Tomal 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2010 Witam, dostałem konto testowe VPS, jednak dostęp do niego mam tylko przez SSH, czyli konsola i jazda. Da się zainstalować z konsoli pulpit zdalny? Mój system: Debian 4.0 minimal Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m.p 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2010 najpierw musisz zainstalować jakieś x'y, a potem: http://tinyurl.com/yeje3wr ale nie rozumiem po co na pulpicie zdalnym lecieć, imo lepiej wszystko z konsoli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomal 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2010 Może dlatego że jestem totalnym laikiem ? Szczerze mówiąc myślałem że pulpit zdalny jest standardem każdego VPS/dedyka Raczej niewiele zrozumiałem, ale dzięki za chęci :x Oczekuję raczej instrukcji krok po kroku co wpisać w konsoli. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2010 Jeśli jesteś laikiem to powinieneś zacząć od nauki linuxa na wirtualce na swoim komputerze. Pulpit zdalny nie jest standardem, bo nie jest raczej wymagany w środowiskach produkcyjnych. Wszystko da sie skonfigurować przez konsole. Raczej za rączke nikt Cie nie poprowadzi.. troche pracy w to wsadź... 1. zainstaluj Xy 2. zainstaluj jakiś manager okienek 3. zainstaluj np nx do zdalnych połączeń Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2010 A jak masz mało CPU/RAM to bardzo przymulać będzie ci ten pulpit zdalny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach