Nanus 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2010 Witam. Od dziś mam problem z VPS'em z hitme aczkolwiek nie działa. Status : Brak odpowiedzi. Czy u was jest tak samo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hemi 20 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2010 A ping? A połączenie do ssh? Może sknociłeś coś w konfigu httpd? Albo wogóle httpd masz wyłączonego? Jeżeli możesz się zalogować na ssh to sprawdź czy działa ci httpd: ps aux|grep apache Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nanus 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2010 Nie nic nie sknociłem ... Po prostu wczoraj działał nic z nim nie robiłem przez noc i rano już nie działał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2010 Nie odnotowaliśmy żadnej awarii w ostatnim czasie. Bardzo proszę o zalogowanie się do serwera z użyciem konsoli awaryjnej, jeśli to nie pomoże proszę skontaktować się z supportem. Pozdrawiam, Marek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukasz34 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2010 przecież hitme nie ma supportu. Chyba, ze odpowiadanie na emaila co 2 dni to nazywacie supportem to zwracam honor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nanus 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2010 Awaryjna również nie działa proces httpd kill :x Support boski ... Napisałem, że chce dokupić 10 gb transferu a ktoś przedłużył mi do tego vps'a o kolejny miesiąc czego nie chciałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shoock12 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2010 A może, spróbuj uruchomić VPSa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nanus 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2010 Nic nie pomaga a nie mogę już czekać chyba jedynie pozostaje reinstalacja, bo pomocy się i tak nie doczekam. EDIT : No niestety i to nie pomogło EDIT 2 : Debian niby działa bo status ok ale nie chcą się instalować moduły... Centros : Brak Odpowiedzi. Pjona Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2010 @Nanus Nie wydaje mi się. Prosił bym aby nie oczerniał Pan naszej pracy nie mając do tego absolutnie żadnych podstaw. Wysłał Pan zgłoszenie do supportu z prośbą o dodanie 10 GB transferu do Pańskiego VPSa o ile cena nie przekracza 1 zł / 1 GB. W związku z tym technik wykonał dla Pana taką operację pobierając środki zgromadzone przez Pana na koncie. Otrzymał Pan również odpowiedź w mailu, że transfer został dodany, a limit widoczny w panelu został podwyższony o 10 GB. Oprócz tego, w nocy, system AUTOMATYCZNIE wygenerował Panu rachunek za przedłużenie serwera VPS (bo okres ważności dobiegał końca), jako że miał Pan zgromadzone środki na koncie został on automatycznie opłacony. Zatem nie ma tutaj absolutnie ŻADNEGO naszego błędu. Cały proces obsługi w stosunku do Pana został zrealizowany bez zarzutów. Zrealizowaliśmy wszystkie Pańskie prośby. @lukasz34, Drogi Jednopostowcu, sugeruję zaktualizowanie swoich danych. Nic nie pomaga a nie mogę już czekać chyba jedynie pozostaje reinstalacja, bo pomocy się i tak nie doczekam. Jeśli Pan o nią nie poprosi (a kanałów ma Pan całe mnóstwo i jak Pan zauważył można się z nami bez problemu skontaktować) to oczywiście, że jej Pan nie otrzyma. Jak tylko zgłosi Pan problem zajmiemy się sprawą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach