Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nvu

System obsługi ticketów

Polecane posty

Potrzebuję systemu obsługi ticketów w miare prostego. Kayako odpada ze względu ilości opcji.

Mi jest potrzebna tylko odpowiedź, przekierowanie do innego operatora.

Fajnie byłoby gdyby miał taką funkcjonalność jak kayako że wystarczy napisać na maila xxx@xxxx.pl i tworzy automatycznie ticket w systemie.

 

Jakie oprogramowanie polecacie, sprawdzone ?. Cena nie gra roli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam Cerberus jest dość ciekawym rozwiązaniem :-) sami z niego korzystamy :-)

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w miarę prostę są także:

 

eTicket Help Desk - www.eticketsupport.com

osTicket - www.osticket.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×