Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Jor.pl

Z: [opinia] Ncgroup.pl / Is-partners

Polecane posty

Z tego co się dowiedziałem, to był jakis problem z pleskiem 8. Ten panel był troszke przerabiany pod ich serwery i inzynierowie z pleska tak cos zrobili, że wszystko poszło się "kochać":)

Grunt, że już jest wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc tak polecale ich usługi niestety zmieniam zdanie co do kontaktu parodia sie zrobila poprostu zrezygnowalem z ich uslug poniewaz co mi po tym jak nie moge od 4 dni sie z nikim skontaktowac. po 2 nie wiem co maja z konfiguracja poczty ale po zalozeniu maila w mojej domenie poprostu cyrki raz maila sa raz ich nie ma ijak tu działac jak polowa waznych informacji do mnie nie dochodzi. Teraz z czystym sercem nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK, ja od mam dedyka od 3 dni,

mam swoją opinię ta temat ncgroup, ale wstrzymam się jeszce z jej przedstawieniem - dam im jeszcze szansę:)

dodam tylko ze serwer lezy od wczoraj... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twój serwer leży bo jest coś nie tak z oprogramowaniem - dopytałem sie w Twoim imieniu :)

Chyba na ich koszt dostaniesz pleska i skończą się problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem o tym.

Co do oprogramowania:

Witam

 

Przy Pana serwerze w nocy pracowali administratorzy tak więc dostęp do niego był zablokowany. Błędy powinny być już poprawione. Prosze sprawdzić VHCS.

 

Przepraszamy za tak długi okres oczekiwania.

 

Z poważaniem, Przemysław #####

Network Communication

DOstalem rano, ale caly dzien bylem w terenie. Teraz jest przed 18, a serwer nadal leży:)

 

ad/

3dzien serwer nie dziala, zainstalowali mi pleska, ale nie dali hasel :)

Wczoraj wykonalem telefon - zapewniali ze serwer bedzie aktywny wczoraj.

ed2/

lasnie dostalem dostep.

 

ed3/

Teraz mogę tylko pochwalić i polecić usługi NSGROUP :)

Pomimo kilku problemów (niejako z mojej winy) ze wszytskim chętnie pomagali;)

Mialem problemy z VHCS'em - dostałem inny panel:)

 

Świetny support (wysyłałem maile i dzwonilem - STACJONARNY ODEBRALI O GODZINIE 21:) )

 

POLECAM:)

Jeżeli potrzebujecie czegoś spoza oferty piszcie do użytkownika tomato - także jest skłonny do pomocy, i ogólnie doradza;)

pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chciałem wypróbować, ale formularz rejestracyjny sie wykrzacza ;) troche szkoda oferta wydaje sie interesujaca cenowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A więc tak polecale ich usługi niestety zmieniam zdanie co do kontaktu parodia sie zrobila poprostu zrezygnowalem z ich uslug poniewaz co mi po tym jak nie moge od 4 dni sie z nikim skontaktowac.

 

Czyli widzę, że nie tylko ja mam takie problemy. Telefon stacjonarny ma odłożoną na stałe słuchawkę, w dzień czy w nocy, rano czy wieczorem - sygnał zajętości. Na komórce - zostaw wiadomość. Na admin@ncgroup.pl - zero odpowiedzi. Z bok@ncgroup.pl odpowiedź raz na 4 dni na banalne pytanie, na trudniejsze - brak odpowiedzi. Serwer się za przeproszeniem pieprzy, DNS źle działa i nie pomaga zdalny restart i jak mam dodawać domeny klientom? Po prostu jakaś straszna parodia. A mogło być tak pięknie.

 

Panie Przemysławie Sol****, jak Pan sobie nie radzi z prowadzeniem usług hostingowych to może warto zmienić branżę? A może trzeba zatrudnić inne osoby do administracji tym bałaganem? Co z tego, że ja szybko reaguję na pytania moich klientów jak Network Communication (wow) nie reaguje na zgłaszane problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra passa trwa nadal:

 

+Host								Loss%   Snt   Last   Avg  Best  Wrst StDev
07. r2-pol-lt-3-2-0-8.atman.pl		0.0%   129   11.8  12.5   9.1  50.9   4.2
08. r3-isp-at-0-0-0-513.atman.pl	  0.0%   129   10.0  15.1   9.5  91.6  10.5
09. unused-217017033075.atman.pl	  0.0%   129   13.9  16.5  12.2  54.5   4.3
10. pc-55045.zdnet.com.pl			51.9%   129  129.0 123.9  14.0 144.0  21.6
11. pc-03050.zdnet.com.pl			94.5%   129  1759. 1647. 1434. 1764. 123.3
12. kiepski.serwerek				 94.5%   129  1571. 1456. 1388. 1571.  72.4

 

Będzie rekordowy "outage" :-) ja po prostu przekieruję żądania zwrotu

wpłaconych pieniędzy przez klientów do Network Comcośtam.

Żenada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

16:02 - sms z systemu monitoringu - Serwer w ncgroup.pl niedostepny.

20minut pozniej (rozmowa gg, telefon nie dziala):

atak ddos na łącze.

 

16:40 - zero zmian.

Czekamy dalej;)

 

//

po ostatniej awarii zasilania, padach łacza i ddosach mam coraz gorsze zdanie nt. ncgroup.pl........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tam ze 3 lata temu serwer 3 czy 4 zmiany IP wytrzymałem czyli pól roku inne rzeczy też nie były okej juz kiedyś pisałem na forum o tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Year	Month	Outages	Uptime	Downtime
2006	September	3	  98.519%	1.481%
2006	August	   4	  98.772%	1.228%

 

A jest dopiero 9 września :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontakt z klientem - żenada.

 

Zamówiłem Virtuala, sprawdziłem czy działa, opłaciłem i wyjechałem na urlop.

 

Po 10 dniach patrzę - nie ma faktury.

Dzwonię - zaraz prześlemy ID i PIN, żebym sobie mógł sam wydrukować (pasuje mi to) - nie przesłali.

 

Dziś wysyłam maile, dzwonie na infolinię i numer BOK - nie podnoszą słuchawki.

W dodatku dziś już nie mogę zalogować się do Pleska.

 

Czy to naprawdę taki problem zatrudnić jedną osobę do kontaktów z klientami..............?

Śśśśfffietna firma..... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Racja, kiedys BOK jakby chetniej odbieral.

Co do komórki - po "łapaniu" się na pocztę takze zaniechałem:)

 

Dobrze chociaz, ze mam kontakt gg, a email teraz nie uzywam (jak uzywalem nie bylo wiekszych problemow)

 

Od dawna pytam kiedy bedzie jako taki panel klienta ze statystykami dedyka - jak narazie nie widac, a mial byc daawno.

 

//edit 12.09

Hmm mialem zmienic maszynke na lepsza - niestety nie moga przelozyc pamieci ram z obecnego serwer na nowa maszyne - trudno.

Mialem poczekac, pomyslec o kupnie ramu, poczulem jednak niesmak gdy napisal do mnie p. S widocznie rozbawiony ze serwer ma juz nowego wlasciciela ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to mam chyba po prostu pecha.

Już od kilku dni (a może dłużej - nie zwróciłem uwagi - dopiero klient zwrócił)

wskazania transferu i zajętości dysku mam inne w plesku niż wskazywane przez debiana...

Administrator analizuje problem postaramy się odpowiedzeć jak tylko będzie to możliwe.

Analizuje już kilka dni, raz się nawet zalogował przez ssh na 8 minut.

U niektórych klientów mam zajętość dysku 2,5MB (realna ponad 200MB)

u innych 280MB - realna 130MB, transfer miesięczny 28GB (realny 1GB).

Ostatnio czekałem ponad dobę na aktualizację kluczy licencji - był kompletny brak dostępu do pleska.

:-((((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zabawa w kotka i myszkę trwa cały czas, przywykłem do kilku minutowych padów serwera i przekreśliłem jakiekolwiek usługi komercyjne na serwerze który mam wynajmowany i za który płace. Ciągłe problem z kluczem plesk tez mogł by być do przełknięcia, chodz płace za pleska dostaje klucze na 2 tygodnie lub 3 ... a potem musze się prosić o nowy klucz ... w między czasie czasami mija 1 do 2 dni

 

Ale w poprzeni weekend z piątku na sobotę doszło podobno do awarii mojej maszyny, zamiast 2xXeon 2GBram mam teraz Atlona 900Mhz 1GBram ... dowidziałem się o tym sam po analizie, maszyna nagle zwolniła, nikt nie napisał maila ... firma zastrzegała się jeszcze przed podpisywaniem umowy ze cześci są dostępne i wymiana odbywa się po max 48h. Dziś mamy 7 dni od czasu awarii a nikt nie pofatygował się napisać do mnie maila kiedy usterka będzie usunięta i serwer ponownie będzie miał taki sam hardware.

 

Nie chce mi się pisać o tym ze przez 5 ostatnich dni nie udało mi się ANI RAZU dodzwonić do firmy ani na telefon stacjonarny ani na awaryjny a dzwoniłem po kilka razy dziennie. Zastanawiam się po co jest w ogole ten telefon awaryjny.

 

Panowie mają coś takiego jak Dedicated Advance a tam Pomoc 24/24 zastanawiam się jak to działa .... skoro nie można w ogole dzwonić się na telefon alarmowy.

 

Na mój tymczasowy serwer ma load skyhigh ... transfer 1/2 tego co zwykle ... userzy wkurzeni ...

 

Zdecydowanie odradzam.

 

aha ... właśnie mnie coś tknęło, sprawdziłem i ...

 

normalnie było hw raid + 2 x 73GB SCSI a jest jakiś zwykły kontroler + jeden dysk .... ciekawe kto odpowie za to jak padnie dysk i dane pójdą się walić ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może jak Ci na tym bardzo zależy wyślij polecony z potwierdzeniem odbioru i żądaniem wyjaśnienia sprawy i ew. propozycją zadośćuczynienia w ciągu X dni ?

 

Pozdrawiam;

Szczepanik Adrian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziś między godziną 0 a 6 rano nastąpiła przerwa w świadczeniu usługi ... oczywiście przerwa nie zapowiedziana.

 

Sprzętu nadal nie ma ... za to odkopałem maila od ncgroup

 

--------------------------------------------------------------------------

Date: Thu, 14 Dec 2006 13:58:05 +0100

From: Network Communication <xxxx@ncgroup.pl>

To: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Subject: Re: Klucz Plesk i sprzet

 

Witam

 

Dzisiaj w godzinach wieczornych zostanie uruchomiany serwer.

Jak tylko otrzymam infomacje o problemie przesle je mailem.

 

Pozdrawiam, Adam Bxxxxxx

--------------------------------------------------------------------------

 

od tamtej pory żadnego info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisałem kolejnego e-maila do bok z prośbą o info kiedy otrzymam z powrotem swój serwer

 

zobaczymy kiedy otrzymam odpowiedz i co będzie zawierać jej streść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×