Skocz do zawartości
Kranczips

Progreso - dramat w obsłudze klienta

Polecane posty

Czołem,

 

Czy jakiemuś insiderowi nie obiło się o uszy żeby progreso miało za niedługo zmieniać właściciela lub pakować manatki? Prawdę powiedziawszy jakość obsługi sprzed dwóch lat w tej chwili zakrawa na farsę. Odpowiedzi na pytania po kilku dniach, panel nieaktualizowany, właściwie miewam wrażenie, że ktoś to skonfigurował i zostawił.

Zaczynam się obawiać o swoje serwisy, wymagania mam praktycznie żadne i miałem ogromny sentyment do nich właśnie za klimat niszowego providera o dobrej jakości. W tej chwili jednak nie wiem co się stanie jeśli będę potrzebował szybkiej reakcji z ich strony - telefony przeważnie milczą.

 

Dowiedziałem się o nich na tym forum i w związku z tym może jest jakaś jaskółka nadziei że to wszystko się jeszcze jakoś odrodzi? Mam wrażenie że wyrobili sobie fajną markę która, patrząc również po postach na forum, teraz koncertowo leci na łeb na szyję a po prostu nie chce mi się przenosić takiej masy różnego badziewia które mam u nich na kontach...

 

Pozdrawiam,

Kranczips

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

Czy jakiemuś insiderowi nie obiło się o uszy żeby progreso miało za niedługo zmieniać właściciela lub pakować manatki? Prawdę powiedziawszy jakość obsługi sprzed dwóch lat w tej chwili zakrawa na farsę. Odpowiedzi na pytania po kilku dniach, panel nieaktualizowany, właściwie miewam wrażenie, że ktoś to skonfigurował i zostawił.

Zaczynam się obawiać o swoje serwisy, wymagania mam praktycznie żadne i miałem ogromny sentyment do nich właśnie za klimat niszowego providera o dobrej jakości. W tej chwili jednak nie wiem co się stanie jeśli będę potrzebował szybkiej reakcji z ich strony - telefony przeważnie milczą.

 

Masz kilka telefonow - w tym dwa alarmowe, jak na inne dodzwonic sie nie da, na ktorys dodzwonisz sie ZAWSZE ;) Jako wlasciciel moge tylko zapewnic, ze progreso rozwija sie i nie zamierza zmienic wlasciciela. W tej chwili wdrazany jest nasz nowy wewnetrzny panel obslugi praktycznie calej firmy, billingu, ksiegowosci, helpdesku i tak dalej. Rowniez extranet zostal calkowicie przepisany (sam kernel) i w takiej formie jest przygotowany do szybkiego rozwoju.

 

Dowiedziałem się o nich na tym forum i w związku z tym może jest jakaś jaskółka nadziei że to wszystko się jeszcze jakoś odrodzi? Mam wrażenie że wyrobili sobie fajną markę która, patrząc również po postach na forum, teraz koncertowo leci na łeb na szyję a po prostu nie chce mi się przenosić takiej masy różnego badziewia które mam u nich na kontach...

 

No coz - tu na forum jak w zyciu - panuje moda na rozne nowosci, czy zmiany. My dzialamy stabilnie od wielu lat i nie zamierzamy tego zmieniac. Na dowod niech bedzie znikoma ilosc postow o nas chocby w dziale "Host is down (serwer nie dziala)" :-)

pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz kilka telefonow - w tym dwa alarmowe, jak na inne dodzwonic sie nie da, na ktorys dodzwonisz sie ZAWSZE ;) Jako wlasciciel moge tylko zapewnic, ze progreso rozwija sie i nie zamierza zmienic wlasciciela. W tej chwili wdrazany jest nasz nowy wewnetrzny panel obslugi praktycznie calej firmy, billingu, ksiegowosci, helpdesku i tak dalej. Rowniez extranet zostal calkowicie przepisany (sam kernel) i w takiej formie jest przygotowany do szybkiego rozwoju.

 

No coz - tu na forum jak w zyciu - panuje moda na rozne nowosci, czy zmiany. My dzialamy stabilnie od wielu lat i nie zamierzamy tego zmieniac. Na dowod niech bedzie znikoma ilosc postow o nas chocby w dziale "Host is down (serwer nie dziala)" :-)

pozdrawiam!

 

Adam,

 

Ja nie napisałem słowa o jakości Waszych usług technicznych. Dość powiedzieć, że w dwóch sytuacjach ratowaliście mnie z kłopotów w które sam się wpakowałem, a stabilność usług jest bezdyskusyjnie dobra. W poście celowałem zdecydowanie tylko w wyraźne pogorszenie komunikacji wewnątrz panelu, bo wcześniej odpowiedzi dostawałem po 1 max 2 dniach a ostatnio zdarzyło się i 5 dni. To sporo jak na helpdesk, a z dzwonieniem bywa równie fatalnie (ja się nie mogłem dodzwonić co najmniej 3 razy w godzinach 9-17).

Fajnie jednak słyszeć zapewnienie wprost od właściciela, że to się będzie prostować.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

Ja nie napisałem słowa o jakości Waszych usług technicznych. Dość powiedzieć, że w dwóch sytuacjach ratowaliście mnie z kłopotów w które sam się wpakowałem, a stabilność usług jest bezdyskusyjnie dobra. W poście celowałem zdecydowanie tylko w wyraźne pogorszenie komunikacji wewnątrz panelu, bo wcześniej odpowiedzi dostawałem po 1 max 2 dniach a ostatnio zdarzyło się i 5 dni. To sporo jak na helpdesk, a z dzwonieniem bywa równie fatalnie (ja się nie mogłem dodzwonić co najmniej 3 razy w godzinach 9-17).

Fajnie jednak słyszeć zapewnienie wprost od właściciela, że to się będzie prostować.

 

Zgodze sie. Choc wiekszosc spraw zalatwiana jest od reki, to zdarzaja sie sytuacje, ktore sa odkladane "na pozniej" i laduja w kolejce spraw najmniej priorytetowych. Sa to jednak zawsze sprawy najmniejszej wagi, od ktorych nie zalezy dzialanie serwisow / poczty i innych waznych uslug. M.in. dlatego nacisk w ostatnim roku polozylismy na stworzenie, dopracowanie i wdrozenie naszego wewnetrznego systemu obslugi, mozna powiedziec - wszystkiego ;) Tego zaden z naszych klientow nie widzi ale mysle, ze wkrotce odczuja, m.in. poprawa szybkosci dzialania helpdesku. Rowniez wiele innych waznych spraw (chocby zmiana danych firmowych / osobowych, cesje domen), ktore do tej pory wykonywane byly przez nas praktycznie "z palca", doczekalo sie wdrozenia odpowiednich procedur i automatyzacji. Jak tylko skonczymy nasz wewnetrzny system - cala moc programistyczna przejdzie na rozwoj Extranetu.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej no spokojnie.. na Święta przecież będzie nowy panel ; )

...a już na bank na koniec roku ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem bardzo niezadowolony z obsługi firmy Progreso.

1. Nie da się dodzwonić na żaden z podanych numerów.

2. Priorytety zgłoszeń wysyłanych z poziomu "extranetu" to fikcja. Na odpowiedź na wiadomość o najwyższym priorytecie czekam 2 miesiące. Kpina!

3. extranet? skąd ta nazwa? To zwykły panel administracyjny w dodatku połowa funkcji nie działa!

4. Ostatnie moje zgłoszenie dotyczy poczty: przychodzą mi ciągłe zwroty. Okazuje sie ze IP wspólnego serwera jest na 7 blacklistach. chyba nikt tego nie kontroluje. Tak sie nie da pracować! Dodzwonic nadal sie nie da, na maile nie odpowiadaja. Irytujące!

 

Pakuje manatki i uciekam od nich jak najdalej. Tylko gdzie? Może ktoś, niezależny, podpowie?

 

Wziąłem na testy Kei. Wstępnie wyglada o niebo lepiej. I nawet odebrali telefon!

 

Progreso powinno zmienić nazwę na Regreso!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dramat to malo powiedziane, progreso chyba jest w stanie likwidacji bo totalnie totalnie olewa klientow. W tej chwili nie dziala mi FTP w ogole, ticket wisi od 2 dni, moze pisanie tu cos da jak ostatnio...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pakuje manatki i uciekam od nich jak najdalej. Tylko gdzie? Może ktoś, niezależny, podpowie?

Większość ludzi swojego czasu przenosiło się na IQ.pl albo dhosting.pl, Ala dla mniej wymagających starczy proste.pl a dla zwolenników infolinii 24/h nazwa.pl

Home.pl ze wzdledu na brak Apache raczej odpada jako miejsce migracji. Tam lepiej stawiać coś od nowa (nie ma zaskoczenia). Kei też jest dobre ;) ale jakoś ostatnio przysneli z ofertą. Konkurencja daje więcej. Oczywiści jest wiele innych dobrych firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×