so-hu 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 Jeśli to było do mnie to zauważ że już w pierwszym poście moją intencją było wyłącznie uświadomienie osobom chętnym do skorzystania z oferty, skrzętnie ukrywanych ułomności tej "superpromocji" a nie lament. A ludzie jak te ślepe mioty, od wieków myślą że można coś dobrego dostać za darmo (lub za grosze) Bo można, jednak w tym przypadku nie jest to tym czym może się wydawać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dariusz Korona 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 Jeśli to było do mnie to zauważ że już w pierwszym poście moją intencją było wyłącznie uświadomienie osobom chętnym do skorzystania z oferty, skrzętnie ukrywanych ułomności tej "superpromocji" a nie lament. Bo można, jednak w tym przypadku nie jest to tym czym może się wydawać. Uwagi masz nie do promocji ale do oferty. Przecież oferta każdej firmy czymś się rózni. Z tego co widzę Ty potrzebujesz hostingu żeby postawić wiele stron za jedna cenę. Czy masz jeszcze jakieś uwagi do oferty? Skąd wiesz że inni nie skorzystaja z promocji mogąc na tym hostingu sprawnie rozwijać swój e-biznes w takim zakresie jak serwis uti.pl pozwala? Poza tym dlaczego od razu dyskredytujecie firmę na podstawie tego że cięzko się dodzwonić? Wiem że firma jest w pełni profesjonalna, w tym roku wchodzi na giełdę, więc nie przesadzajmy z tymi telefonami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 Wypadało by się podpisać będąc związanym z firmą uti.pl. Poza tym to, że ktoś wchodzi na giełdę nie jest równoznaczne z byciem profesjonalnym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dariusz Korona 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 Wypadało by się podpisać będąc związanym z firmą uti.pl. Poza tym to, że ktoś wchodzi na giełdę nie jest równoznaczne z byciem profesjonalnym. Wypowiadałem się jako użytkownik uti.pl i rynku hostingowego. Sprawa dotyczy wielu opinii nie tylko o uti.pl. Zarzucane są uwagi a sami zarzucający nie są precyzyjni. Oczywiście masz rację z tą giełdą, natomiast czy po zajętym telefonie można oceniać firmę? Znam firmy informatyczne które za samą gotowość do pomocy pobierają olbrzymie kwoty. Przecież na rynku hostingowym nowe firmy tez są potrzebne to dzieki nim ceny spadają i jakość obsługi rośnie więc czasem warto docenić to co nowe, choć akurat uti.pl nowe nie jest bo ma dwa lata. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 Wypowiadałem się jako użytkownik uti.pl hehe Stanowisko: UTI Brand Manager Koledzy pewnie też się wypowiadają jako użytkownicy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dariusz Korona 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 hehe Stanowisko: UTI Brand Manager Koledzy pewnie też się wypowiadają jako użytkownicy Przecież zalogowałem się ze swojego profilu na facbook więc nic nie ukrywam. Nic tutaj u Was nie mozna powiedzieć. Nawet własnego zdania na tamt krytykowania róznych spraw. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 (edytowany) Sorry, za OT, ale Zarzucane są uwagi a sami zarzucający nie są precyzyjni. Poprzednia strona, przeczytaj moje posty. Do tego później była akcja, że po przywróceniu plików nie miałem chmodów ustawionych. Na szczęście po dłuższym wytłumaczeniu o co chodzi, wreszcie zrobiono co trzeba. Oczywiście masz rację z tą giełdą, natomiast czy po zajętym telefonie można oceniać firmę? Giełda, fajnie, 0 związku z tematem. Po telefonie "zajętym" można oceniać firmę, skąd użytkownik ma wiedzieć czy konsultant(ci) jest(są) zajęty(ci)? Zarówno po pierwszym jak i drugim incydencie próbowałem się dodzwonić, efekt zawsze ten sam - po nawciskaniu przycisków czekam na konsultanta i po chwili braku odpowiedzi połączenie się samo przerywa (problem na 100% nie jest po mojej stronie..). Znam firmy informatyczne które za samą gotowość do pomocy pobierają olbrzymie kwoty. Fajnie. Więc jak rozumiem mam płacić za głupotę supportu? A myślałem, że takich czasów nie przyjdzie mi dożyć Przecież na rynku hostingowym nowe firmy tez są potrzebne to dzieki nim ceny spadają i jakość obsługi rośnie więc czasem warto docenić to co nowe, choć akurat uti.pl nowe nie jest bo ma dwa lata. Zdanie samo sobie zaprzeczające, nie ma to jak dobre zakończenie Wybacz, że jestem bezpośredni. Ode mnie mała rada na przyszłość - poprawcie kontakt między konsultantami a technicznymi, bo chyba rozmawiają w innych językach Pozdrawiam. Edytowano Marzec 2, 2012 przez Lan Hikari (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pati - uti.pl 3 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2012 Od czasu uruchomienia promocji z voucherami faktycznie trzeba czekać na połączenie. Nasi konsultanci robią co mogą, żeby odebrać jak najwięcej telefonów i pomóc każdemu. Ale oprócz infolinii można kontaktować się z nami poprzez czat lub wysyłając zgłoszenie. Jeżeli chodzi o przyszłość, to właśnie rekrutujemy i szkolimy nowych specjalistów ds. obsługi klienta, także nikt nie musi obawiać się o support, będziemy pomagać. @ is_wm - My nie zrobiliśmy jakiegoś innego produktu specjalnie pod promocję. Vouchery są na usługi, które mamy w cenniku od wielu miesięcy. Jedyna różnica, to możliwość uruchomienia usługi w ciągu 6 miesięcy od zakupu vouchera, a nie od razu. @ regdos - Nie powiesz mi, że jako sp. z o.o. widniejąca w KRS, spełniająca szereg wymogów stawianych spółkom wchodzącym na giełdę, nie jesteśmy wiarygodni, a szybkość hostingu czy baz danych, stabilność usług, wdrożone rozwiązania, nie pokazują naszego profesjonalizmu. Jasne, że obecność na giełdzie nie jest równoznaczna z profesjonalizmem, ale go potwierdza. @ Lan Hikari - sugerowanie, że mamy zatrudnionego jednego konsultanta mnie rozbawiło W którym momencie usłyszałeś, że masz płacić za support. Pan Dariusz podał informację, że część firm stosuje taką politykę. Nikt nie każe Tobie placić za support. O jakiej głupocie mówimy? Znasz pracujących u nas ludzi, żeby kogokolwiek określać mianem głupiego? Poza tym jak mówi jedna z moich ulubionych fikcyjnych postaci: "Poznasz głupiego po czynach jego". Czy support wykazał się brakiem wiedzy, umiejętności, inteligencji? Obrażał Ciebie, pozostawił bez pomocy? Jeżeli chcesz złożyć skargę, na któregoś z naszych pracowników, napisz do nas, ale nie określaj mianem głupich, ludzi, których nie znasz, i którzy naprawdę znają się na swojej pracy. Rozumiem, że denerwuje długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, ale przypominam, że jest też czat i help desk. Staramy się odpowiedzieć i pomóc każdemu w jak najkrótszym czasie, ale czasami trzeba poczekać. Wszędzie od ręki da radę się dodzwonić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2012 @Pati, nie jestem Waszym klientem, ale gratuluję się do umiejętności przyznania się do winy, zwłaszcza jeśli chodzi o czas oczekiwania na połączenie z helpdeskiem, jeśli jest to uzasadnione... Niestety, nie każdego stać na takie gesty... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2014 (edytowany) Po przejęciu forum przez nazwa.pl i zmianach w regulaminie zdecydowałem się usunąć wszystkie swoje posty. Cześć. Edytowano Wrzesień 20, 2017 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Na jedno z moich kont mailowych dostałem niezamówioną ofertę - SPAM od uti więc kolejny minus. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 @up a rejestrowałeś się kiedyś u nich? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Nigdy a szczególnie na konto, na które przyszedł spam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Nigdy a szczególnie na konto, na które przyszedł spam.A to nie czasem jakaś reklamówka kupiona u dostawcy poczty, ewentualnie w jakimś serwisie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Nie, zresztą ten adres nie był nigdy wykorzystywany do rejestracji gdziekolwiek, jest tylko podany jako kontakt na jednej stronie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Może kupili bazę albo komuś zlecili wysyłkę kto bazę zdobył w której był twój e-mail. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 Pewnie coś takiego zrobili ale to jeden wielki minus dla nich, że takich metod się chwytają żeby pozyskać klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2014 nas na info @ ionic . pl zachęcają do zakupów u siebie, to nawet nie jest denerwujące, wręcz śmieszne i nieprzemyślane, nikt nawet nie zaglądał do tej bazy mailingowej tylko ślą jak leci ... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2014 (edytowany) Dziś zachęcają spamem do pozycjonowania za 9,99... Wiadomość przyszła na kilka moich adresów, z czego kilka niedostępnych publicznie i nigdy nie rejestrowanych w uti. Ciekawe czy można/warto gdzieś to dalej "pchnąć"... Edytowano Marzec 25, 2014 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 (edytowany) http://bok.uti.pl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/184/95/specyfikacja-hostingu *Za każdy kolejny serwis www w ramach hostingu naliczana jest opłata w wysokości:uti Pike 5 – 78 złuti Pike 10 – 35 złuti Pike 20 – 29 zł czyli jak w linuxpl place 49zł rocznie to u nich przy pike5 936zł, pike10 512zł, pike 20 528tak niewiarygodnie drogiego hostingu jeszcze nie widziałem Edytowano Listopad 23, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 Jak dla mnie to zwykłe złodziejstwo. Oferta przygotowana tak żeby skubać frajerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 Kto w dzisiejszych czasach limituje ilość stron jakie można trzymać na serwerze i każe dodatkowo płacić za każdy nadmiarowy? Nawet jeśli dane konto oferuje ograniczoną liczbę domen to stron można mieć kilkanaście - jednadomena.pl/pierwszy serwis -> jednadomena.pl/piąty serwis. Osoba niezorientowana w branży kupi tam usługi i będzie dojona na każdym kroku. Nie każdy musi być zaraz frajerem, lipna oferta, skuteczny sposób na przekabacenie że jesteśmy och ach orgazm najlepsi i klient złowiony. Oferta bardzo lipna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 Jak wyliczyłeś ponad 900zł? Pięć serwisów www kosztowałoby 325zł/rok (127 za Pike10 + 4*35 za dodatkowe serwisy + VAT) czyli 27/miesiąc, czyli niecałe 6zł/miesiąc/serwis. To nie jest tanio, ale nie jest też niewiarygodnie drogo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 A jak brzmi wasz problem? Rozejrzyjcie się po cenach hostingów. Przecież firmy już prawie za darmo dają konta. Lada moment zaczną dopłacać. A czepiacie się firmy, która zarabia na hostingu. Taki mają model biznesowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sylver74 3 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2014 mały offtop, ale obecny (zaczął się trochę wcześniej) damping cenowy, sprawi że jeszcze trochę i zostaną najwięksi gracze i firmy wyspecjalizowane w jednej gałęzi usług, a to, z mojego doświadczenia nie jest dobre dla ogółu, - "zawsze lepiej gdy każdy może zjeść mały kawałek tortu, niż gdy jeden zjada prawie cały", Dlatego nie ma co się dziwić że ktoś chce zarobić, skoro każdy kolejny serwie to obciążenie dla serwera itp. koszta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach