www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 My także mieliśmy pad w tym miesiącu, po "czkawce" nasz nowy serwer padł na jakąś chyba godzinkę. Żaden z naszych klientów nie dzwonił z pretensjami, a przecież mogli. Zadzwonił chyba jeden czy dwóch klientów z informacją, że serwer nie działa (bez żadnych pretensji, co było naprawdę miłe). My w tym czasie już wiedzieliśmy o tym i byliśmy w trakcie naprawy. Wiesz to zależy od człowieka. Jednak przykro jest czasem jeśli administratorzy się starają, a ktoś da negatywną opinie o firmie tylko z powodu jednego padu. Jak to mówią: Co kraj to obyczaj ... Koniec OT. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Żaden z naszych klientów nie dzwonił z pretensjami, a przecież mogli. ... Jak to mówią: Co kraj to obyczaj ... Wiesz, ja się dziwie że wogóle ktoś do Was dzwoni na zagraniczny numer telefonu - to chyba odstrasza bardziej niż j 0700 Skoro działacie w PL to może lepiej skorzystać z telefoni internetowej niż podawać stacjonarny zagraniczny i potem się cieszyć że nikt nie dzwoni :) Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Czasami dzwonią i to z komórki, lepiej pozostaniemy na telefonach w UK. Pewnie by dzwonili znacznie częściej. No i mamy chat, za darmo. Więc chyba nie warto płacić za numer w PL. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 No i mamy chat, za darmo. Więc chyba nie warto płacić za numer w PL. 1zł kosztuje numer/mc VoIP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 I jeszcze mam zatrudnić miłą panią do odbierania telefonu, Wy to nie życzycie za dobrze MZone Group, tak tak konkurencja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 I jeszcze mam zatrudnić miłą panią do odbierania telefonu, Wy to nie życzycie za dobrze MZone Group, tak tak konkurencja No cóż takie są standardy. Łatwiejszy kontakt = więcej klientów, więc raczej nikt Ci źle nie życzy. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Nie narzekam na klientów, dodatkowa linia telefoniczna z PL niczego nie zmieni. Wprowadzi tylko dodatkowe koszty do firmy, a to może się wiazać ze zmianą naszego cennika. Nie widzę żadnej potrzeby wprowadzania takiego telefonu, gdzie mamy Helpdesk ze średnią odpowiedzią na zgłoszenie 15 minut, czy chat z konsultantem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kopaczka Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Po co te złośliwości? Jak czytałem posty Pana Tomasza i pana to odebrałem to jako luźną dyskusje która jest żartem. To pan zaczął o pani przy telefonie i po co się teraz bulwersować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2010 Ja zacząłem i skończę, koniec tematu ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
berix 10 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2010 w ogóle te temat nie miał na celu pokazywać w złym świetle firmę unixstorm sądziłem że administratorzy siedzący w domu przeglądając te forum hobbistycznie o tej godzinie , szybciej przeczytają tutaj tą niż służbowe maile. Szkoda tylko że nikt nie zauważył wcześniejszych moich pozytywnych wypowiedzi na temat tej firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach