exec 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2010 Witam ! Nazywam się Adrian i jestem grafikiem komputerowym z profesjonalnym i rzetelnym podejściem do tego co robię. Jeśli potrzebujesz designu dla swojej strony lub forum a może innej pracy graficznej to wykonam ją dla Ciebie na najwyższym poziomie. W skład mojej oferty wchodzą: Layouty stron www Projekty designów dla forum Bannery statyczne i animowane (Gif - ImageReady) Topy i loga Buttony, ikony Retusze i edycja fotografii Plakaty, okładki, zaproszenia, wizytówki ... Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie - wszystko zależy od rodzaju zlecenia. Więcej informacji udzielam na GG lub email. Moje portfolio można obejrzeć tutaj: PORTFOLIO Kontakt : GG - 5092363 email - adrian.kwiatkowski@gmail.com Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2010 Nooo w końcu sensowne ogłoszenie, w sensie poziomu prac ; ) jeszcze bolda usuń i będzie fajnie : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
exec 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2010 Nooo w końcu sensowne ogłoszenie, w sensie poziomu prac ; ) jeszcze bolda usuń i będzie fajnie : ) Dziękuję i zapraszam wszystkich chętnych do współpracy. Oczywiście istnieje możliwość wystawienia faktury. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2010 Prace średnie, ciekawe jakie ceny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2010 A ja z kolei myślę, że nieźle jest. I widać potencjał, choć projekty dziwne (w sensie chwilami takie pospolite). No ceny ciekawe, ale nie wygląda na jakąś "schizę", że byle bzdura tysiaka.. Tak, jak "miażdżę" sporo tego typu ogłoszeń tak tutaj jak dla mnie jest bardzo OK. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach