecnych dochodzą do końca a z przyrostem serwerów rośnie też apetyt na pobieraną energię. W serwerowni stosujemy tylko i wyłącznie UPS firmy APC. Nie posiadamy jednego dużego UPS na cała serwerownie. Każda szafa jest wyposażona w UPS 1U, 2U lub starsze modele 3U które zapewniają podtrzymywanie w przypadku zaniku zasilania do 5 min. Nie jest to wiele ale na dzień dzisiejszy takie są standardy więcej nie potrzeba ponieważ zadaniem UPSa jest tylko podtrzymać napięcie do momentu automatycznego załączenia się agregatu. Ertcap – Z tego co przeczytałem był Pan zainteresowany zdjęciami. Zapewne pojawią się w najbliższych miesiącach przy okazji kolejnych aktualizacji serwisu. Chciałbym tylko przypomnieć że niedawno była na łamach forum promocja. Mógł Pan za 1 zł wstawić dowolny serwer do naszej serwerowni. Promocja obowiązywała przez 3 miesiące. Nie wiązała się z umową na czas określony ani wielkimi kosztami ( 3 zł za 3 miesiące to chyba niewygórowana cena ). Miał Pan świetną okazję na obejrzenie pomieszczeń serwerowni, zamontowanie serwera w szafie i sprawdzenia jakości naszych usług przez kilka miesięcy. Myślę że dało by to większe pojęcie o naszej firmie niż kilka zdjęć. Troszeczkę się rozpisałem tak więc przepraszam za zmuszanie do czytania takich wypracowań ale powinno to wyjaśnić kilka spraw które powtarzały się od jakiegoś czasu. Pozwolę sobie także nie komentować ewentualnych wypowiedzi choć obiecuje że się z nimi zapoznamy. Nie chciał bym wdawać się w niekończące się dyskusje które w pewnym momencie tracą racjonalny osąd i żadnej ze stron nie ułatwiają zapoznania się z całym tematem który jest już na kilka stron. Pozdrawiam wszystkich a najbardziej firmy konkurencyjne które zapraszam do zdrowej rywalizacji o klienta. Zapewniam że właśnie taka rywalizacja przyniesie dobre efekty dla nas wszystkich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T 6 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2007 Pozdrawiam wszystkich a najbardziej firmy konkurencyjne które zapraszam do zdrowej rywalizacji o klienta. Zapewniam że właśnie taka rywalizacja przyniesie dobre efekty dla nas wszystkich. Skoro tak dba Pan o klientów, to może wreszcie odpisze Pan na moje e-maile? Od czerwca b.r. nie są Państwo w stanie zakończyć prostej sprawy. Edit: Minęła już doba i jakiegokolwiek kontaktu nadal brak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
moDell 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2007 Jak nie chcesz mieć problemów to zapomnij o tej firmie Na tym forum wypowiadają się dwie osoby związane z naszą firmą. Pierwszą z nich jest Pan Tomasz Matkowiak „tomato” który współpracuje z nami od ponad dwóch lat. Prowadzi własną działalność gospodarczą i jako nasz partner może zaoferować zainteresowanym osobą nasze usługi. Panie Przemysławie jeśli tomato faktycznie istnieje to niech się tu ujawni i poda swój Regon/NIP - chętnie sprawdzimy czy taki podmiot istnieje - czy jest tylko Pana urojeniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jor.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2007 Lubię takie nic nie wnoszące komentarze. Bez żadnych konkretów - "nie, bo nie", a co do Tomato to istnieje - on mnie namówił na pierwszy serwer dedykowany u nich i z tego co wiem dostał prowizje za złapanie klienta, bo faktury mamy od NC. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
moDell 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2007 Jor - występujesz w roli adwokata Tomasza Matkowiaka, który jest postacią z bajki ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T 6 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2007 Jor - występujesz w roli adwokata Tomasza Matkowiaka, który jest postacią z bajki ? Przecież Jor.pl odsprzedaje ich serwery jako serwerydedykowane.eu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2007 z tego co wiem to jor.pl tylko wynajmuje od nich pomieszczenie itd. i wstawia swoje serwery... ale mogę się mylić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2007 Z tego co pamiętam to Kacper nie jest z Łodzi, więc troszkę nie opłacało by się mu z każdym serwerem tutaj poprzyjeżdżać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T 6 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2007 z tego co wiem to jor.pl tylko wynajmuje od nich pomieszczenie itd. i wstawia swoje serwery... ale mogę się mylić To już ma drugorzędne znaczenie, istotny jest fakt, że w jakiejś formie współpracują. Poza tym bardzo możliwe, że (w związku z tym) jest zupełnie inaczej traktowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
moDell 0 Zgłoś post Napisano Listopad 27, 2007 Aby zachować tajemnicę handlową nie będę wypisywał co ma a czego nie ma jor.pl Stwierdzam tylko fakt - Tomasz Matkowiak nie istnieje. I użytkownik Network Communication nigdy nie będzie miał jaj żeby podać tu numer Regon i NIP działalności którą ta postać prowadzi. Już lepiej żeby się nie ujawniał - po co ma się tylko pogrążać. Tak samo jak nieprawdziwych (lub bardzo naciągnietych) jest bredni w wypowiedzi użytkownika Network Communication. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach