Kychu_sxe 0 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2006 Witam, takze ten wątek śledze od długiego czasu. Ponad pół roku temu wykupiłem konto na i365.pl , wszystko było świetnie, strony odpalały się całkiem całkiem, miałem na uwadze to ze serwery były USA więc nie spodziewałem się rewelacji. Teraz jest tragedia, na ftp zanim się zaloguje mija około minuty, strony które mam wrzucone ładują się bardzo długo. Zeby coś pobrać z ftp to trzeba mieć cierpliwość. Za to musze pochwalić support, zawsze byli do usług i pomagali we wszystkich problemach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spokeros 0 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2006 ja testowałem konto u nich ostatnio; śmigało jak ślimak; wysłałem kika maili z róznymi pytaniami dotyczącymi ustawień serwera i poczty; nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a ostatnie dwie wiadomości wróciły się z adnotacją serwera pocztowego: over quota; przezabawne to było... pełen profesjonalizm; pozdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Majdan 0 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2006 wysłałem kika maili z róznymi pytaniami dotyczącymi ustawień serwera i poczty;nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a ostatnie dwie wiadomości wróciły się z adnotacją serwera pocztowego: over quota; ostatnio mialem bledy przy uploadzie na ftp mowiace o braku miejca na dysku... (a wykupionych wolnych MB mialem spooorooo)czym to bylo spowodowane? Jest to spowodowane oversellingiem. Inaczej mówiąc, jeżeli ktoś wykupuje konto z np. 1GB miejsca, a zużywa tylko 30MB, to reszta miejsca nie jest dla niego rezerwowana, a sprzedawana innym użytkownikom. W ten sposób na jednej maszynie umiejscowionych jest wielu użytkowników, a za razem więcej stron, które powodują obciążenie serwera. Jest to główny powód tak masakrycznie powolnego działania serwera. Ponadto przy dużym obciążeniu procesora częściej zdarzają się pady i awarie (właściwe to jest ich przyczyną). Jest to częsta praktyka, lecz monitorowana obiążeniem serwera. Firma i365.pl nie zwraca uwagi na nie i "pcha" tylu użytkowników ile się zmieści na dyskach. Overselling jest tak ogromny, że jak sam pisałeś czasem brakuje miejsca na dyskach, co wydaje mi się niedopuszczalne. Załóżmy, że użytkownik używa 5% swojej powierzchni. Tym sposobem można upchać 20 razy więcej użytkowników na jednym serwerze, tym samym psując jakość wszystkich. Poprostu firma wzięła kasę, więdząc, że nie odda jej i systematycznie psuje jakość usług swoim użytkownikom na rzecz zysków ze strony nowych. Obecnie jest ich tak wielu, a obciążenie serwera tak ogromne, że serwery działają strasznie wolno i często padają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2006 Majdan: czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój tej zapierającej dech w piersiach opowieści. A przedtem przeczytaj regulamin, który zaakceptowałeś. Wnioskuje, że jesteś niepełnoletni, ale uważaj, żeby to firma, którą niestety otwarcie szkalujesz nie złozyła pozwu przeciwko Tobie jako zwykłej nauczki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
i365.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 15, 2006 Majdan, rzeczywiście, overselling mamy ogromny . Dane z serwera na którym masz/miałeś konto: s8tivi@s8.tivi.net.pl [~]# df -h Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on [...] /dev/sda7 426G 64G 341G 16% /home Reszty pozwolę sobie nie komentować. spokeros: jeśli był jakiś problem z mailem (choć over quota wydaje się dość nieprawdopodbny na tyle, że cała domene i365.pl obsługje skrypt ticketów) zawsze można do nas zadzwonić, w ciągu dnia nasi konsultanci są także dostępni telefonicznie. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marx2 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2006 a ja dorzucę dobrą opinie . Kierowałem sie pierwszymi stronami tego tematu, wykupiłem biz server (najdroższy) na kilka swoich stronek i śmiga bardzo dobrze może ogolnie dwa-trzy male pady w ciagu 2 miesiecy ale przewaznie w nocy, support natychmiastowy i wrzucili mi 60 MB baze sql w ciagu kilkudziesieciu minut na moja prosbe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kisiel 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2006 cPanel w i365 ładuje sie strasznie wolno. Strony też powoli wchodzą. Czy administratorzy mają zamiar coś z tym zrobić w niedalekiej przyszłości? PS. minute ładuje się cały panel, a stronki 10-15 sekund (zwykły html) to jest zdecydowanie za wolno! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
karoldz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 16, 2006 PS. minute ładuje się cały panel, a stronki 10-15 sekund (zwykły html)to jest zdecydowanie za wolno! Co do pierwszego się zgadzam, ale strony się ładują jeszcze znośnie. Ale i365.pl to ogólnie porażka ftp, poczta, panel ładują się za wolno. A kontakt z nimi niby jest ale odpowiedzi są zawsze tylko cząstkowe. Pare razy próbowałem do nich zadzwonić za każdym razem odpowiadała mi sekretarka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dżo 0 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2006 Kilka suchych faktów: - Moja strona (z sygnaturki), która rzekomo zabijała serwer w IQ PL, w i365 śmiga jak marzenie. - Przez ostatnie dwa tygodnie (tyle mniej więcej jestem w i365.pl) zero problemów z serwerem. - PDO drivers: sqlite2, sqlite, pgsql, mysql. - Z pocztą w i365.pl jest coś nie halo, faktycznie maile giną. - Problem jest też ze statystykami w cPanelu, niby mają być generowane co 72 godziny (IMO za długo), ale na moim koncie ostatnie są z 14 listopada. --- anime.com.pl ping statistics --- 6 packets transmitted, 6 received, 0% packet loss, time 5002ms rtt min/avg/max/mdev = 32.058/32.509/33.682/0.566 ms, pipe 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bartmasz 0 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2006 To moze ja wrzuce moje 3 grosze. Mam na i365 konto i pasuje mi stosunek mozliwosci do ceny. Obsluge oceniam bardzo pozytywnie. Jak cos zmieniaja i bedzie przestoj, to informuja z wyprzedzeniem. Jest generalnie bardzo OK, gdyby nie to, ze strony laduja sie zauwazalnie wolniej (szczegolnie chodzi o czas do reakcji serwera) niz przecietnie (inne strony z ktorych korzystam). Czasami jest to irytujace. Moze moj serwer jest nadal w stanach? Poki co testuje moj serwis na forall.pl, ktory dziala duuuzo szybciej i place 20zl za rok )) Tyle, ze tam obsluga mnie ignoruje, wiec jak cos nie dziala to nie dziala i trudno. Tak wiec jak w i365 do konca abonamentu nie zrobi sie szybciej to poszukam sobie kolejnego taniego hosta do sprawdzenia. Pozdrawiam Bartek P.S. Wlasnie zrobilem sobie maly subiektywny test. Czas zaladowania strony glownej mierzony dodatkiem FasterFox (kilka razy Ctrl+F5): i365.pl - od 6s do nawet 25s forall.pl - od 0,5s do 2,5s Strony moze roznia sie rozmiarem, ale forall zaczynam juz czytac, a i365 jest nadal bialo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DJ MerLin 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2006 A teraz ja... mam 2 hostingi w i365.pl www.merlin.tivi.net.pl i www.djmerlin.info I teraz tak: moja strona (index) zajmuje ok 17kb, w godzinach szczytowych ładuje sie prze okrutnie dlugo. Sprawdzane na kilku roznych laczach od roznych dostawcow. To zwykly html plus logo w flashu. (mowa o djmerlin.info hostin w niemczech) za to na www.merlin.tivi.net.pl hosting w usa laduje sie nieporównywalnie szybciej... nie wspomne o moim 3 hostingu na www.merlinek.info od ovh. Co moze byc przyczyna dlugiego ladowania sie strony na www.djmerlin.info ?? chodzi wolniej niz ten hosting od nich w usa :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2006 Cóż, wygląda na to, że na serwerze w Niemczech loady sięgają do ~25... Przyczyna? Zapewne mysql. Rozwiązanie? Spytaj sie adminów i365. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DJ MerLin 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2006 no wlasnie, tak zrobilem, i oni stwierdzili ze szybkosc z jaka sie laduje strona jest uwazana za szybka a ich servery niemaja obciazenia na tyle duzego zeby moglo zwalniac ladowanie stron. a jak sprawdzic load servera? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qbek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2007 witam czy Wy rownie czesto jak i ja macie problem z: "553 Disk full - please upload later" ostatnio nagminnie, przy prawie kazdnej probie uploadu przez ftp dostaje takowy blad zaznaczam ze mam ponad 75% (ponad 700MB) wolnego miejsca na koncie coz jest tego przyczyna? overselling? dosc mam pisania do obslugi za kazdym razem gdy chce wrzucic na konto 10kb danych! za kazdym razem musze odczekac kwadrans lub dwa zeby dostac odpowiedz "Problem juz nie wystepuje" i zadnego wyjasnienia... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2007 "553 Disk full - please upload later" Raczej overselling. Chyba się nie spodziewałeś ze cała wykupiona powierzchnia będzie dla Ciebie od razu dostępna? Najpierw trzeba grzecznie poprosić w mailu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
polskiewybrzeze.info 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 6, 2007 Faktycznie , odkąd firme przejął Pan Lepczak , czuję się trochę skołowany . Wysyłam maile bo kończy mi się ważność serwera a chciałbym robić upgrade bo mam więcej chętnych Klientów i nie mogę się doczekać odpowiedzi. Ale bądźmy dobrej myśli . Nie wieszajcie na nich psów. Jestem na serwerach tej firmy od 2 lat . Fakt początkowo trudno było im zaufać z tym tivi.net.pl ale zaufałem i przekonałem się, że są w porządku . Może teraz próbują się połapać na nowo po zmianie właściciela w tym interesie... Ja w każdym razie chwalę sobie ich niezawodność. Moi Klienci również Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nigel 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2007 mam na i365.pl zapasowe konto typu miniserver, którego już nie ma w ofercie. może wpieli mnie jako pryszcza na jakiś obciążony serwer, bo nie jest najlepiej. nie mam tam żadnej strony - tylko pliki. reakcja serwera jest jednak powolna, transfer taki sobie a cPanel ładuje sie minutami. widziałem już szybsze usługi, dlatego także nie polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WoofeR 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2007 albo zapytaj BOK firmy BOK firmy i365.pl zadałem proste pytanie, mianowicie: Kiedy kończy się umowa dla usera: ******, podałem wszystkie potrzebne dane. Ticket został otwarty w niedzielę o godzinie 18, do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Temat dotyczy opinii, tak więc: nie polecam i proszę chcących założyć konto w firmie i365.pl o przestudiowanie wszystkich postów w tym temacie, tym bardziej by nie kierowali się opiniami z kilku pierwszych stron, bowiem te czasy minęły... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2007 A to mnie zdziwiłeś , bo mnie nadal odpisują w ciągu godziny. Sprawdzałeś czy antyspam nie był nadgorliwy ? Napisz do nich ponownie bo jak dla mnie to w żadnej firmie tak długo to nie jest przyzwoite i jedyna ewentualność to że albo oni nie dostali albo Ty zwrotnej odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WoofeR 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2007 Maila mam na progreso, a tam mam włączone powiadamianie mailowe o każdym spamie jaki przychodzi do mojej skrzynki i ląduje w kwarantannie. Wysłałem ponownie pytanie jako odpowiedź do ticketu pod hosting(at)i365.pl, na razie cisza... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WoofeR 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2007 Dostałem odpowiedź po 70 minutach od wysłania ponownie zapytania :-) Jeszcze 10 dni... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
manky1 0 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2007 Witam, a ja mam pytanie czy ktoś próbował się ostatnio dodzwonić na ich infolinię? Niby pracuje od 9.30 do 20 ale od 3h nikt nie raczy podniesc sluchawki. I drugie pytanie apropos i365: czy ktoś z Was prosił ich o wydrukowaną fakturę i mu ją wysłali? Bo ja od półtora miesiąca nie mogę się o to doprosić i zastanawiam się czy zlewają wszystkich czy tylko ja mam taki problem? pozdrawiam, KG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Andrzej_wwg 0 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2007 Witam! Ja nie otrzymałem faktury papierowej a tylko do otwarcia w A. R. co nie bardzo mi się podoba, porównując inne firmy ta korespondencja jest jak najbardziej normalna.Wszelkie reklamacje do uwzględnienia nawet ostatecznie za sprawą sądową będą miały niezły bigos.Masz tylko rachunek-potwierdzenie wpłaty ale umowy rachunku nie i tutaj firma może praktycznie robić z klientem co się jej podoba.Zaoszczędziłem sobie nerwów nie biorąc udziału w dyskusjach na temat tej firmy i radze zrobić tak jak ja. Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowego hostingu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jurgin 0 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2007 czy wiecie co się stało z i365.pl? wczoraj chodziło coraz wolniej a dzisiaj zupełnie padło - mam stronę z połowy listopada, tak jakby padł im serwer a to był ostatni backup, na ich stronę firmową wogóle nie można się dostać... chyba czas zmienić operatora.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Demp 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2007 Niestety coraz bardziej hosting i365.pl mnie irytuje, administratorzy ewidentnie lecą sobie w kulki, nr. tel. z ich strony znikł, i tak nie było po co dzwonić bo nikt nie odbierał, na e-mail nie odpowiadają, ani "me" ani "be", i nie wiadomo co się dzieje, normalnie sobię klientów olali! , Serwer ostatnie dni coraz dużej nie działa, co mi przynosi straty, powinienem zarządać odszkodowania!. Rozumiem że mogą być przerwy związanym z przenosinami itp. Ale koledzy o tym się k*wa informuje klienta, kiedy do kiedy, w których godzinach itp., chyba nie muszę tego tumaczyć wam!, po za tym od ponad miesiąca są te przerwy I PRAWIE CODZIENNIE !. Na dzień dzisiejszy omijac z daleka ten hosting , a bylo tak fajnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach