Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2011 I żeby nie było, że jestem gołosłowny - test samego www: http://www.pingdom.com/reports/d0whwshtxm8p/check_overview/?name=Lazy.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2011 Chciałem wysłać dziś maila z informacją, iż wczoraj usługa www (nie wiem jak inne) nie działała i okazało się, że nie mogę wysłać maila, bo nie działa serwer poczty. Nadzwyczajna jakość usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Od wczoraj od około godz. 22 nie działał serwer, przy czym do ok. 13.00 nie działały w ogóle żadne usługi, od 13.00 ruszyło www, poczta niestety nadal nie działa. Nie wiem jak dla Państwa z firmy prot to się przedstawia, ale sprzedając hosting dla firm powinni mieć świadomość faktu, że firmy pracują zwykle w godzinach porannych i potrzebują dostępu do www/maili. Ze strony firmy otrzymaliśmy maila, iż przyczyną jest *NIEUDANA* wymiana dysku twardego, która miała miejsce około godziny 22 właśnie. Nie wnikam w szczegóły techniczne, ale jestem zawiedziony i zbulwersowany sposobem realizacji sprawy, dlatego zdecydowanie wykorzysta którąś z propozycji jaką otrzymałem w temacie, gdzie przy ostatnim "dużym padzie" szukałem dobrej oferty. Najbardziej śmieszy to, że BOK nie potrafi odpowiedzieć jak w ich firmie wygląda zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres czasu w związku z rezygnacją, "proszę wysłać maila, szef odpisze i wyjaśni". Także czekam na info i uciekam w podskokach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Wybierając hosting należy wybierać jak najtańsze firmy, później można się rozpisywać po forach Proponuję jednak skupić się na pracy i zarobione pieniądze przeznaczyć na porzadny hosting, nie ma sensu robić bloga z forum pisząc jedną opinię po drugiej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Niestety, w tym przypadku przyszedłem "na gotowe", ale liczyłem, że firma, która lansuje się pod nazwą "Profesjonalne technologie" chociaż trochę będzie do tego hasełka pasować, a okazuje się że przeciętny unlimited z USA chodzi lepiej i support lepszej jakości, bo tu po prostu byłem w szoku... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k137 0 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Wybierając hosting należy wybierać jak najtańsze firmy, później można się rozpisywać po forach Niezbyt przemyślana wypowiedź. Chyba po to właśnie jest ten dział na forum? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k137 0 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Od kilku lat korzystam z kont w o12 i pady mają dość często. Jestem amatorem i trzymam/trzymałem u nich strony amatorskie to i nie rozpaczałem zbytnio. Wczorajszo dzisiejszy pad finał problemów jakie trwały od kilku dni. Wieczorami nie działa baza albo ftp albo nic nie działało Komunikaty z o12 są cudne. Wprowadzone zmiany definitywnie wyelimunują zaistniałą sytuację na serwerze s22 co w odczuwalny sposób podniesie komfort pracy. Wierzymy, że praca w nowym wydajniejszym środowisku maszyny s24 znacząco podniesie komfort korzystania z naszych usług. Jak widać wiara cudów nie czyni Wkurzony padem zacząłem szukać firmy gdzie mógłbym się przenieść (tak tu trafiłem). Rankingi czy monitory na jakie trafiłem to w większości ściema jak podejrzewam. W kontekście omawianego o12 najbardziej rozbawiło mnie to: http://www.sitemonitor.pl/najlepsze-serwery-hostingowe Błędnie zakładałem, że do prostych amatorskich stron lepsze jest tanie konto w Polsce niż bezpłatny hosting gdzieś tam w USA a tu kupa... Bywa odwrotnie Na plus o12 zaliczyłbym to, że są bardzo pomocni w rozwiązywaniu problemów i zwykle bardzo szybko reagują. Czytając na tym forum o przygodach w kontaktach z dostawcami o12 ocenić można na 4+ Na minus zaliczam potężne pady jak ten z przełomu marca/kwietnia i wczorajszo dzisiejszy. Już wiem, że się gdzieś przeniosę tylko nie wiem gdzie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 Możesz do site5 Szczerze to jestem w szoku, bo taką awarię jak ta wczorajszo-dzisiejsza tam są w stanie definitywnie rozwiązać w kilkanaście godzin, bo sam byłem "ofiarą" takiego padu i bez wielkiej łaski dają jakieś profity w credicie czy coś, bo w o12 "trzeba kontaktować się z prezesem". Generalnie jakaś jedna wielka porażka, niby jest ich SLA, ale jak działa powiedzmy www, a nie działa poczta to nie podlega to ich SLA, bo "serwer działa" i prezes musi Ci zrobić łaskę lub niełaskę, że dostaniesz super premię w postaci miesiąca gratis czy coś w ten deseń. Generalnie zawsze jak jest taka awaria jak ta to czuję wielką łaskę ze strony "pana prezesa" że coś jest zwracane, bo nie odbywa się to na zasadzie "no padło, dlatego zwracamy" tylko coś w deseń "masz pan miesiąc free i się pan odpieprz"... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2011 (edytowany) Generalnie zawsze jak jest taka awaria jak ta to czuję wielką łaskę ze strony "pana prezesa" że coś jest zwracane, bo nie odbywa się to na zasadzie "no padło, dlatego zwracamy" tylko coś w deseń "masz pan miesiąc free i się pan odpieprz"... Generalnie to jest taka zasada - nie podoba ci się traktowanie w jakiejś firmie, to zmień ją na inną. Odnośnie SLA - takie zasady mierzenia zaakceptowałeś przy zakupie usługi i za jakie zapłaciłeś, to takie masz. Zaraz znowu będzie larum - że skoro kupiłem, to ma działać. I tego nikt nie neguje - że działać raczej powinno i to źle, że nie działa. Ale dowcip jest taki, że profesjonalna firma w umowie za świadczenia niezgodne z polityką SLA zapłaci ściśle zdefiniowane kary. Budżetowa firma co najwyżej zaznaczy, że maksymalną kwotą rekompensaty jest wysokość wpłaconego abonamentu za usługę. PS: Może ten dział jest i od pisania opinii, ale raczej nie od tego, co by biadolić dwa albo nawet i cztery posty pod rząd jaka to firma jest bee i złaa Edytowano Maj 19, 2011 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Dlatego zmieniam, chcę jedynie przestrzec takich jak ja przed tą firmą i zniszczyć wizję firmy takiej jaką ja widziałem, gdy dowiedziałem się, że jest właśnie tam hosting. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Dla poprawienia współpracy z firmą: Witam serdecznie, Rezygnacji może Pan dokonać nie odnawiając konta na kolejny okres rozliczeniowy, zwrot części abonamentu w przypadku rezygnacji nie jest możliwy. Z tego co widzę to Państwa konto działa już na maszynie s25, na s24 trwa jeszcze odbudowa macierzy po wymienię wadliwego dysku. Państwa konto zostało w nocy przeniesione na s25 abyście nie musieli czekać na zakończenie tej operacji. W razie dalszych pytań pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam Krzysztof Wojteczko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Dużo tu jeszcze będziesz biadolił nad swoim ciężkim losem? Odpowiedź jak odpowiedź: usługa działa, więc z jakiej to okazji mają zerwać umowę i zwrócić ci resztę płatności? Co najwyżej możesz uzyskać "karę umowną" za dotychczasowy brak działania usługi; tu dostałeś chyba przedłużenie ważności konta, więc o co ci tak naprawdę chodzi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Tu nie dostałem nic, bo właściciel uparcie twierdzi, że to nie jest ich wina, że wymieniali dysk i coś się nie udało. Ostatnio naciskałem chwilę i z wielką łaską przyszło, po tym jak dostałem OPR od pracowników urzędu za niedziałanie poczty i ogólnie usług przez długi okres czasu. Nie wiem, inne firmy jakoś umieją takie sprawy rozwiązywać szybko, już nawet to słynne i365 nie było takie złe przy tym tworze... A z tego co mi wiadomo wiele cywilizowanych firm zwraca za niewykorzystany okres czasu jeśli ktoś chce zrezygnować, stąd moje zaskoczenie, bo przecież tu są profesjonalne technologie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szuwarek-mini 60 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 A z tego co mi wiadomo wiele cywilizowanych firm zwraca za niewykorzystany okres czasu To jest tylko dobra wola poszczególnych firm. Po to firmy sprzedają konta na rok, by na rok zatrzymać przy sobie klienta na podstawie umowy czy regulaminu. To nie jest obowiązkiem firmy zwrócenie Ci kosztów. W innym przypadku kupujesz konta na miesięczny okres i po problemie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Przepychając się słownie Nie wiem, inne firmy jakoś umieją takie sprawy rozwiązywać szybko Inne osoby dbające o korporacyjne łebsajty także jakoś umieją takie sprawy rozwiązywać szybko, i skoro już wcześniej były takie problemy z kontaktem, awariami itp. to twoja wina, żeś nie podjął działań przeniesienia tego na bardziej stabilną platformę. A ty zamiast monitorować działanie serwisu, to czekasz na, jak to nazwałeś, OPR od współpracowników i biadolisz. Więc można by rzec, że poziom operatywności macie podobny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Pytanie w jaki sposób miałbym to zrobić, kiedy usługa nie działa. Generalnie było dobrze, ale prot zaliczył dwie duże awarie, które zwykle powodowały katastrofę informacyjną na min. cały dzień pracy urzędu. Zatem, skoro wygląda to jak wygląda raz kolejny, a prot nie chce zwracać za niewykorzystany okres, czy jak kto woli "nie ma dobrej woli" to przenoszę wszystko gdzie indziej, a ten dział jak sama nazwa wskazuje dotyczy opinii, więc publikuję właśnie opinie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Sfrustrowany brakiem działania usługi być możesz. Publikować opinie oczywiście też możesz. Z tym, że z łaski swojej - jak już ją chcesz opublikować, to skup się na tym, a nie co godzinę doklejasz nowego posta z jednym zdaniem jaka to firma jest jeszcze bardziej bebe niż była wcześniej, chyba tylko po to, aby jeszcze bardziej firmie owej zrobić na złość, co by temat był ciągle na topie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 Nie chcę nikomu robić na złość, a skoro nikt nie wchodzi w dyskusję to już nie moja wina. Nie mogę edytować "starych" postów, więc czep się Pan tramwaju. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 27, 2011 (edytowany) Z cyklu ciekawostek dot. tej profesjonalnej firmy, za udostępnienie backupu z cpanelu liczą sobie 59zł netto, ceny oczywiście nigdzie nie ma na stronie. Zatem nawet wynieść się stąd nie da w cywilizowany sposób. Opcja w cpanelu jest zablokowana. Edytowano Maj 27, 2011 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2011 Witamy, Po wielokrotnych interwencjach z naszej strony, serwerownia podejmie diagnostykę sprzętową serwera s25. Maszyna pracuje sprawnie jednak co pewien czas (raz na 2-3 dni) potrafi się nagle, bez żadnej konkretnej przyczyny wyłączyć nie zapisując danych w logach i nie pozostawiając jakichkolwiek komunikatów na konsoli KVM. To co z naszej strony udało sie zdiagnozować, to blędy zwracane na porcie PCI Express, nie można też wykluczyć problemu z zasilaniem. Czekamy na diagnostykę serwerownii, ktora najprawdopodobniej oddała nam drugą z rzędu nie w pełni sprawną maszynę co jest sytuacją dla nas niedopuszczalną. Technicy OVH zapowiedzieli wstępnie dianostykę na dzisiejszy wieczór, czy to się odbedzie tego na tą chwilę nie mamy ostatecznie potwierdzonego. Informacje bedziemy publikować na stronie http://prace.o12.pl Diagnostyka wiązać się będzie z niedostepnością maszyny w przedziale czasowym od 15 do 60 minut wg informacji OVH. Jej wyniki zadecydują dalszych losach s25. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia. Pozdrawiamy Zespół prot Szykuje się trzecia (czwarta?) zmiana serwera w tym roku - wszystko jest na dobrej drodze. Całe szczęście już nie korzystam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2011 Teraz już ewidentnie czwarte przenosiny Witamy serdecznie, W zeszłym tygodniu (wtorek) na serwerze s25 serwerownia wymieniła płytę główną i zasilacz. Monitorując maszynę przez ten ostatni tydzień odnotowaliśmy niestety dwa niekontrolowane restarty. Wykluczając zasilacz, który został wymieniony oraz wszelkie inne problemy sprzętowe (wykonane gruntowne testy) w tym także problemy po stronie softwarowej, pozostaje jeszcze wadliwy reseter, który co pewien czas puszcza impuls restartujący serwer. Restart powoduje około 10-15 minutowy problem z dostępem - to czas potrzebny na pełne podniesienie się systemu i jego usług. Takie restarty są jednak niebezpieczne. Temat podejrzanego resetera został przekazany obsłudze serwerowni jednak pomimo tego zdecydowaliśmy, że nie będziemy czekać na ich reakcję. Jest przygotowana pod nowe usługi maszyna s26 gdzie w związku z tymi niepokojącymi objawami zawartość s25 zostanie przesunięta. Zdajemy sobie sprawę, że jest to kolejne przerzucenie usług tej maszyny i cześć z Państwa będzie z tego tytułu niezadowolona (doskonale to rozumiemy) niemniej uważamy, że w świetle tego co obserwujemy jest to najlepsze możliwe posunięcie. Nie chcemy narażać Państwa na kolejne trudności rozłożone w czasie bez względu na ich skalę. Nie chcemy także ryzykować problemów, które w przypadku niekontrolowanych restartów serwera mogą się skończyć groźnie np. uszkodzeniem macierzy. Dlatego bez względu na to jakie działania podejmie serwerownia i w jakim czasie, konta zostaną przeniesione. Sądziliśmy, że temat wymiany zasilacza kłopot rozwiązał, niestety to co obserwujemy wydaje się temu zaprzeczać. Nie możemy dopuścić do poważniejszych konsekwencji. Przerzucenie kont zaczniemy jeszcze tej nocy, będzie to rozłożone na kilka etapów (2-3 noce). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
o12.pl 9 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2012 Dziękujemy za wszystkie opinie, w szczególności za krytyczne uwagi, które tylko nas motywują do poprawienia jakości usług hostingowych. Pragnę sprostować post Pana Łukasza z Zawiercia dotyczący: Z cyklu ciekawostek dot. tej profesjonalnej firmy, za udostępnienie backupu z cpanelu liczą sobie 59zł netto, ceny oczywiście nigdzie nie ma na stronie.Zatem nawet wynieść się stąd nie da w cywilizowany sposób. Opcja w cpanelu jest zablokowana. Który w żaden sposób nie pokrywa, ani nigdy nie pokrywał się z rzeczywistością. W Panelu administracyjnym Cpanel w każdej chwili można we własnym zakresie wykonać kopie plików strony, baz danych, przekierowań. Opłaty są pobierane w przypadku braku wykonania Backupu po stronie klienta, jednak jest to kwota w wysokości 29 zł netto. Zachęcam do umieszczania za pośrednictwem forum webhostingtalk kolejnych opinii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2012 (edytowany) Panie Pawle, weź Pan przejrzyj sobie ticket 741371 Witam serdecznie, Generowanie kopii konta na zamówienie i udostępnienie takiego archiwum jest usługa płatna w wysokości 59 zł netto. W innym wypadku proszę pobrać dane poprzez protokol FTP. W razie dalszych pytań pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam Krzysztof Wojteczko a potem Jeśli jest ukryta to widocznie są ku temu powody. Uruchomienie procesów backupowych przez kilku użytkowników większych kont (Pana do takich należy) w tym samym czasie jest niebezpieczne stąd technicy decydują czy ta opcja będzie aktywna czy nie choć akurat na Pana koncie wiedzę, że ta opcja jest aktywna. Niezależnie od tego czy ona jest czy jej nie ma ma Pan pełen dostęp do plików i może je Pan pobrać. Dalej będziecie pokazywali swoje zaporowe podejście? Czy może coś się zmieniło? Świadomie zablokowaliście mi możliwość wykonania sobie kopii, którą po prośbach nagle włączyliście, ale wcześniej dostałem w/w propozycję. Tą opcję miałem zablokowaną/niewidoczną, pojawiła się nagle przed odpowiedzią od p. Krzysztofa. A podział klientów na lepszych i gorszych wedle ilości plików czy całkowitej wagi konta pozostawiam do oceny czytelnikom. Edytowano Styczeń 19, 2012 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Maj 10, 2015 Z ciekawości jakiś czas temu skorzystałem z promocji no i w sumie... leży sobie odłogiem Może ktoś używa o12 i jest w stanie powiedzieć coś o stabilności działania hostingu w dłuższym okresie? Póki co tylko "pobawiłem się" w sprawdzanie kwestii konta "nolimit" i ponad 100 GB obrazów ISO nie stanowiło problemu przez kilka dni w których to miałem testowe. Oczywiście to test mocno przesadzony, no ale i tak spodziewałem się reakcji ze strony usługodawcy, bo trudno nazwać to standardowym wykorzystaniem konta. Teraz wydaje mi się lepszą alternatywną na plikownię od OVH, a może i coś więcej, niż tylko plikownię. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Witam, Widzę że temat nie odświeżany dawno a natknąłem się na ofertę hostingu WWW Faktycznie jest "bez limitu" czy jak w innych firmach "bez limitu ALE..." ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach