Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MaRio

netlook.pl

Polecane posty

Czy mozna tam samemu dobierac sobie parametry konta?

np. zamiast 50mb "dziubnąć" 30 ale za to 3 gb transferu? Tylko przyklad...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Średnia liczba wywołań na serwerze HTTP w ciągu doby - prawie 100 tysięcy, przy czym większość usługodawców dopuszcza tylko 80 tysięcy.  

 

Są jacyś chętni reklamodawcy? 100 tysięcy wywołań to nie przelewki :D

 

A przed panem z Proscape.pl chylę czoła z uznaniem. Napisałem swoje zdanie, nie starałem się obrazić czy zdyskredytować Netlooka. Po prostu napisałem prawdę - tak "zasobożerny" serwis jakim jest rapgra.com dusi się w takich a nie innych warunkach.

 

Chociaż muszę przyznać, że ostatnio rapgra przyspieszyła, i to znacznie - a nic w kodzie nie było zmieniane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A przed panem z Proscape.pl chylę czoła z uznaniem. Napisałem swoje zdanie, nie starałem się obrazić czy zdyskredytować Netlooka. Po prostu napisałem prawdę - tak "zasobożerny" serwis jakim jest rapgra.com dusi się w takich a nie innych warunkach.
Wydaje mi się, że może Pan wynegocjować lepszą ilość transferu miesięcznego na swoim koncie - zachęcam do kontaktu z Działem Płatności, zna Pan nas już ponad połtora roku i sądzę że przekonał się Pan, iż można z nami negocjować :wink:

 

Chociaż muszę przyznać, że ostatnio rapgra przyspieszyła, i to znacznie - a nic w kodzie nie było zmieniane.

 

To dopiero początek, prawdziwe przyspieszenie dopiero przed nami, biorąc pod uwagę plany rozwoju firmy i oferty dla obecnych i nowych abonentów.

 

Michal W, Administrator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chociaż muszę przyznać, że ostatnio rapgra przyspieszyła, i to znacznie - a nic w kodzie nie było zmieniane.

 

@eber, to dlaczego nie przerobicie przestarzałego kodu? To straszydło, które teraz jest w źródle marnuje z 30% ruchu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

shive: bo widzisz - kod sie rozwijał razem z nami. Na początku miała to być malutka stronka z info co leci w radiu itp, teraz się trochę rozrosło biedactwo :D

 

wszystkie skrypty, cały CMS jest nasz autorski. wiem, że są błędy w kodzie strony głównej i poszczególnych modułów, ale teraz pracujemy nad nowym dizajnem. zmieni on zupełnie układ strony, wykorzystując bardziej dostępną powierzchnię - to pociągnie też za sobą potrzebę walidacji kodu.

 

ale nie gwarantuję, że się to uda: są tysiące szpeców od php, ale mało który tak naprawdę potrafi zrobić bezbłędną stronę.

 

proscape:

 

Oczywiście, z chęcią, jak najbardziej mogę z Wami na ten temat porozmawiać, ale jeżeli Państwo piszą mi, że nie mam co liczyć na korzystniejsze taryfikowanie...No kurcze, przecież to nie chodzi o to, że ja chcę coś wysępić czy coś w tym stylu - należę do Waszych najpoważniejszych klientów, trzymam u Was trzy domeny, a za każde przekroczenie transferu płacę 8PLN za 1GB!

 

A taka polityka Proscape szkodzi nie tylko mi (przez zamieszanie z trasferem straciłem dwóch reklamodawców), to jeszcze odbija się na Waszym wizerunku. Ale to już Pan K*** wie najlepiej.

 

Ja już zdecydowałem, że szukam nowego dostawcy hostingu - musiałbym dostać naprawdę dobrą ofertę, żeby rozważyć dalszą współpracę z Netlook.pl

 

Ale to do Państwa należy inicjatywa - ja nie mam zamiaru co chwilę dopraszać się o zwiększanie trasferu, zmianę taryfikacji, zwiększenie pojemności konta itp itd.

 

Dalszą dyskusję proponuję przenieść na prywatne maile - to nie jest miejsce na tego typu rozmowy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście, z chęcią, jak najbardziej mogę z Wami na ten temat porozmawiać, ale jeżeli Państwo piszą mi, że nie mam co liczyć na korzystniejsze taryfikowanie...
Przegladalem Pana zgloszenia, przed odnowieniem abonamentu otrzymal Pan od nas oferte cenowa 281.90 zł z VAT za serwer 1 GB / 20 GB transferu. Pozniej nie bylo juz od Pana zadnego zgloszenia dotyczacego np. renegocjacji parametrow glownych serwera.

 

a za każde przekroczenie transferu płacę 8PLN za 1GB!

 

Zgodnie z cennikiem - tak, oczywiscie tylko w przypadku gdy wyraza Pan zgode na zwiekszenie transferu.

 

No kurcze, przecież to nie chodzi o to, że ja chcę coś wysępić czy coś w tym stylu - należę do Waszych najpoważniejszych klientów, trzymam u Was trzy domeny.
Każdy klient jest dla nas tak samo ważny.

 

A taka polityka Proscape szkodzi nie tylko mi (przez zamieszanie z trasferem straciłem dwóch reklamodawców), to jeszcze odbija się na Waszym wizerunku.

 

Jezeli w danym miesiacu klientowi konczy sie limit transferu, konto jest wylaczane, tak jak u wiekszosci ISP (z naszej strony dodatkowym uklonem w strone klienta jest to, ze transfer sprawdzamy tylko miedzy 0:00 a 15:00, od 15:01 do 23:59 transfer nie jest monitorowany i w przypadku gdy zostanie w tych godzinach przekroczony - nie blokujemy strony - w ten sposob ewentualne przekroczenie limitu w ciagu dnia, w godzinach najwiekszego ruchu, biezemy na siebie).

 

Caly czas ilosc zuzytego w danym miesiacu transferu moze Pan monitorowac na biezaco w Panelu Sterowania, gdzie dostepne sa dokladne statystyki roczne, miesieczne, dniowe i godzinowe. Znajac szczegolowe statystyki serwisu klient moze ocenic czy transfer w danym miesiacu moze sie wyczerpac czy nie i w odpowiednim momencie mozna w tej kwestii zareagowac, nie czekajac do momentu w ktorym strona jest niedostepna ze wzgledu na limity abonamentowe.

 

Ja już zdecydowałem, że szukam nowego dostawcy hostingu - musiałbym dostać naprawdę dobrą ofertę, żeby rozważyć dalszą współpracę z Netlook.pl

 

Przekaze informacje nt Pana decyzji do Dzialu Platnosci i poprosze aby skontatkowali sie z Panem i zaproponowali Panu lepsze od obecnych warunki parametrow konta, spelniajace Pana oczekiwania pod wzgledem limitow jak rowniez pod wzgledem ekonomicznym. Decyzja oczywiscie bedzie nalezala do Pana, mam jednak cicha nadzieje ze wynegocjuja Panstwo dostatecznie dobre warunki, zadowalajace obydwie strony.

 

Dziekuje,

Michal W, Administrator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po zgłoszeniu z epitetami że wyłączyliśmy strone po tym jak został przekroczony dozwolony w abonamencie transfer, właściciel firmy zadzwonił do Pana z wyjaśnieniem bo kontynuacja zgłoszenia w tym stylu nie miała sensu, w takich sytuacjach z doświadczenia wiemy, że najlepiej jest porozmawiać z klientem osobiście, aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości czy uwagi.

 

Eh, nie dość, że zareagowaliście na wulgarne zgłoszenie telefonem na swój koszt, to jeszcze klient wyciągnął z tego wniosek, że najlepiej porozumiewać się z Wami za pomocą bluzgów i oświadczył to na forum. :-D I to wszystko w sytuacji, w której (wszystko na to wskazuje) nie miał racji.

 

To zastanawiajace, że niektórzy, powtarzam: niektórzy, klienci wymagają bóg wie czego, a jednoczesnie nie wymagają od siebie elementarnych zasad kultury. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest przywoływanie takich osób do porządku, oczywiście odpowiadając na zgłoszenie, ale z adnotacją w stylu "informujemy, że w przyszłości nie będziemy odpowiadać na zgłoszenia zawierające wulgarne słownictwo". Klient nasz pan, klient, nie cham.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To zastanawiajace, że niektórzy, powtarzam: niektórzy, klienci wymagają bóg wie czego, a jednoczesnie nie wymagają od siebie elementarnych zasad kultury. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest przywoływanie takich osób do porządku, oczywiście odpowiadając na zgłoszenie, ale z adnotacją w stylu "informujemy, że w przyszłości nie będziemy odpowiadać na zgłoszenia zawierające wulgarne słownictwo". Klient nasz pan, klient, nie cham.

 

Neas - mail z bluzgami był ostatnim z serii maili o upp transferu. Gdybyś do konta miał dopłacać co miesiąc 50 złotych, też by Ci puściły nerwy. Tymbardziej, jeżeli traci się kilka tysięcy złotych przez tego typu historie.

 

A dlaczego stracił na tym też dostawca? Bo gdyby Ci reklamodawcy nie zrezygnowali z moich usług, to bym wykupił w netlook konto kilka razy większe od obecnego.

 

Ale jak już pisałem - w kontaktach z ludźmi/firmami liczę na inteligencję drugiej strony i odrobinę własnej inicjatywy. Czy naprawdę w Polsce nie można zrobić czegoś dobrze ?

 

I tak, jestem wymagającym/upierdliwym klientem, tym bardziej, że wiem ile podobne konta kosztują w Stanach czy chociażby Niemczech. I to nie na jakichś powwebach, tylko solidnych dostawcach.

 

Pozdrawiam

 

Krzysiek Prażanowski

 

Wysłany Pią Paź 07, 2005 8:25 am:

 

A najbardziej śmieszą mnie oferty polskich ISP: typowo z dupy wzięte konta, w których najbardziej lubują się liderzy. 10GB powierzchni i 20GB miesięcznego transferu. Wszystko to za skromne 1000pln.

 

Nie wiem kto wymyśla ich oferty, ale nie należy do zbyt lotnych osób. Problemem ludzi korzystających z polskiego hostingu nie jest mała pojemność kont (bo 80 procent zajmuje do 100MB), tylko idiotycznie niskie transfery!

 

I ja, za tysiąc złotych rocznie, zdecydowanie wolę kupić dedyka w Niemczech (trochę dopłacając), niż męczyć się z hołmami. I takie rozwiązanie wybiera coraz więcej osób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość normanos

za tysiac zlotych rocznie nie kupisz dedyka :D chyba nawet na VPSa nie starczy. "troche doplacajac" - znacznie 'troche' :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Neas - mail z bluzgami był ostatnim z serii maili o upp transferu. Gdybyś do konta miał dopłacać co miesiąc 50 złotych' date=' też by Ci puściły nerwy. Tymbardziej, jeżeli traci się kilka tysięcy złotych przez tego typu historie.[/quote']

 

Człowieku, gdzie ty żyjesz? Za niecałe 300 zeta z VATem za rok chcesz utrzymać taką stronę u ISP który nie zniknie po pół roku? I bulwersuje cię że dopłacasz do transfer 50 zł, skoro zyskujesz jak napisałeś na reklamie kilka tysięcy??? Ciekawe, bo wg ciebie u połowy polskich ISP powinno być na głównej stronie napisane "Akcja charytatywna". Oni z tych 300 zł po odliczeniu VATu mają niecałe 240 zł, z tego trzeba jeszcze odprowadzić podatek dochodowy, opłacić ludzi którzy będa na twoje bezsadadne bluzgi odpowiadali, księgową która rozliczy twoja wpłatę, opłacić biuro, telefony.

 

A dlaczego stracił na tym też dostawca? Bo gdyby Ci reklamodawcy nie zrezygnowali z moich usług' date=' to bym wykupił w netlook konto kilka razy większe od obecnego.[/quote']

 

To trzeba było wykupić a nie dziwić się że ci wyłączą konto jak przekroczysz transfer za który zapłaciłeś.

 

Ale jak już pisałem - w kontaktach z ludźmi/firmami liczę na inteligencję drugiej strony i odrobinę własnej inicjatywy. Czy naprawdę w Polsce nie można zrobić czegoś dobrze ?

 

Najpierw sam zachowuj się inteligentnie.

 

I tak' date=' jestem wymagającym/upierdliwym klientem' date=' tym bardziej, że wiem ile podobne konta kosztują w Stanach czy chociażby Niemczech. I to nie na jakichś powwebach, tylko solidnych dostawcach.[/quote'']

 

Powodzenia, w stanach za 100 tyś. wywołan w miesiącu nawet na koncie bez limitu transferu wyrzucą cię bez pytania, a za VPSa który będzie się wieszał co 2 dni zapłacisz 200 zł ale miesięcznie.

 

A najbardziej śmieszą mnie oferty polskich ISP: typowo z dupy wzięte konta' date=' w których najbardziej lubują się liderzy. 10GB powierzchni i 20GB miesięcznego transferu. Wszystko to za skromne 1000pln.

[/quote']

 

W tym się z Tobą zgadzam :!:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że ciągnięcie rozmowy w obecnym kierunku nie ma sensu.

 

Pozwolę sobie skonkludować to co juz zostało napisane, prosząc jednocześnie o zakończenie dyskusji, bo nie jest zupełnie zgodna z tematem postu:

 

Netlook.pl nie jest najtańszym hostingiem, mamy swoje koszty ale dajemy coś w zamian.

 

Jak każda polska firma - płacimy wysokie koszty prowadzenia działalności, posiadamy wysokie polisy OC, które chronią naszych klientów. Niemniej, cały czas staramy się jednak zachować konkurencyjne ceny względem oferty pozostałych ISP działających w naszym kraju. To, czy ktoś chce zapłacić więcej, mając pewność i gwarancje, które dajemy - zależy od niego. Nic nie ukrywamy, z każdym rozmawiamy otwarcie, w negocjacjach jesteśmy twardzi, ale nie nieugięci. Posiadamy konkretną ofertę - jeżeli oczekiwań jakiegoś klienta nie możemy spełnić - otwarcie o tym informujemy, nie obiecujemy nic, co naraziłoby nas na niedotrzymanie kiedykolwiek danego słowa.

 

Od 2003r. bez przerwy budujemy pozycję firmy, wykorzystując zdobyte nowe doświadczenia. Staramy się tworzyć dla klientów przyjazną atmosferę, ale zawsze będzie coś, co moglibyśmy zrobić lepiej. I wydaje mi się, że właśnie to jest gwarancją naszego rozwoju i motywacją do dalszej pracy.

 

Michal W, Administrator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neas - mail z bluzgami był ostatnim z serii maili o upp transferu. Gdybyś do konta miał dopłacać co miesiąc 50 złotych, też by Ci puściły nerwy. Tymbardziej, jeżeli traci się kilka tysięcy złotych przez tego typu historie.

 

Nie sądzę, skoro do tej pory nie puściły. Można napisać bardzo krytycznego maila, ale nie wulgarnego!

 

Zresztą nie wiem czym jesteś zdziwiony. Wszedłem na netlook.pl i od razu zwróciłem uwagę na fakt, że największe proponowane konto ma 12 GB miesięcznego transferu, a za dodatkowy transfer pobierana jest absurdalnie wysoka opłata w wysokości 8 lub 16 zł za 1 GB. Wywnioskowałem z tego od razu, ze Netlook po prostu nie jest nastawiony na klientów z dużymi serwisami, tylko raczej na mniejsze strony, prywatne lub firmowe. Ty nie odniosleś takiego wrażenia?

 

Ale jak już pisałem - w kontaktach z ludźmi/firmami liczę na inteligencję drugiej strony i odrobinę własnej inicjatywy. Czy naprawdę w Polsce nie można zrobić czegoś dobrze ?

 

Ale co Netlook zrobił źle? Przecież zamawiając u nich konto zgodziłeś się na konkretne warunki, z Twoich postów tutaj wynika, że nie podobają Ci się te warunki... a skoro tak, to dlaczego nie wybrałeś firmy, której oferta Ci odpowiada?

 

A najbardziej śmieszą mnie oferty polskich ISP: typowo z dupy wzięte konta, w których najbardziej lubują się liderzy. 10GB powierzchni i 20GB miesięcznego transferu. Wszystko to za skromne 1000pln.

 

Nie wiem kto wymyśla ich oferty, ale nie należy do zbyt lotnych osób. Problemem ludzi korzystających z polskiego hostingu nie jest mała pojemność kont (bo 80 procent zajmuje do 100MB), tylko idiotycznie niskie transfery!

 

Tyle, że transfery kosztują, a miejsce na dysku... sam sobie policz. Duża powierzchnia to w znacznej mierze chwyt marketingowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Zresztą nie wiem czym jesteś zdziwiony. Wszedłem na netlook.pl i od razu zwróciłem uwagę na fakt, że największe proponowane konto ma 12 GB miesięcznego transferu

 

Zawsze możesz sobie zamówić większe konto, wydaje mi się że obecnie przedstawiona przez nich oferta jest po prostu realna. 99% firm, które mają swoje strony WWW nie przekracza w miesiącu 2-3 GB transferu a pojemność strony wynosi mniej niż 50 MB.

 

Dlatego tak jak ty, Neas, myślę, że flagowa oferta Netlook.pl skierowana jest właśnie do firm i instytucji oraz osób prywatnych. A jak ktoś chce mieć większe transfery/pojemności - może zawsze wysłać pytanie o cenę.

 

A za dodatkowy transfer pobierana jest absurdalnie wysoka opłata w wysokości 8 lub 16 zł za 1 GB.

 

16 zł z VATem za 1 GB więcej w całym okresie abonamentowym to nie jest duża cena, przy 11 miesiącach daje to np. 1,45 zł z VATem za 1 GB w miesiącu i to bez względu na kwotę bazową abonamentu za serwer :idea: A pewnie można na samym początku jak Eber wynegocjować pakiet z dużym transferem i wtedy będzie jeszcze taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 zł z VATem za 1 GB więcej w całym okresie abonamentowym to nie jest duża cena, przy 11 miesiącach daje to np. 1,45 zł z VATem za 1 GB w miesiącu i to bez względu na kwotę bazową abonamentu za serwer :idea: A pewnie można na samym początku jak Eber wynegocjować pakiet z dużym transferem i wtedy będzie jeszcze taniej.

 

Tak to zrozumiałeś? Może faktycznie o to im chodziło, ja po pierwszym przeczytaniu uznałem, że życzą sobie 8 zł jeśli przekroczysz limit miesięczny, a 16 zł jeśli roczny (a raczej miesięczny*ilość opłaconych miesięcy). Jeśli jest tak jak mówisz, to sugeruję poprawienie na:

 

"Dodatkowy 1 GB transferu miesięcznie do końca okresu abonamentowego"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli klient chce dokupić transfer tylko w danym miesiącu, bo akurat mu się skończył, a wie że np. to przekroczenie było tylko okresowe, chwilowe, np. z wiązane z kampanią promocyjną itp. i w kolejnych miesiącach nie będzie mu potrzebny większy transfer - wówczas płaci 8 zł za 1 GB.

 

Jeżeli natomiast klient chce dokupić sobie do swojego miesięcznego limitu jakąś porcję transferu, bo widzi że strona się rozwija itp. i chce aby ten limit był o określoną liczbę GB większy w każdym miesiącu, do końca okresu abonamentowego na jaki ma wykupiony serwer - wówczas bez względu na liczbę miesięcy jakie pozostały cena za 1 GB więcej co miesiąc względem oferty podstawowej wynosi właśnie 16 zł z VAT.

 

Jeśli jest tak jak mówisz, to sugeruję poprawienie na:

"Dodatkowy 1 GB transferu miesięcznie do końca okresu abonamentowego"

 

Dzięki za sugestię, właśnie zmieniliśmy :wink:

 

Michal W, Administrator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neas - mail z bluzgami był ostatnim z serii maili o upp transferu. Gdybyś do konta miał dopłacać co miesiąc 50 złotych, też by Ci puściły nerwy. Tymbardziej, jeżeli traci się kilka tysięcy złotych przez tego typu historie.

 

Chyba sobie jaja robisz :| Zmuszał cię ktoś do tej-konkretnej firmy? Przekraczasz limit, na który się zgodziłeś i strasznie jesteś oburzony, że ktoś chce zapłaty... A co? Może mają cię sponsorować? Nie pasują polskie oferty "z dupy" to wybierz inne... bo oczywiście nie masz pojęcia jaka jest różnica w kosztach transferu w Polsce i za granicą. Polskie hostingi robią wszystkim na złość z tym transferem,nie? Zamiast bluzgać bez powodu, wziąłbyś się lepiej za przerabianie tego beznadziejnego kodu, który marnuje masę ruchu.

 

A już najlepiej kup tego dedyka, netlook będzie miał spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neas - mail z bluzgami był ostatnim z serii maili o upp transferu. Gdybyś do konta miał dopłacać co miesiąc 50 złotych, też by Ci puściły nerwy. Tymbardziej, jeżeli traci się kilka tysięcy złotych przez tego typu historie.

 

Chyba sobie jaja robisz :| Zmuszał cię ktoś do tej-konkretnej firmy? Przekraczasz limit, na który się zgodziłeś i strasznie jesteś oburzony, że ktoś chce zapłaty... A co? Może mają cię sponsorować? Nie pasują polskie oferty "z dupy" to wybierz inne... bo oczywiście nie masz pojęcia jaka jest różnica w kosztach transferu w Polsce i za granicą. Polskie hostingi robią wszystkim na złość z tym transferem,nie? Zamiast bluzgać bez powodu, wziąłbyś się lepiej za przerabianie tego beznadziejnego kodu, który marnuje masę ruchu.

 

A już najlepiej kup tego dedyka, netlook będzie miał spokój.

 

Najlepsze jest to, że niby zarabia kilka tys. zł a szkoda mu pieniędzy na konto z pewnym zapasem transferu, które by było nieznacznie tylko droższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Neas: czytaj ze zrozumieniem!

 

Napisałem, że przez te zabawy STRACIŁEM KILKA TYSIĘCY! A nie że mam dziesięć tysi, z którymi nie mam co zrobić.

 

Mniej czasu przy kompie, więcej w szkole.

 

Shive:

 

Umowa z netlook.pl została podpisana jak rapgra.com byla odwiedzana przez 300 UU dziennie. Nigdy bym nie podejrzewal, ze parę miesięcy później będzie to 15 razy więcej!

 

Jeżeli twierdzisz, że ten kod jest taki tragiczny, to podaj proszę przykłady tejże gównianości z sugestiami co poprawić - chyba po to są fora, aite?

 

Koniec tematu - widzę, że tu jest więcej gadania o głupotach niż rzeczywistej dyskusji o hostingu/ofertach i całej tej och, ach, technologii.

 

Jeżeli ktoś ma ochotę na dyskusję, to zapraszam prywatnie - nie jestem zwolennikiem community boards, więc wybaczcie chłopcy - nie bede zaglądał, żeby sprawdzić czy ktoś uważa mnie za idiotę czy za głupka czy jak na Was tam w szkole wołają.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Umowa z netlook.pl została podpisana jak rapgra.com byla odwiedzana przez 300 UU dziennie. Nigdy bym nie podejrzewal, ze parę miesięcy później będzie to 15 razy więcej!

 

Rany... i w z związku z tym netlook ma ci gratisowo odpalić XXX GB transferu? Ty chyba nie mówisz poważnie...

 

Jak kupisz samochód i pewnego dnia nie wejdzie do bagażnika żarcie na tydzień, ty, żona, piątka dzieci, pies, trzy rowery i gitara, to polecisz do producenta, żeby za free wymienili na większy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neas: czytaj ze zrozumieniem!

 

Jeżeli ktoś ma ochotę na dyskusję, to zapraszam prywatnie - nie jestem zwolennikiem community boards, więc wybaczcie chłopcy - nie bede zaglądał, żeby sprawdzić czy ktoś uważa mnie za idiotę czy za głupka czy jak na Was tam w szkole wołają.

 

Pozdrawiam

 

Chlopczyku troche sie chyba zagalopowales, nie sadzisz???? To jak siebie nazywasz to Twoja strawa ale kto daje Ci prawo obrazac innych?!?!

Powinienes spedzac wiecej czasu w szkolce na podnoszeniu poziomu swoich dobrych manier bo poki co ich Ci brak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eber - przypomnij sobie co napisal Proscape

 

Przekaze informacje nt Pana decyzji do Dzialu Platnosci i poprosze aby skontatkowali sie z Panem i zaproponowali Panu lepsze od obecnych warunki parametrow konta, spelniajace Pana oczekiwania pod wzgledem limitow jak rowniez pod wzgledem ekonomicznym. Decyzja oczywiscie bedzie nalezala do Pana, mam jednak cicha nadzieje ze wynegocjuja Panstwo dostatecznie dobre warunki, zadowalajace obydwie strony.

 

Mysle ze po tej wypowiedzi ten watek dyskusji nt Netlook moglby zostac przez Ciebie zakonczony - bez koniecznosci wszczynania klotni z wiekszoscia osob odwiedzajacych temat :)

Pozdrawiam i zycze udanego weekendu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No racja - pięć lat studiów spędziłem na opieprzaniu się. To pewnie stąd ten brak manier. Będę znienawidzonym doktorkiem, heh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Neas: czytaj ze zrozumieniem!

 

Napisałem, że przez te zabawy STRACIŁEM KILKA TYSIĘCY! A nie że mam dziesięć tysi, z którymi nie mam co zrobić.

 

Jasne. Kto Ci w to uwierzy? Masz zero, a straciłeś kilka K, bo nie dopilnowałeś transferu i Ci stronę wyłączyli na chwilę, rotfl.

 

Jak dla mnie eot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×