Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Nanus

Hitme VPS

Polecane posty

Witam. Od dziś mam problem z VPS'em z hitme aczkolwiek nie działa. Status : Brak odpowiedzi.

 

Czy u was jest tak samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ping? A połączenie do ssh? Może sknociłeś coś w konfigu httpd? Albo wogóle httpd masz wyłączonego?  Jeżeli możesz się zalogować na ssh to sprawdź czy działa ci httpd:

 

ps aux|grep apache

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nic nie sknociłem ... Po prostu wczoraj działał nic z nim nie robiłem przez noc i rano już nie działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie odnotowaliśmy żadnej awarii w ostatnim czasie. Bardzo proszę o zalogowanie się do serwera z użyciem konsoli awaryjnej, jeśli to nie pomoże proszę skontaktować się z supportem.

 

Pozdrawiam,

Marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaryjna również nie działa proces httpd kill :x

 

Support boski ... Napisałem, że chce dokupić 10 gb transferu a ktoś przedłużył mi do tego vps'a o kolejny miesiąc czego nie chciałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pomaga a nie mogę już czekać chyba jedynie pozostaje reinstalacja, bo pomocy się i tak nie doczekam.

 

EDIT : No niestety i to nie pomogło ;)

EDIT 2 : Debian niby działa bo status ok ale nie chcą się instalować moduły... Centros : Brak Odpowiedzi.

 

Pjona ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Nanus

Nie wydaje mi się.

 

Prosił bym aby nie oczerniał Pan naszej pracy nie mając do tego absolutnie żadnych podstaw.

 

Wysłał Pan zgłoszenie do supportu z prośbą o dodanie 10 GB transferu do Pańskiego VPSa o ile cena nie przekracza 1 zł / 1 GB. W związku z tym technik wykonał dla Pana taką operację pobierając środki zgromadzone przez Pana na koncie. Otrzymał Pan również odpowiedź w mailu, że transfer został dodany, a limit widoczny w panelu został podwyższony o 10 GB.

 

Oprócz tego, w nocy, system AUTOMATYCZNIE wygenerował Panu rachunek za przedłużenie serwera VPS (bo okres ważności dobiegał końca), jako że miał Pan zgromadzone środki na koncie został on automatycznie opłacony.

 

Zatem nie ma tutaj absolutnie ŻADNEGO naszego błędu. Cały proces obsługi w stosunku do Pana został zrealizowany bez zarzutów. Zrealizowaliśmy wszystkie Pańskie prośby.

 

@lukasz34, Drogi Jednopostowcu, sugeruję zaktualizowanie swoich danych.

 

 

Nic nie pomaga a nie mogę już czekać chyba jedynie pozostaje reinstalacja, bo pomocy się i tak nie doczekam.

 

Jeśli Pan o nią nie poprosi (a kanałów ma Pan całe mnóstwo i jak Pan zauważył można się z nami bez problemu skontaktować) to oczywiście, że jej Pan nie otrzyma. Jak tylko zgłosi Pan problem zajmiemy się sprawą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×