dareks42 0 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2010 Witam. Potrzebuję serwera dedykowanego o parametrach mniej, więcej takich: Procesor: minimum 2x 2GhZ Ram: minimum 2GB Dysk: około 100GB Łącze: 100mbps, będę szczęśliwy jeśli znajdzie się 1Gbps IP: jedno wystarcza System: FreeBSD w wersji 7.2 Cena: do 300zł/mies Serwer najlepiej żeby znajdował się w zagranicznej firmie. Oczywiście Polskie oferty także mogą być. Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Maj 3, 2010 Łącze: 100mbps, będę szczęśliwy jeśli znajdzie się 1Gbps Ile ruchu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dareks42 0 Zgłoś post Napisano Maj 3, 2010 Ruchu czyli czego? Ilości osób korzystających dziennie z serwisu??? Jestem kompletnym laikiem i trzeba mi tłumaczyć łopatologicznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kucziapa Zgłoś post Napisano Maj 3, 2010 Ruchu czyli czego? Ilości osób korzystających dziennie z serwisu??? Jestem kompletnym laikiem i trzeba mi tłumaczyć łopatologicznie. Transfer w GB miesięczny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Maj 3, 2010 http://www.kimsufi.pl/ks/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dareks42 0 Zgłoś post Napisano Maj 4, 2010 kimsufi odpada. Zbyt złych opinii się nasłuchałem. A w mies wyrabiać się będzie w granicach 200GB. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach