AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2006 Kolejna przerwa między 14:20 a 14:50. Znowu nie było odpowiedniego wyłaczenia sql i baza się rozjechała Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
exe 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 18, 2006 AlbertPL- pytanie za 100 punktów, masz z nimi podpisaną umowę na 12 miesięcy ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m0tTo 0 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2007 Witam, Jako, że to mój pierwszy post tutaj poinformuję, że jestem jednym z nowych administratorów w firmie Network Communication. Poproszę Was o opinie na temat Network Communication. Nie będę ukrywał, iż najbardziej interesują mnie te, mówiące co wedle klientów byłych, obecnych i przyszłych należałoby zmienić w ofercie tudzież w kwestiach technicznych, by wszyscy byli zadowoleni. Dopiero w drugiej kolejności interesuje mnie to, co się Wam podoba, aczkolwiek i takowe głosy są mile widziane. Zawczasu też proszę o oszczędzenie mi i innym uczestnikom dyskusji lakonicznych i nic nie wnoszących do całości wypowiedzi, których jedynym celem ma być wykreowanie fałszywego lub co najmniej bardzo przerysowanego negatywnego wizerunku firmy, a których twórcami będą/miałby być osoby w taki lub inny sposób związane z konkurencją. Zapraszam wszystkich do merytorycznej dyskusji. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
foo 0 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2007 rozumiem - że mówimy o ncgroup.pl? Kiedyś korzystałem - podobała mi się elastyczność oferty (np. brakuje tego i tego - dodamy, ew. damy cos wzamian itd) i to w tę stronę bym szedł - elastycznosci i skalowalnosci usługi. Co mi sie nie podobało/nie podoba - ściema z livechatem na Waszej stronie - zawsze brak dostępnych konsultantów. Jak czegoś nie oferujecie/brakuje ludzi to albo ich zatrudnijcie albo wytnijcie to z oferty. pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m0tTo 0 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2007 rozumiem - że mówimy o ncgroup.pl? Tak, jak najbardziej. Kiedyś korzystałem - podobała mi się elastyczność oferty (np. brakuje tego i tego - dodamy, ew. damy cos wzamian itd) i to w tę stronę bym szedł - elastycznosci i skalowalnosci usługi. Z tą elastycznością wiążą się jednak problemy, więc gdzieś musi być granica. Przy dużej ilości maszyn praktycznie wchodzi w grę tylko Debian, a jeśli chce się utrzymać wszystko "na chodzie" trzeba się trzymać raczej pakietów. Dodatkowym ograniczeniem są niedoskonałe panele administracyjne, Plesk mimo, że najlepszy ma kilka wad, jak np. brak możliwości współpracy z postfixem, a sam qmail? No cóż każdy wie co to jest. Jednym z celów które postawiłem przed sobą było zmniejszenie awaryjności do minimum, co z pewnością wielu z obecnych klientów już zauważyło, niestety wiąże się to z dość sporym ograniczeniem elastyczności oferty. Oczywiście na pytanie co ważniejsze, elastyczność czy stabilność wszyscy zapewne odpowiemy w ten sam sposób. Co mi sie nie podobało/nie podoba - ściema z livechatem na Waszej stronie - zawsze brak dostępnych konsultantów. Jak czegoś nie oferujecie/brakuje ludzi to albo ich zatrudnijcie albo wytnijcie to z oferty. Tej wady jesteśmy świadomi, obecnie planowane i już częściowo wdrażane są rozwiązania mające ten problem rozwiązać definitywnie. Wszyscy wiemy także, jak to jest z opiniami negatywnymi na forum, ludzie piszą bo muszą wyładować nerwy często bardzo jednostronnie opisując problem. W między czasie pomoc uzyskali, ale często (zazwyczaj?) tej informacji już nie podali w wątku... Dlatego też zdecydowałem się (z pewnością troszkę ryzykując) zapytać wprost czytelników tego forum. W kwestii samego niezadowolenia klientów, wynika ono często z nierozumienia podstawowych zasad działa takiej firmy jak nasza. Ostatni przykład, dzwoni klient i mówi, że wysyłał e-mail i już drugi dzień mija, a jego prośba niezrealizowana. Nie potrafił początkowo zrozumieć, że ilość administratorów jest z założenia ograniczona, a on płacąc tyle ile płaci nie może oczekiwać, że na zgłoszenie problemu/potrzeby która jest awarią krytyczną ktoś będzie natychmiast rzucał wszystko co robi teraz... Wyjaśniliśmy sobie z klientem wszystkie "ale" i teraz jest on jednym z bardziej zadowolonych klientów firmy. W końcu w każdym biznesie chodzi o to aby obie strony były zadowolone. Dodam jeszcze że rozważamy wprowadzenie dodatkowego "pakietu administracyjnego" w którym zawarta będzie nie tyle opłata za konkretne usługi, co opłata za gotowość do podjęcia wszelakich działań na życzenie klienta w czasie o wiele krótszym niż przewidują to standardowe umowy (że o znajomości bezpośredniego telefonu komórkowego do mnie np. lub innego admina już nawet nie wspomnę). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 Użytkownicy tego forum często omijają waszą ofertę bo macie tu niekorzystne opinie. Więc trudno będzie się im wypowiedzieć o jakości usług. Ostatniego człowieczka jakiego widziałem i wypowiadał się na forum to był reseller z waszego pakietu managed reseller i nie miał dobrych opinii o ncgroup.pl. Jak jest panel administracyjny typu Plesk czy WHM/Cpanel, DA to mnie jest czas reakcji obojętny, może być i 14 dni. Jak wszystko działa sprawnie kontakt jest niepotrzebny. Wniosek jest chyba oczywisty, popracujcie nad usługami a kontakt z klientem będziecie mieli tylko w trakcie przesyłania faktury. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m0tTo 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 Użytkownicy tego forum często omijają waszą ofertę bo macie tu niekorzystne opinie. Więc trudno będzie się im wypowiedzieć o jakości usług. Ostatniego człowieczka jakiego widziałem i wypowiadał się na forum to był reseller z waszego pakietu managed reseller i nie miał dobrych opinii o ncgroup.pl. Chyba wiem, o kim piszesz. Widzisz, jeśli ktoś zaczyna rozmowę od obrażania administratorów a przypadkiem trafia na jednego z nich przy drugiej słuchawce to musi liczyć się z tym, że zostanie mu zwrócona uwaga co do sposobu rozmowy. Tak, klient nasz Pan, ale pewnych ogólnie uznawanych standardów w relacjach międzyludzkich powinniśmy się jednak trzymać. Pominę już fakt, że nie była to awaria a celowe działanie admina... O ile dobrze kojarzę rzecz tyczyła ograniczenia na kilka godzin możliwości logowania się na ssh tylko z wybranych adresów IP. Jak jest panel administracyjny typu Plesk czy WHM/Cpanel, DA to mnie jest czas reakcji obojętny, może być i 14 dni. Jak wszystko działa sprawnie kontakt jest niepotrzebny. Wniosek jest chyba oczywisty, popracujcie nad usługami a kontakt z klientem będziecie mieli tylko w trakcie przesyłania faktury. Z tą awaryjnością nie popadajmy w paranoję, klient który się tu tak rozpisywał troszkę przerysował temat, bo wedle nagiosa apache, który tak często miał nie działać rzeczywiście w ciągu 60 dni nie działał po zsumowaniu downtime przez kilka godzin. Tak przyznać muszę że jeden z adminów (na szczęście już były), miał tendencje do leczenia skutków zamiast usuwania przyczyn, co owocowało stosunkowo licznymi drobnymi usterkami, które mogły denerwować. Podkreślić jednak należy, że cały czas poprawiamy wszystko i już teraz zauważalna jest różnica, a za chwilę wszyscy zapomnimy o jeszcze nie tak dawno występujących niedogodnościach. W przeciwieństwie do niektórych i co warte pokreślenia byłych już współpracowników uważam, że adminowi płaci się nie za usuwanie usterek, lecz za to by ich nie było i myślę że takie podejście które wpajam uparcie reszcie zespołu zaczyna owocować. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marx2 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 korzystalem z waszych uslug najpierw, kiedy nazywaliscie sie jeszcze is-partners. na poczatku bylo fajnie, jednak z czasem przezylem 3 zmiany adresu IP serwera dedykowanego, problemy z kontaktem z adminami, bardzo slaba wydajnosc lacz itd... potem troche sie poprawilo, ale nie na tyle, zeby chciec z wami pozostac. potem za czasow ncgroup tez mialem u was dedyka i ze smutkiem musialem stwierdzic, ze stare problemy pozostaly. wytryzmalem 2 miesiace i zrazilem sie do tanich dedykow, na tyle, ze teraz skeirowalem sie do iq.pl i tam rzeczywiscie dbaja o klienta Moze u Was juz tez, ale nie chce chyba sprawdzac Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Taifun 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 zmieńcie Panel i będzie extra oferta. Plesk to najgorsze zło jakie widziałem już lepsza ta darmówka WHM . Wiem bo korzystam z xxl-web.com i ich Pleska ~8.x i dla zaawansowanego webmastera odpada a chyba o takich walczycie widząc waszą ofertę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m0tTo 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 korzystalem z waszych uslug najpierw, kiedy nazywaliscie sie jeszcze is-partners. na poczatku bylo fajnie, jednak z czasem przezylem 3 zmiany adresu IP serwera dedykowanego, problemy z kontaktem z adminami, bardzo slaba wydajnosc lacz itd... potem troche sie poprawilo, ale nie na tyle, zeby chciec z wami pozostac. potem za czasow ncgroup tez mialem u was dedyka i ze smutkiem musialem stwierdzic, ze stare problemy pozostaly. wytryzmalem 2 miesiace i zrazilem sie do tanich dedykow, na tyle, ze teraz skeirowalem sie do iq.pl i tam rzeczywiscie dbaja o klienta Moze u Was juz tez, ale nie chce chyba sprawdzac Na odbudowanie nadszarpniętego ostatnimi czasy zaufania klientów potrzeba czasu, nie jest żadną tajemnicą, że takowe łatwo stracić i ciężko odbudować. Być możę niebawem zdecydujesz się do nas powrócić, być może nie, no cóz konkurencja też musi zarobić. Zauważ jednak, że wszystko uzależnione jest od funduszy klienta, jeśli ten chce i stać go na to, nie widzę najmniejszego problemu by postawić dla niego dwie maszyny spięte hearbeatem, każda (np.) z 6 dyskowym RAID 10 (SAS) , 4-8 procesorami Xeon, kilkoma GB RAM i przydzielonym pasmem tylko dla niego. Tak mamy w ofercie tanie dedyki, lecz w przeciwieństwie do innych "tanich" mamy serwerownie z prawdziwego zdarzenia a nie pomieszczenie w piwnicy bloku mieszkalnego i jesteśmy w stanie zaoferować usługi naprawdę z najwyższej półki. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 WHM nie jest darmowy, chyba, że chodziło Ci o VH(M)CS . Co do Pleska to zależy co kto lubi - ze strony administracyjnej jest fatalny, ponadto jeśli nie ma czegoś w wersji zaakceptowanej i lubianej przez jego developerów to nie będzie działał tak jak powinnien, albo wysypie się w najmniej odpowiednim momencie. Za to dla początkującego usera jest jak znalazł - kolorowo, w miarę intuicyjnie (wizardy) i jest gdzie poklikać. Osobną sprawą jest polityka licencyjna SWSoft, bo to, żeby sprzedawać licencje na 30 czy 100 domen/userów mogę jeszcze zrozumieć (stare "dobre" nawyki wypracowane przez Novella i MS ), ale żeby kazać sobie dopłacać kilkadziesiąt euro za moduły do darmowego SpamAssasina czy PostgreSQL to przesada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m0tTo 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 zmieńcie Panel i będzie extra oferta. Plesk to najgorsze zło jakie widziałem już lepsza ta darmówka WHM . Wiem bo korzystam z xxl-web.com i ich Pleska ~8.x i dla zaawansowanego webmastera odpada a chyba o takich walczycie widząc waszą ofertę. Panel to temat poboczny, są u nas klienci z Pleskiem, są z DirectAdminem i naprawdę nie widzę problemu, by wstawić klientowi taki panel jaki się mu podoba z DA, VHCS czy SysCP włącznie Do wyboru do koloru, co komu pasuje. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Taifun 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2007 DirectAdmin mam na linuxpl.com i świetnie chodzi. Prosto, szybko i chyba bezpiecznie. Wasza oferta jest moim zdaniem nieco podchwytliwa bo macie za duzo transferu cos mi sie wydaje [ to cos co mnie przyciaga ale jednoczesnie odpycha bo czemu niby takie sisco.pl ma w najwiekszym pakiecie tyle transferu co kot napłakał a cena jest 2x większa? - aha rozumiem. Za markę płaci się 2x więcej. Sisco z tego co widzę to amatorka totalna. Ja też mogęzrobić takie małe pakiety i sprzedawać. A im mniej transferu mają ludzie tym mniejszy ruch i interes się kręci. Widzę, że wasza firma [ncgroup] idzie z duchem czasu. Co do transferu to super ale czy nie macie jakiś haczyków jak na ovh.pl , że jest 10 poł na sekundę do mysql? pozdrawiam i życzę sukcesów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
komputerk 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2007 Ja mam pytanie co do łącza...Kiedyś miałem dedyka u was..Chciałem przegrać pliki ze starego serwera na mój nowy (u was) serwer i wyciągnąłem max 150Kb. Próbowałem rano, próbowałem wieczorem i w nocy...zawsze max było ok 150...W końcu kupiłem dedyka w iq -> i tam zamykałem łącze które miałem wykupione (5 mega) Ostatnio w dziale kolokacja też ktoś pisał że nie wyciąga więcej jak 150Kb.... W umowie (z nc) nie pisało nic o limitach...tylko że jest łącze (24Mb) współdzielone.. Więc jak to jest -> jest jakiś limit ? dla każdego dedyka ?? A może "BYŁ" ? -> ale już go nie ma ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirok 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2007 Ja mam pytanie co do łącza...Kiedyś miałem dedyka u was..Chciałem przegrać pliki ze starego serwera na mój nowy (u was) serwer i wyciągnąłem max 150Kb. Próbowałem rano, próbowałem wieczorem i w nocy...zawsze max było ok 150...W końcu kupiłem dedyka w iq -> i tam zamykałem łącze które miałem wykupione (5 mega) Ostatnio w dziale kolokacja też ktoś pisał że nie wyciąga więcej jak 150Kb.... W umowie (z nc) nie pisało nic o limitach...tylko że jest łącze (24Mb) współdzielone.. Więc jak to jest -> jest jakiś limit ? dla każdego dedyka ?? A może "BYŁ" ? -> ale już go nie ma ?? porownaj ceny tych obydwu ofert i bedziesz wiedzial dlaczego w NC miales tyle a nie wiecej. Po prostu lacze kosztuje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2007 Po prostu lacze kosztuje.. Niekoniecznie. Niektórzy rozliczają się za transfer. To że łącze kosztuje nic ich nie obchodzi. Wpinanie serwera łączem dialup :-) nie ma sensu jak każdy w domu ma łącze ponad 0,5Mb/s. Razem z moim sąsiadem mógłbym obciążyć im kabelek w całości nie wychodząc z domu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirok 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2007 Niekoniecznie. Niektórzy rozliczają się za transfer. To że łącze kosztuje nic ich nie obchodzi. Wpinanie serwera łączem dialup :-) nie ma sensu jak każdy w domu ma łącze ponad 0,5Mb/s. Razem z moim sąsiadem mógłbym obciążyć im kabelek w całości nie wychodząc z domu. zgadza sie jak chcesz to obciazaj, a serwery stawiaj na laczu domowym skoro masz takie tanie i dobre . Ja z doswiadczenia wiem, ze lacze kosztuje miedzy 100-200 pln za 1mbps ( zaleznie od wolumenu, ktory sie bierze oraz operatora, z ktorego uslug sie chce skorzystac). Jest to cena w stacji bazowej, gdzie nie ma kosztow dostarczenia na "ostatniej mili". 1mbps w ruchu hostingowym to okolo 170GB przeliczyc zatem rozne wielkosci zuzytych GB jest bardzo prosto... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
komputerk 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2007 porownaj ceny tych obydwu ofert i bedziesz wiedzial dlaczego w NC miales tyle a nie wiecej. Po prostu lacze kosztuje... Zgodze się z Tobą...Tylko po co wprowadzają klienta w błąd ?? Dlatego też zadałem pytanie o łącza...czy coś lepiej "u nich" czy dalej to samo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirok 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2007 Zgodze się z Tobą...Tylko po co wprowadzają klienta w błąd ?? Dlatego też zadałem pytanie o łącza...czy coś lepiej "u nich" czy dalej to samo... po to wprowadzaja ( chyba, to moja hipotezy, ktora nie musi byc sluszna), bo licza, ze ceny lacz w PL beda malec. Maleja oczywiscie, ale nie w takim tempie. Prawdopodobnie rowniez zalozyli, ze klient dostajac 1000GB itp. zuzyje srednio ( sredni statystyczny klient) powiedzmy 100-150 GB a okazlo sie, ze przyszly dzieci z FTPami, stronami przesyconymi duzymi grafikami itp., ktorzy stawiali nie tylko swoj serwis, ale tez uwazali, ze skoro maja 1000GB do dyspozycji to skoro zuzywaja 150 GB to odsprzedadza czesc dedyka jeszcze komus, zeby potanic sobie koszty. Potanienie sobie kosztow= drastyczne podwyzszenie kosztow dla NC. Efekt byl tego taki, ze NC moglo tego nie zalozyc w swych kalkulacjach i teraz moze im sie nie oplacac poszerzac lacza pod tych klientow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach