Bishop 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2010 Panowie i Panie, Na jakich zsadach działa u Was usługa Voip ?? Chodzi mi o to czy świadczycie tą usługę w ramach abonamentu za internet dla swoich klientów, czy też jako usługa dodatkowa. Na jaki abonament można sobie pozwolić i czy w ogóle ?? Traktować tą usługę jako bezpłatny dodatek ( płatność tylko za połaczenia ), czy osobny pakiet ? Dzięki za odpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2010 Asterisk + pbx + karta sangomy + e1 i wszystko powinno ładnie działać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bishop 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2010 Asterisk + pbx + karta sangomy + e1 i wszystko powinno ładnie działać ksk dzięki za zainteresowanie tematem i odpowiedź, ale nie o to pytałem Chodzi mi o to jak ISP oferuje usługę voip swoim klientom. 1. Czy w ramach wykupionego łącza ? gdzie opłata jest pobierana tylko za rozmowy klienta, 2. Czy jako usługa z osobnym abonamentem ?? 3. Czy jeśli przykładowo operator voip bierze za minutę połączenia lokalnego 5gr brutto, to czy ISP ustalają sobie własne stawki za takie połączenia Wiem że to zależeć może od własnych wymagań i oczekiwań ISP,ale niec nie zaszkodzi zapytać jak rozwiazujecie koszty związane z tą usługą. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2010 Pytałeś na jakich zasadach u nas działa voip to Ci odpisałem . Zazwyczaj jest to osobna usługa . I każdy operator ustala sobie stawki takie aby były dla niego opłacalne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach