JohnyBBB 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2010 Witam. Postanowiłem skorzystać z Gmaila przy użyciu własnej domeny, którą posiadam w ovh. Dodałem w panelu adresy MX w niedzielę wieczorem. Od tamtej pory w aplikacjach Google widnieje status: "Aktualizowanie... Sprawdzamy rekordy MX związane z Twoją domeną. Może to potrwać 48 godzin." Czemu trwa to tak długo? Kiedyś robiłem coś takiego i trwało to mniej więcej 12 godzin. W jaki sposób skontaktować się z Google i ich poprosić o sprawdzenie problemu? Nigdzie nie ma żadnego formularza ani maila. A być może źle coś ustawiłem w panelu OVH? Poniżej screen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2010 Ta domena jest wydelegowana na serwery nazw unixstorm, więc tam musisz zapukać z wnioskiem o zmianę rekordów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach