Jor.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2006 Z tego co się dowiedziałem, to był jakis problem z pleskiem 8. Ten panel był troszke przerabiany pod ich serwery i inzynierowie z pleska tak cos zrobili, że wszystko poszło się "kochać" Grunt, że już jest wszystko ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KoNN 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2006 A więc tak polecale ich usługi niestety zmieniam zdanie co do kontaktu parodia sie zrobila poprostu zrezygnowalem z ich uslug poniewaz co mi po tym jak nie moge od 4 dni sie z nikim skontaktowac. po 2 nie wiem co maja z konfiguracja poczty ale po zalozeniu maila w mojej domenie poprostu cyrki raz maila sa raz ich nie ma ijak tu działac jak polowa waznych informacji do mnie nie dochodzi. Teraz z czystym sercem nie polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2006 OK, ja od mam dedyka od 3 dni, mam swoją opinię ta temat ncgroup, ale wstrzymam się jeszce z jej przedstawieniem - dam im jeszcze szansę dodam tylko ze serwer lezy od wczoraj... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jor.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2006 Twój serwer leży bo jest coś nie tak z oprogramowaniem - dopytałem sie w Twoim imieniu Chyba na ich koszt dostaniesz pleska i skończą się problemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2006 Tak wiem o tym. Co do oprogramowania: Witam Przy Pana serwerze w nocy pracowali administratorzy tak więc dostęp do niego był zablokowany. Błędy powinny być już poprawione. Prosze sprawdzić VHCS. Przepraszamy za tak długi okres oczekiwania. Z poważaniem, Przemysław ##### Network Communication DOstalem rano, ale caly dzien bylem w terenie. Teraz jest przed 18, a serwer nadal leży:) ad/ 3dzien serwer nie dziala, zainstalowali mi pleska, ale nie dali hasel Wczoraj wykonalem telefon - zapewniali ze serwer bedzie aktywny wczoraj. ed2/ lasnie dostalem dostep. ed3/ Teraz mogę tylko pochwalić i polecić usługi NSGROUP Pomimo kilku problemów (niejako z mojej winy) ze wszytskim chętnie pomagali;) Mialem problemy z VHCS'em - dostałem inny panel:) Świetny support (wysyłałem maile i dzwonilem - STACJONARNY ODEBRALI O GODZINIE 21:) ) POLECAM:) Jeżeli potrzebujecie czegoś spoza oferty piszcie do użytkownika tomato - także jest skłonny do pomocy, i ogólnie doradza;) pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mediv 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2006 chciałem wypróbować, ale formularz rejestracyjny sie wykrzacza troche szkoda oferta wydaje sie interesujaca cenowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Drapak 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2006 A więc tak polecale ich usługi niestety zmieniam zdanie co do kontaktu parodia sie zrobila poprostu zrezygnowalem z ich uslug poniewaz co mi po tym jak nie moge od 4 dni sie z nikim skontaktowac. Czyli widzę, że nie tylko ja mam takie problemy. Telefon stacjonarny ma odłożoną na stałe słuchawkę, w dzień czy w nocy, rano czy wieczorem - sygnał zajętości. Na komórce - zostaw wiadomość. Na admin@ncgroup.pl - zero odpowiedzi. Z bok@ncgroup.pl odpowiedź raz na 4 dni na banalne pytanie, na trudniejsze - brak odpowiedzi. Serwer się za przeproszeniem pieprzy, DNS źle działa i nie pomaga zdalny restart i jak mam dodawać domeny klientom? Po prostu jakaś straszna parodia. A mogło być tak pięknie. Panie Przemysławie Sol****, jak Pan sobie nie radzi z prowadzeniem usług hostingowych to może warto zmienić branżę? A może trzeba zatrudnić inne osoby do administracji tym bałaganem? Co z tego, że ja szybko reaguję na pytania moich klientów jak Network Communication (wow) nie reaguje na zgłaszane problemy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Drapak 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2006 Dobra passa trwa nadal: +Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 07. r2-pol-lt-3-2-0-8.atman.pl 0.0% 129 11.8 12.5 9.1 50.9 4.2 08. r3-isp-at-0-0-0-513.atman.pl 0.0% 129 10.0 15.1 9.5 91.6 10.5 09. unused-217017033075.atman.pl 0.0% 129 13.9 16.5 12.2 54.5 4.3 10. pc-55045.zdnet.com.pl 51.9% 129 129.0 123.9 14.0 144.0 21.6 11. pc-03050.zdnet.com.pl 94.5% 129 1759. 1647. 1434. 1764. 123.3 12. kiepski.serwerek 94.5% 129 1571. 1456. 1388. 1571. 72.4 Będzie rekordowy "outage" :-) ja po prostu przekieruję żądania zwrotu wpłaconych pieniędzy przez klientów do Network Comcośtam. Żenada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2006 16:02 - sms z systemu monitoringu - Serwer w ncgroup.pl niedostepny. 20minut pozniej (rozmowa gg, telefon nie dziala): atak ddos na łącze. 16:40 - zero zmian. Czekamy dalej;) // po ostatniej awarii zasilania, padach łacza i ddosach mam coraz gorsze zdanie nt. ncgroup.pl........ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2006 Ja miałem tam ze 3 lata temu serwer 3 czy 4 zmiany IP wytrzymałem czyli pól roku inne rzeczy też nie były okej juz kiedyś pisałem na forum o tym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Drapak 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2006 Year Month Outages Uptime Downtime 2006 September 3 98.519% 1.481% 2006 August 4 98.772% 1.228% A jest dopiero 9 września Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jami 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2006 Kontakt z klientem - żenada. Zamówiłem Virtuala, sprawdziłem czy działa, opłaciłem i wyjechałem na urlop. Po 10 dniach patrzę - nie ma faktury. Dzwonię - zaraz prześlemy ID i PIN, żebym sobie mógł sam wydrukować (pasuje mi to) - nie przesłali. Dziś wysyłam maile, dzwonie na infolinię i numer BOK - nie podnoszą słuchawki. W dodatku dziś już nie mogę zalogować się do Pleska. Czy to naprawdę taki problem zatrudnić jedną osobę do kontaktów z klientami..............? Śśśśfffietna firma..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2006 Racja, kiedys BOK jakby chetniej odbieral. Co do komórki - po "łapaniu" się na pocztę takze zaniechałem:) Dobrze chociaz, ze mam kontakt gg, a email teraz nie uzywam (jak uzywalem nie bylo wiekszych problemow) Od dawna pytam kiedy bedzie jako taki panel klienta ze statystykami dedyka - jak narazie nie widac, a mial byc daawno. //edit 12.09 Hmm mialem zmienic maszynke na lepsza - niestety nie moga przelozyc pamieci ram z obecnego serwer na nowa maszyne - trudno. Mialem poczekac, pomyslec o kupnie ramu, poczulem jednak niesmak gdy napisal do mnie p. S widocznie rozbawiony ze serwer ma juz nowego wlasciciela Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Drapak 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2006 Ja to mam chyba po prostu pecha. Już od kilku dni (a może dłużej - nie zwróciłem uwagi - dopiero klient zwrócił) wskazania transferu i zajętości dysku mam inne w plesku niż wskazywane przez debiana... Administrator analizuje problem postaramy się odpowiedzeć jak tylko będzie to możliwe. Analizuje już kilka dni, raz się nawet zalogował przez ssh na 8 minut. U niektórych klientów mam zajętość dysku 2,5MB (realna ponad 200MB) u innych 280MB - realna 130MB, transfer miesięczny 28GB (realny 1GB). Ostatnio czekałem ponad dobę na aktualizację kluczy licencji - był kompletny brak dostępu do pleska. :-(((( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adrian1203 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2006 tez mam konto na serwerze z ncgroup i tez byl problem w DA.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 15, 2006 zabawa w kotka i myszkę trwa cały czas, przywykłem do kilku minutowych padów serwera i przekreśliłem jakiekolwiek usługi komercyjne na serwerze który mam wynajmowany i za który płace. Ciągłe problem z kluczem plesk tez mogł by być do przełknięcia, chodz płace za pleska dostaje klucze na 2 tygodnie lub 3 ... a potem musze się prosić o nowy klucz ... w między czasie czasami mija 1 do 2 dni Ale w poprzeni weekend z piątku na sobotę doszło podobno do awarii mojej maszyny, zamiast 2xXeon 2GBram mam teraz Atlona 900Mhz 1GBram ... dowidziałem się o tym sam po analizie, maszyna nagle zwolniła, nikt nie napisał maila ... firma zastrzegała się jeszcze przed podpisywaniem umowy ze cześci są dostępne i wymiana odbywa się po max 48h. Dziś mamy 7 dni od czasu awarii a nikt nie pofatygował się napisać do mnie maila kiedy usterka będzie usunięta i serwer ponownie będzie miał taki sam hardware. Nie chce mi się pisać o tym ze przez 5 ostatnich dni nie udało mi się ANI RAZU dodzwonić do firmy ani na telefon stacjonarny ani na awaryjny a dzwoniłem po kilka razy dziennie. Zastanawiam się po co jest w ogole ten telefon awaryjny. Panowie mają coś takiego jak Dedicated Advance a tam Pomoc 24/24 zastanawiam się jak to działa .... skoro nie można w ogole dzwonić się na telefon alarmowy. Na mój tymczasowy serwer ma load skyhigh ... transfer 1/2 tego co zwykle ... userzy wkurzeni ... Zdecydowanie odradzam. aha ... właśnie mnie coś tknęło, sprawdziłem i ... normalnie było hw raid + 2 x 73GB SCSI a jest jakiś zwykły kontroler + jeden dysk .... ciekawe kto odpowie za to jak padnie dysk i dane pójdą się walić .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 15, 2006 A może jak Ci na tym bardzo zależy wyślij polecony z potwierdzeniem odbioru i żądaniem wyjaśnienia sprawy i ew. propozycją zadośćuczynienia w ciągu X dni ? Pozdrawiam; Szczepanik Adrian Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2006 dziś między godziną 0 a 6 rano nastąpiła przerwa w świadczeniu usługi ... oczywiście przerwa nie zapowiedziana. Sprzętu nadal nie ma ... za to odkopałem maila od ncgroup -------------------------------------------------------------------------- Date: Thu, 14 Dec 2006 13:58:05 +0100 From: Network Communication <xxxx@ncgroup.pl> To: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Subject: Re: Klucz Plesk i sprzet Witam Dzisiaj w godzinach wieczornych zostanie uruchomiany serwer. Jak tylko otrzymam infomacje o problemie przesle je mailem. Pozdrawiam, Adam Bxxxxxx -------------------------------------------------------------------------- od tamtej pory żadnego info Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2006 napisałem kolejnego e-maila do bok z prośbą o info kiedy otrzymam z powrotem swój serwer zobaczymy kiedy otrzymam odpowiedz i co będzie zawierać jej streść Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach